k9 (oregistrerad) Postat 6 november 2016 Postat 6 november 2016 😄😛 Skrattade faktiskt nästan högt där. Två gånger. Nej förstod att det inte var dina hundar i videon, k9. Men både videohundarna och dina är fina. Det är jag helt säker på. Dagen blev en katastrof. Tur att den snart är slut. Jag med. Antog att du förstod det. Ville bara vara lite övertydlig för säkerhets skull. Särskilt med tanke på att mina hundar faktiskt är mycket finare än hundarna i den videon. 😛 Varför blidde det ingen bra dag? Om man får vara nyfiken... 😊
k9 (oregistrerad) Postat 6 november 2016 Postat 6 november 2016 Nu kan Bluddrik komma tillbaka å 🙁 Funderar på att ringa och höra hur det är med honom. 😐 1
k9 (oregistrerad) Postat 6 november 2016 Postat 6 november 2016 Men nu ligger Puma och småsnarkar så det är nog dags att sussa nanna nu. Natti natt! 🙂
Dark Of Light Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 (redigerat) 😄😛 Skrattade faktiskt nästan högt där. Två gånger. Dagen blev en katastrof. Tur att den snart är slut. Alltid trevligt att (o)roa folk, även om nivån är bra låg och barnslig ofta... men kom ihåg, vi ÄR i längstah! ☺️ Katastrof? Vafalls?? Berätta!!! 😮 Nu kan Bluddrik komma tillbaka å 🙁 Ibland blir det för mycket av det ena eller det andra, då tar man paus. Han kommer nog tillbaka när han lugnat ner sig. Redigerat 7 november 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Ibland blir det för mycket av det ena eller det andra, då tar man paus. Han kommer nog tillbaka när han lugnat ner sig. Hänt någon ny dramatik?
k9 (oregistrerad) Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Det är inte vi i tråden som är barnsliga. det är omvärlden som är bajskorvar. 😛 Måste ju posta detta citat minst en gång i veckan.
Dark Of Light Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 (redigerat) Hänt någon ny dramatik? Näeh. Inget nytt. Det var en het politisk debatt här för några veckor sedan med inlägg i boklängder, missförstånd och olika viljor. Pluttrix gör nog en comeback när dammet lagt sig i sinnet. Någon centimeter snö här = snökaos. Tågtrafiken avstannar och folk kör sina bilar i diket. Folk, speciellt från utlandet, drar på sig täckjackor och mössor samt huttrar loss. Man kunde detta var Västindien där man aldrig sett snö. Varje år detsamma... märkligt. Det blir en luttrad kpd 😑 Redigerat 7 november 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Funderar på att ringa och höra hur det är med honom. 😐 Han lever. Han dyker upp ibland i Flashbacks piptråd ☺️
Neosus Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Näeh. Inget nytt. Det var en het politisk debatt här för några veckor sedan med inlägg i boklängder, missförstånd och olika viljor. Pluttrix gör nog en comeback när dammet lagt sig i sinnet. Någon centimeter snö här = snökaos. Tågtrafiken avstannar och folk kör sina bilar i diket. Folk, speciellt från utlandet, drar på sig täckjackor och mössor samt huttrar loss. Man kunde detta var Västindien där man aldrig sett snö. Varje år detsamma... märkligt. Det blir en luttrad kpd 😑 Ja... Folk borde flytta upp till norrland och lära sig! 😑
k9 (oregistrerad) Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 (redigerat) Öhm! Vilken begränsad utgåva. Ändå tycker han att de regnar av dem.. 😮 😛 Redigerat 7 november 2016 av k9
Micke H Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Jag tror jag kommer älska deras kommande skiva. Den här påminner mig mycket om Queen, med stämmorna, pianospelet och gitarrsolot. 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Köttfärssoppa pd! ?! Trodde att det bara var jag som gjorde soppa på köttfärs! 😮 😮
k9 (oregistrerad) Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Jag tror jag kommer älska deras kommande skiva. Den här påminner mig mycket om Queen, med stämmorna, pianospelet och gitarrsolot. 🥰 Låter lite ACT fast snyggare. Tor också att det kan bli en grym skiva TNMB släpper. Här är en länk till ACT:
Dark Of Light Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 ?! Trodde att det bara var jag som gjorde soppa på köttfärs! 😮 😮 😑 Det är väl inget... jag gör köttfärs av soppa!
k9 (oregistrerad) Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 😑 Det är väl inget... jag gör köttfärs av soppa! Då kokar du för länge. 😑
slejnard Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Blidde det gott, Slej? 🙂 Ja den gjordes igår, lunchlåda idag nu blir det vin till er hehea Nej 😳 😳
k9 (oregistrerad) Postat 7 november 2016 Postat 7 november 2016 Blir kriga lite Red Orchestra och bladdra i Skype här. Hehå!
CHAE Postat 7 november 2016 Trådstartare Postat 7 november 2016 like back in the days Vems days? nu blir det vin till er hehea Tack men nej tack
Recommended Posts