Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Ni är vanliga gudar och drömprinsar allihop. Det är jag helt säker på.

k9, sjunger dina hundar? Vi har en sån hund, som du har som avatar, här i huset och den har mycket märkliga ljud för sig. Mycket märkliga. Den sjunger. Och jamar och har någon sorts jättelåg bröstton och massor av annat för sig.

Jo huskys är kända för att sjunga och prata mycket. Såhär håller mina hundar på rätt så ofta med. Fast de morrar mer än de ylar. Min äldsta hane säger "Jooo" så tydligt att många häpnar när de hör det för första gången. Säger man - Nej vi ska inte gå ut nu,  så får man oftast just detta jooooo ifrån honom. Eller om man säger till någon av de andra hundarna så kommer han och lägger sig i och säger emot. 

drloop (oregistrerad)
Postat

Passar med filtret/disten på sången men du sjunger så bra att det skulle låta bra utan också doktorn!

Artistisk frihet! 😉

k9 (oregistrerad)
Postat

Men så atte, go natte! 

Postat

Fick erbjudanden från ett lokalt Maiden cover band, Only Maiden för många år sedan. De tjatade länge men jag tackade nej. Man skulle ha på sig fåniga byxor och peruk ☺️ Fåniga byxor var visserligen rätt så signifikativt för Maiden rätt länge under spandex epoken men peruker... 😑

drloop (oregistrerad)
Postat

☺️ En oerhört skön version. Gott som fan!!! 🙂

Tack

drloop (oregistrerad)
Postat

Fick erbjudanden från ett lokalt Maiden cover band, Only Maiden för många år sedan. De tjatade länge men jag tackade nej. Man skulle ha på sig fåniga byxor och peruk ☺️ Fåniga byxor var visserligen rätt så signifikativt för Maiden rätt länge under spandex epoken men peruker... 😑

Show framför allt! Spandex är inget jag skulle gilla, peruk no problem. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Bröderna Ylvis är rätt så roliga tycker jag. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Har de svenskt kaffe på hotellet? 😕

Odlar man kaffe i Sverige?  😮

Postat

Fina hundar!

Fin låt!

Här är det städdag.

Varför hänger jag här i chatten egentligen? Finns det en mening? Ett syfte? Ett mål?

k9 (oregistrerad)
Postat

Man måste inte vara odlad i Sverige för att kalla sig svenskt kaffe (ett politiskt korrekt svar) ☺️

PK-luder!!!!  😠  😠  😠 

😛 

🥰  🥰  🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Fina hundar!

Fin låt!

Här är det städdag.

Varför hänger jag här i chatten egentligen? Finns det en mening? Ett syfte? Ett mål?

Inte mina hundar i den videon. 

Målet är att hänga här och ha lite trevligt och skoj. Ibland för att vara lite seriösare med. Men mest bara för att posta lite skärp då och då. 

Postat

Inte mina hundar i den videon. 

Målet är att hänga här och ha lite trevligt och skoj. Ibland för att vara lite seriösare med. Men mest bara för att posta lite skärp då och då. 

belts_Gos_cigarr.jpg

Postat

😄😛

Skrattade faktiskt nästan högt där. Två gånger.

Nej förstod att det inte var dina hundar i videon, k9. Men både videohundarna och dina är fina. Det är jag helt säker på.

Dagen blev en katastrof. Tur att den snart är slut.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.