Dark Of Light Postat 4 november 2016 Postat 4 november 2016 Blir Lycksele pd i helgen. Far straxGratulerar! Pojke eller flicka? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 november 2016 Postat 4 november 2016 Gratulerar! Pojke eller flicka? ☺️ 😛 😆 😆
Gäst Postat 4 november 2016 Postat 4 november 2016 bara jag som tycker det är nåt jävla kusligt och mörkt med skräckförfattaren Stephen King? Följer han på twitter... Läste en bit in på boken "Det" när jag var i tonåren men kunde inte fortsätta...
Pico Postat 4 november 2016 Postat 4 november 2016 bara jag som tycker det är nåt jävla kusligt och mörkt med skräckförfattaren Stephen King? Följer han på twitter... Läste en bit in på boken "Det" när jag var i tonåren men kunde inte fortsätta... Jag trodde det här var universellt känt.
k9 (oregistrerad) Postat 4 november 2016 Postat 4 november 2016 bara jag som tycker det är nåt jävla kusligt och mörkt med skräckförfattaren Stephen King? Följer han på twitter... Läste en bit in på boken "Det" när jag var i tonåren men kunde inte fortsätta... Tycker att han är bra just för att hela han är så obehaglig. Antar att jag tycker det för att hans författarskap är så mörk men ändå fängslande. Till och med de böcker som inte är så skrämmande är ganska bra med honom. Köplust är en sådan tycker jag. Inte den mest skrämmande boken men den gav mig en trivsam obehagskänsla på något sätt ändå.
Dark Of Light Postat 4 november 2016 Postat 4 november 2016 22/11-1963 är ruggigt bra också. Inte så mycket skräck men väl väldigt underfundig. Ja, inget fel på mörker. Det är i mörkret du enklast ser ljuset 😑
k9 (oregistrerad) Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Godmorgon. Tror jag... har inte hunnit känna efter ännu. 😑
SnigelDynamit Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Usch vad det är synd om mig! Glömde dricka en liter vatten och äta nåt när jag kom hem i natt. Mår fruktansvärt dåligt - hata alkohol!!!!! 🙁 :( 🙁 :( 🙁😏 Ut igen ikväll????! Hänger ni med?
slejnard Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Jåh! Är i Lycksele å ska kolla hårdrock. Kom hit, bjuder på vatten då det är det enda jag dricker
SnigelDynamit Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Lycksele som är så nära!!!! Var är det ens? 😏 Jag har inga vänner längre! Alla är upptagna med sitt. Eller har precis opererat sig eller sitter hellre hemma och ugglar. Var hittar man utgångsvänner i den här åldern?
SnigelDynamit Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Oj så ouppfostrad att inte tacka ändå, slej, tack tack. 😛 Skriver med stor möda en utökad presentation på darkside precis, det kanske inte är det smartaste jag gjort...finns det vanliga människor där alls? Det är en bekant som tyckte att jag skulle testa att hitta en viss typ av man där. Ifs. är jag inte heller vanlig, men ni fattar. "Vanliga människor".
slejnard Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Lycksele ligger mitt i Lappland typ. Ändå en bit söderut o inåt från där jag bor i Norrbotten, Vad är darkside? Nån kontaktförmedling 😕
slejnard Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Köpte en sån här när vi passerade Norsjö! https://www.verktygsproffsen.se/produkt/Hitachi-108-v-Skruvdragare-DS10DAL-36Nm
SnigelDynamit Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 (redigerat) Norrbotten, the bottom of Sweden. Norrbotten, när man vill vara för sig själv en stund. Norrbotten, om man själv får välja. Norrbotten, finns det plats för en till?! Norrbotten. 😊 Jag har kanske varit där, eller räknas det där fjället med renen som gjorde turistrundan runt den? Funäs tror jag det hette. Jag är med andra ord mycket berest. Inte. Darkside är en sida som du inte ska surfa in på under fel tillfälle, den är inte rumsren. Just därför frågar jag er, här. Ni som är vanliga människor. Om ni vet något om det. Om ni inte vet, så tyder det på...saker. 🙂 Kan ju inte gärna fråga på facebook. Redigerat 5 november 2016 av SnigelDynamit
k9 (oregistrerad) Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Vanliga människor? "Tack" ska du ha! Vi är alla gudar och drömprinsar i denna tråd. 😑 😛
SnigelDynamit Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 (redigerat) Ni är vanliga gudar och drömprinsar allihop. Det är jag helt säker på. k9, sjunger dina hundar? Vi har en sån hund, som du har som avatar, här i huset och den har mycket märkliga ljud för sig. Mycket märkliga. Den sjunger. Och jamar och har någon sorts jättelåg bröstton och massor av annat för sig. Redigerat 5 november 2016 av SnigelDynamit
Neosus Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 Jag är en helt och hållet vanlig....tomtestruts! 😱 😊 Köpte en sån här när vi passerade Norsjö!https://www.verktygsproffsen.se/produkt/Hitachi-108-v-Skruvdragare-DS10DAL-36Nm En bra grej att ha!
Pico Postat 5 november 2016 Postat 5 november 2016 [...] Norrbotten, finns det plats för en till?! [...] 😆 😆
Recommended Posts