k9 (oregistrerad) Postat 31 oktober 2016 Postat 31 oktober 2016 Visste ni att solen skiner även på natten... 😳 Visste ni att månen finns även på dagen?
k9 (oregistrerad) Postat 31 oktober 2016 Postat 31 oktober 2016 Kul att det går så bra för Slejs låt. Är fortfarande övertygad om att det är en 12-strängad jag hör fast att jag vet att det inte är det. Måste testa om jag kan skapa samma effekt själv. Funderar på om man kan uppnå den så här. Flera mickar på samma sätt som Slej beskriver. Sedan använda eq så pass olika på mickarna att man upplever det som att det är 6 vanliga stängar och sedan 6 extra diskantsträngar, vilket det ju är på en vanlig tolvsträngad gura. Men sen då?
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Oj! Nu ville en tv4 jounarlist att jag ska gå ut och filma snön åt henne... 😮
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Slutade snöa så jag kan somna om igen. 😄
slejnard Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Ingen snö här. Hörde det skulle komma mkt i dina trakter k9!
Algotezza Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Få är väl medlemmar i Alfred E Neumann Fan Club? 20161101_073600 by Göran Egevad, on Flickr
CHAE Postat 1 november 2016 Trådstartare Postat 1 november 2016 Få är väl medlemmar i Alfred E Neumann Fan Club? 20161101_073600 by Göran Egevad, on Flickr Måste erkänna att det där vart något av det coolaste jag sett på länge. Lasse O Månssons minsann, jo jag tackar 😮 ☺️ Läste Sv MAD back in the day men vart aldrig fan club-medlem. Jävligt bra blaska i alla händelser. Älskade "inviknings"-bilderna på baksidan 😆
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Fick inte somna så länge. Mina hundar vägrade slappna av nu när snön äntligen är här. Lite småkul att vara ute och gå då den äldsta av dem är så nöjd med vädret att hon går och viftar på svansen hela tiden just nu. 🥰
Micke H Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Det här var rolig läsning. Jag undrar om vi kommer se tillbaka på 2016 och undra vad i helvete det var som hände i USA?
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Denna var intressant med tanke på USA valet. Inte jätte kul men smårolig.http://www.svtplay.se/video/10844421/jag-alskar-donald-trump-michael-moore-in-trumpland/jag-alskar-donald-trump-michael-moore-in-trumpland-avsnitt-1
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Det här var rolig läsning. Jag undrar om vi kommer se tillbaka på 2016 och undra vad i helvete det var som hände i USA? Haha! Denna föll jag för:
Dark Of Light Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Tillbaka till Chatt-avdelningen 😳 Det här var rolig läsning. Jag undrar om vi kommer se tillbaka på 2016 och undra vad i helvete det var som hände i USA? Njaeh... Jag tror detta är en ny standard helt enkelt. Detta är nivån som kommer gälla i framtiden, starting now. Mycket enklare att uppnå för random politiker och agigatorer, samt en enklare retorik för vanliga människor att förstå. Det är ju enklare att sträva mot dumhet än tvärtom. Allvarligt talat så är det rätt illa när man har en pajas som honom, som nått så långt i ett presidentval. Fru Clinton är ju inte felfri heller men hon verkar tänka efter innan hon öppnar munnen.
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Fru Clinton har ju på många punkter en smartare politik tycker jag. Tror ju inte att det är fel att satsa på sjukförsäkringar osv i USA. Tydligen så dör 50 000 amerikaner per år för att de saknar just sjukförsäkringar och fri sjukvård.
Dark Of Light Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Fru Clinton har ju på många punkter en smartare politik tycker jag. Tror ju inte att det är fel att satsa på sjukförsäkringar osv i USA. Tydligen så dör 50 000 amerikaner per år för att de saknar just sjukförsäkringar och fri sjukvård. Ja, hon har ju åtminstone en politik och inte bara åsikter. Hiskeligt! Ja o ja.
Micke H Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Fru Clinton har ju på många punkter en smartare politik tycker jag. Tror iofs det inte är så svårt att vara smartare än Donald Duck om jag ska vara ärlig.
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Nej! Men samtidigt så har vi dålig koll på H.C då vi bara följt henne för att Trump är så korkad. Men hon har ju stridit för sådana rättigheter som vi svenskar är vana vid men som USA ännu saknar. Problemet med H.C är ju att hon har svartmålats så hårt och så länge av republikanerna just för att hon för en så pass hård "vänster" politik som hon gör. Det är inte lätt att säga att det fattigaste ska få det bättre i USA när deras rikaste redan har makten både ekonomiskt, socialt och politiskt.
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 (redigerat) Men DT ser ut att förlora då HC har så många fler röster på elektorer från sin sida. Frågan är ju bara om dessa elektorer kommer rösta som de lovat folket att göra. Ett problem med USAs valsystem är ju att folket väljer elektorer som i sin tur väljer president. Det är inte alla elektorer som röstar på den president som de lovat folket som röstat på dem att de ska rösta. Redigerat 1 november 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Hittar inte laddaren till min hårtimmer. Vågar man chansa på att den har batteri så att det räcker och klippa hela skallen? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 1 november 2016 Postat 1 november 2016 Jo det gick att klippa en gång till. Men det var på håret.. så att säga. 😑
Recommended Posts