Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😑 Jag har nuppat också... man är ju nuppolog.

Berätta om den bästa nuppupplevelsen sista halvåret.

Jag har bara bytt och skaffat mera utrustning som jag inte har talang nog att använda. Så den musik jag inte gör just nu låter bättre än den jag inte gjorde innan tror jag. Får återkomma när jag lyssnat på den. 😏

Spännande! Lägg upp så får vi också lyssna.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Berätta om den bästa nuppupplevelsen sista halvåret.

Spännande! Lägg upp så får vi också lyssna.

Kör med det nya sättet att sprida min musik på. EarFinger. Bara att stoppa fingret i örat så hör du den. Med ett finger i varje öra så blir det stereo.  ☺️ 

Ska inte gå in på hur man får surround ljud, men du kan säkert räkna ut det själv.  😑

Postat

Berätta om den bästa nuppupplevelsen sista halvåret

Tre hinkar och en indian.

😳

😑 Alltså inget speciellt egntligen. Vanligt soffmys, tvättstugemöten och allmänt vaniljigt. Jag var nog vildare förr innan jag blev lugnare än jag var då när det var förr innan det blev nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu hojtar basun! 🥰 

Laters all!  🙂

Postat (redigerat)

Yey för SMÄKK!

(Sex Med Ärade Kamrater Kanelbulle)

Har ni alla hållit på med musik hela tiden sen jag var här sist? Och i så fall, hur orkar ni?

Det var ju också en förkortning 😄

Försöker göra iaf en låt då å då. Imorn ska jag spela upp en specialskriven låt till en skidanläggning. Få se om de godtar den. Isf släpper jag den rockdängan på youtube imorn!

Denna är då ny sen sist du var här tror jag:

https://soundcloud.com/slejnard/kanske-goteborg

Redigerat av slejnard
Postat (redigerat)

Kör med det nya sättet att sprida min musik på. EarFinger. Bara att stoppa fingret i örat så hör du den. Med ett finger i varje öra så blir det stereo.  ☺️ 

Ska inte gå in på hur man får surround ljud, men du kan säkert räkna ut det själv.  😑

Meh...stalkade ner din Maria-låt på Soundcloud precis. Fin! Du kan ju visst sjunga.

Slejnard; Bra låt!

DOF: Du måste återge detaljer, DETALJER.

Edit: DOL inte DOF. 🙂

Redigerat av SnigelDynamit
Postat

Vill också basta i BASUN!

Närmaste bastut här är på friskis och svettis... 🙁

Men den är rätt bra ifs. Man får slänga på vatten (vad heter det på svenska?? Heittää löylyjä u know).

Postat

Tack snigel!

Kom på att det var längesen du var här så jag har nog hunnit med en del sen dess.

Spammar en till!

Jättefin!!!

Postat

Men den är rätt bra ifs. Man får slänga på vatten (vad heter det på svenska?? Heittää löylyjä u know).

Perkele... kanske borde vi kasta vatten i bastun du och jag? Hur fan lät det där egentligen..? 😳
Postat

Längesen jag bastade.

Jaha vad gör du nuförtiden snail? Nån musik eller annat 🙂

Ingen musik, bara annat, tråkigt nog.

Går en författarkurs på folkhögskola och skriver massor, jobbar ännu mer och dejtar en del.

Postat

DOF: Du måste återge detaljer, DETALJER.

Edit: DOL inte DOF. 🙂

Äh man jufsar mest runt liksom. Det gamla vanliga. Räkor och vitt vin, skumbad och värmeljus, cykelpumpar och raketost. Själva handgreppen och de olika manövrerna kan du säkert 🙂
Postat

Perkele... kanske borde vi kasta vatten i bastun du och jag? Hur fan lät det där egentligen..? 😳

Det lät lite ohygieniskt på något sätt. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

😳 Har du bleckblåsinstrumentalister hemma?

😳  🤪  😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Har en en trombon dock. Men mina hudar går inte med på att jag använder den alls.  😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Heter bara slänga vatten på aggregatet på svenska. Fattas ju ett viktigt ord här för att svenskan ska kunna bli komplett känner jag. Att direkt översätta finskans kasta fram värmen blir ju inte bra. 

Kan du ånga rummet? 

Kan du energi höja luften? 

Så nu ska jag in i basunen igen. Tog en glass och vatten paus. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Har en en trombon dock. Men mina hudar går inte med på att jag använder den alls.  😆

17871   ☺️

Postat (redigerat)

Hmh...nu väntar vi på att Dark of Light kommer på nåt roligt om k9's hudar.

Edit: 17871? Kom du på det själv?

🙂 :)

Redigerat av SnigelDynamit
Postat

Jag har så tråkigt!!!!!

Vill ut och festa.

Men det vill ingen annan.

Vad är det för vits att bo i Stockholm när alla ens vänner är antingen tråkmånsar eller nymfomaner (nymfomaner går aldrig ut).

Postat (redigerat)

Edit: 17871? Kom du på det själv?

🙂 :)

😄 Hur många kan han ha? För och efterhud... sedan vet jag inte. Kan han ha mellanhud? Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag har så tråkigt!!!!!

Vill ut och festa.

Men det vill ingen annan.

Vad är det för vits att bo i Stockholm när alla ens vänner är antingen tråkmånsar eller nymfomaner (nymfomaner går aldrig ut).

Inte det?
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj är vist inte ordblind som jag trodde. Gör bara en massa freudianska felstavningar.  😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Går en författarkurs på folkhögskola och skriver massor, jobbar ännu mer och dejtar en del.

Vad är det för typ av författarkurs du går? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.