Micke H Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Jag har börjat dricka alkoholfri öl istället. Lika gott, skönare känsla. ☺️
CHAE Postat 25 oktober 2016 Trådstartare Postat 25 oktober 2016 öööööööööööööööööööööööööööl öööööööööööl öl öl är gott jag ska dricka öl tills jag dör av det You go, girl 🙂 Jag har börjat dricka alkoholfri öl istället. Lika gott, skönare känsla. ☺️ Soft ju ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 jag ska dricka öl tills jag dör av det Har försökt. Man spyr upp det meta och så däckar man. Med lite tur kan man få skrumplever och dö av det. Men det är en lång och plågsam död. Lite som att fila ner tånaglarna och hoppas på att dö av det. Får nog fila ända till knäna för att lyckas dö. 😱 Det finn ett bättre sätt att dricka för att må bättre. Det är att inte dricka alkohol alls. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Jag har börjat dricka alkoholfri öl istället. Lika gott, skönare känsla. ☺️ Jag kan dricka 2,8or och bli lagom full på det. Den fyllan gör att man bara tröttnar på att vara full och slutar dricka. Man blir ju mätt och tröttnar på att ränna på toa med såklart.
k9 (oregistrerad) Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Ska tydligen på en föreläsning om urbefolkningen i Ecuador imorgon. Ska bli intressant för det enda jag vet är att de odlas kaffe där och att man bär hatt där. Så det kan vara värt att lära sig mer och seder och kultur i Ecuador med.
k9 (oregistrerad) Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Gillar min Yamaha gurka med. Nästan för lättspelad vilket gör att man spelar lite för fort då fingrarna blir snabbar än hjärnan. Borde byta strängar för de som sitter på är inte jätte behagliga. Ska testa att spela in med den ikväll. Får se hur den funkar i studion. De rena ljuden låter bra när man övar med den. Känns som att disten kommer låta bra med.
Dark Of Light Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Ska tydligen på en föreläsning om urbefolkningen i Ecuador imorgon. Urbefolkningen? Det låter ju klockrent.Jag har börjat dricka alkoholfri öl istället. Lika gott, skönare känsla. ☺️ 😳
Gäst Postat 25 oktober 2016 Postat 25 oktober 2016 Efter att han sket på bordet sa han "det var allt"
k9 (oregistrerad) Postat 26 oktober 2016 Postat 26 oktober 2016 Någon av er som är bra på ritningar eller praktiskt byggande? Tänkte somna men då fick jag en idé på ett sångbås som skulle vara ganska enkelt, billigt och flyttbart att bygga. Skulle behöva hjälp med att räkna på hur stort man kan göra det utan att det blir instabilt. Men också att göra en begriplig ritning.Tänkte göra en prototyp först och sedan se om man ska ta patent eller om man bara ska släppa ritningarna fria. Beror ju på vad enhetspriset skulle kosta. Tror att lösningen blir så pass billig och enkel att det kommer vara så lätt att bygga dem själv att ingen är beredd att betala för en färdig produkt. På gott och ont.
slejnard Postat 26 oktober 2016 Postat 26 oktober 2016 Nä men jag är bra på praktiskt bryggande! ☺️ Morn! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 26 oktober 2016 Postat 26 oktober 2016 Morn! Nu ska jag gå och lägga mig. 😑 😊 ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 26 oktober 2016 Postat 26 oktober 2016 Hur bor ni? Lägenhet, hus? Singel, sambo? Liten villa mitt på stan. Köpte den då jag ärvde min far. Singel men har ändå några som kör med mig. Att ha 3:st envisa Huskys är lite som att ha envisa ungar ibland. 🥰 Skönt att ha några att skylla på för att slippa stanna på frukost ibland. 😉 Själv då?
Micke H Postat 26 oktober 2016 Postat 26 oktober 2016 Lägenhet, singel, katt som kör med mig mer än vad någon flickvän någonsin har gjort.
k9 (oregistrerad) Postat 26 oktober 2016 Postat 26 oktober 2016 Önskar jag kunde ha en katt jag med. Men vill ha en utekatt och det kryllar redan av katter här. Fast det är ju bra det så jag sett att grannens katter jagar i mitt garage och i ett förråd som saknar dörr. Skulle vilja ha två får, två rödkullor (kor), höns, en papegoja, en nordsvensk häst, några grisar, några hundar till osv osv. Undrar när Bluddrik tänker dyka upp här igen. Tomt utan honom. 😐
Recommended Posts