Pico Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Svaren måste inte alltid vara korta... de bör dock ha med frågan att göra.
Pico Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 4- Fyra Är En Siffra ☺️ Sluta tjäbblas. Ni missförstår varandra och k9 är ordblind så det blir fel. Fuskar ned dieten å äter lite chips Det är inte riktigt vad dyslexi handlar om...
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 4- Fyra Är En Siffra ☺️ Sluta tjäbblas. Ni missförstår varandra och k9 är ordblind så det blir fel. Fuskar ned dieten å äter lite chips Vad tusan nu då? Et tu Brute! Kallar du mig tjock va? Jag tränar ju i alla fall. 😠 😠 😏 Minst två gånger denna månad har jag gjort det. 😑 Jo jag är orblind som sagt, glömmer det själv ibland. Är så van vid att välja ord och formuleringar jag kan stava till att jag inte alltid tänker på att de inte alltid är de mest lysande. 😕 Så det var väl tuff love här antar jag. Haha! 🥰 😊
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Svaren måste inte alltid vara korta... de bör dock ha med frågan att göra. Tycker att du läser in för mycket i det jag skriver nu. Du vägrar ju att ens försöka ta till dig när jag försöker förklara vad jag faktiskt menade, hur ska vi då lösa detta? Skickade PM till dig.
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Vagott! Inte just nu. Har ätit mig trött på dem. Så nu blir det mera riktigt mat istället. Men det kommer nog börjas tränas igen så att man kan slarva även med maten en smula.
Pico Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Tycker att du läser in för mycket i det jag skriver nu. Du vägrar ju att ens försöka ta till dig när jag försöker förklara vad jag faktiskt menade, hur ska vi då lösa detta? Skickade PM till dig. Du blir nog en alldeles lysande politiker... gör vad du vill av den informationen.
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Du blir nog en alldeles lysande politiker... gör vad du vill av den informationen. Tack! Men det är inte politiker jag vill bli. Vill jobba med annat inom politiken istället. Fast just nu är det rätt så bra som det är.
Pico Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 (redigerat) Du är förövrigt uppe i 13 ord utan att ha lyckats svarat på min fråga om hur många ord du behöver för att svara på om 4 är en siffra. Två motfrågor har du dock ställt.Är 4 (fyra) en siffra? Redigerat 22 oktober 2016 av Pico
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Tack Slej! Återigen en spark i baken, från dig utan att du menade det då, blev sugen på att styrketräna lite nu. Inser just hur många timmar jag suttit vid datorn det senaste dygnet. Klart att man blir grinig och slarvig i det man skriver då. Funderar på att avsluta kontot här för att bli befriad då jag tydligen inte klarar av att hålla det på en vettig nivå alls. Men å andra sidan så kommer jag behöva en massa hjälp när studion väl är igång. Så det kan vara bra att ha kvar kontot ändå.
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Du är förövrigt uppe i 13 ord utan att ha lyckats svarat på min fråga om hur många ord du behöver för att svara på om 4 är en siffra. Två motfrågor har du dock ställt. Är 4 (fyra) en siffra? Trams!
k9 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2016 Postat 22 oktober 2016 Ditt trams, det jag säger är sanning! Trams!
Neosus Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 folk tycks ha kastat in handduken shit happens everyday
Gitarr Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Jösses vilken snurrig tråd. Lite som internet i helhet. Får man skriva om vad som hest här?
k9 (oregistrerad) Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 folk tycks ha kastat in handduken shit happens everyday Jag är kvar, än så länge. Har bara spenderat dagen med att ögna igenom Flashback en smula. Konstaterar att det hyllas grupper som Nordfront där. Och alla som ifrågasätter just Nordfront klassas om kommunister och AFA anhängare. Intressant att man inte ens nämner att Nordfronts ledare själv säger att Hitler var en bra ledare och gjorde mycket gott för världen. De förnekar även förintelsen såklart. Ska man spela in nåt är frågan?! Gör det. Men inga covers. Roligare med dina egna låtar.
Neosus Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Jag är kvar, än så länge.. [..] Ja va trevligt! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Här är en intressant artikel och video där Nordfronts ledare säger just det jag påstod att han sa i inlägget ovan. Känns konstigt att höra dem prata som de gör och se bilder på Ludvika i samband med dem. http://www.tv2.no/nyheter/8667400/
k9 (oregistrerad) Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Ja va trevligt! 🙂 Hoppas Bluddrik kommer tillbaks snart han med. Även om vi inte tycker lika så är det kul att läsa om sådant som han skriver. Problemet med mig och dessa debatter är ju att jag är minst lika politiskt intresserad som jag är intresserad av musik. Följer ju ofta riksdagsdebatterna medans jag gör någon tråkig övning som måste upprepas om och om igen för att vara effektiv. Då gör jag ju två flugor på smällen. 😛 Får svårt att inte svara på de politiska inlägg som jag läser här.
Neosus Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Jo brinner man för något så brinner man. Finns så jäkla mycket tokerier här i världen så att man nästan inte orkar med.
Neosus Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Det är ganska länge sedan jag har spelat in lite oljud nu. Men har börjat spela lite i coverbandet nu (igen) så det är kul att spela musik iallafall.
k9 (oregistrerad) Postat 23 oktober 2016 Postat 23 oktober 2016 Väntar på en gitarr som går att intonera och har en rak halls. Så snart jag fått den så ska jag lära mig spela in igen. Har märkt att min hörsel förändrats en hel del sedan jag spelad in flitigt, så jag får lära mig mina "nya öron" med. Men det blir en intressant resa det också. 😛
Recommended Posts