Micke H Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Så här såg jag iaf ut som Paul Stanley: Coolt! 😄 Ska försöka bräcka dig då. 😉
Micke H Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Nintendos nya konsol har annonserats nu. 😮 Nintendo Switch!
CHAE Postat 20 oktober 2016 Trådstartare Postat 20 oktober 2016 Tjaechae 😑 Tja Slej! Idag ska jag vara ungdomsledare. Ordna med fika och lekar. Pra joppat, krappen! Lär dom ordet akffe! 😮 😄 🥰 Du är sjukt bra. Ja, Memph är grymt pojkväns-material 🥰 Nintendos nya konsol har annonserats nu. 😮 Nintendo Switch! 😮 :o
CHAE Postat 20 oktober 2016 Trådstartare Postat 20 oktober 2016 Så här såg jag iaf ut som Paul Stanley: Åh min Gosh! 😮😆 Men varför har du tänt eld på din kompis? 🙁
Dark Of Light Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Han tände på honom förstår du. DoL Leg. Nuppolog
Dark Of Light Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 (redigerat) Det blidde jo. Jag såg Pappas Flicka och det var preciiiiiiiiiiis så rörigt som jag trodde. Ja, jisses. Man hajjar att det gått snett. Nåja, alla har vi vårt helvete. Opinion Live ikväll, om hederskultur, sex o nupp samt om Johaug. Kan det vara något då? eller..? Jo... Nej.... Jo, det blir nog så. Redigerat 20 oktober 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Det blidde jo. Jag såg Pappas Flicka och det var preciiiiiiiiiiis så rörigt som jag trodde. Ja, jisses. Man hajjar att det gått snett. Nåja, alla har vi vårt helvete. Såg inte programmet, men vad har en sån tjej för chans egentligen? Morsan var väl lika tokig som farsan?
Dark Of Light Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 (redigerat) Såg inte programmet, men vad har en sån tjej för chans egentligen? Morsan var väl lika tokig som farsan?Ja. Det är så tragiskt hela grejen. En psykotisk man (Svarten) som spelar ut hela registret speciellt på fyllan. Han träffar en kvinna med sina egna spöken som ser ett projekt (mannen) att förändra till något "bättre" som vanligt. Resultatet blir barn som givetvis får lida alla helvetets kval. Så tragiskt att se att hon inte riktigt kunde trots allt, släppa kontakten från honom. Redigerat 20 oktober 2016 av Dark Of Light
CHAE Postat 20 oktober 2016 Trådstartare Postat 20 oktober 2016 Mayday earth is calling Det är noterat
Neosus Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 (redigerat) Finns ett avsnitt på viaplay! Torsdagar på tv3 och viaplay! Redigerat 20 oktober 2016 av Neosus
slejnard Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Finns ett avsnitt på viaplay! Torsdagar på tv3 och viaplay!Okej! Swanx
Bluddrik Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Svartsjön! Det ska jag se! 🙂 Låter knepigt. Spöken och sånt tror jag.
Bluddrik Postat 21 oktober 2016 Postat 21 oktober 2016 Det är inte klokt hur en del hakar upp sig på allting. Det bästa vore kanske om en sådan som hon på bilden i reportaget jag länkar till hade någon slags "trigger warning" på insidan på ytterdörren hemma där det stod " Du riskerar att bli berörd. Kanske bäst att stanna hemma". http://www.expressen.se/kvallsposten/skanetrafikens-nya-kampanj-kritiseras/
Dark Of Light Postat 21 oktober 2016 Postat 21 oktober 2016 Det är inte klokt hur en del hakar upp sig på allting. Det bästa vore kanske om en sådan som hon på bilden i reportaget jag länkar till hade någon slags "trigger warning" på insidan på ytterdörren hemma där det stod " Du riskerar att bli berörd. Kanske bäst att stanna hemma". http://www.expressen.se/kvallsposten/skanetrafikens-nya-kampanj-kritiseras/ Jah, det är ju sådär idag. Kanske har det alltid varit så men vi har förr inte varit sönderknullade med information som idag med internettet mm. Sanningarna har liksom bara portionerats ut i små genom gångna och anpassade bitar i P3 eller i TV Nyheterna förr. Idag är det ju en helt annan femma och saker får ett genomslag även om det handlar om små ting i grunden. Vi översköljs med budskap, info och nyheter i en aldrig sinande ström. Kanske är det därför som det har blivit så viktigt att säga de rätta sakerna, tycka de rätta åsikterna och generellt inte falla ifrån fållan för mycket, för idag märks det på ett annat sätt. Sedan har ju en del viljan att synas och höras i div. medier ute på nätet och där ventilera sina åsikter om livets vedermödor. Det märks på ett annat sätt än förr då folk mest muttrade lite på kafferasterna och sedan var det bra. Bland de första sakerna som är bra att lära sig här i livet är att det ÄR orättvist. Livet suger och sedan dör man som jag glatt brukar säga ibland 😎 Då kanske man inte förväntar sig allt så välpolerat och då kanske man kan ta in att åtminstone lite skit hör till. Den där Helena där skulle jag kunna tänka mig att "beröra" en smula... 😳 Faen... jag skulle kunna vara en presidentkandidat i USA! 😱 DoL for president! ☺️ 😐 Det där har jag aldrig sagt. 😑
Dark Of Light Postat 21 oktober 2016 Postat 21 oktober 2016 Jäzzzzzzz! Såg precis båda talen från Hillary och Trumpen från den årliga Alfred E Neu.... äh, Smith välgörenhets middagen. Båda var lite roliga, hade sina poänger ända tills Trump gick till mer personlig attack och fick en del burop. Hillarys tal var lite mer vuxnare i tonen, lite mer formell även om hon också gav några pungsparkar tillbaka.
Recommended Posts