Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det där togs upp en del i programmet, men jag missade en del där.

Frågan är ju om befolkningen i övrigt accepterar att vissa blir stormrika medan dom själva inte har något och vad som skulle hända om detta drivs till sin spets. Alternativet lär väl vara att beskatta produktion/konsumtion/ägande hårdare än i dag.

Annars menade några ekonomer i programmet att om automatiseringen drivs upp kommer det att leda till andra jobb. Man jämförde med tygindustrin där antalet anställda steg dramatiskt när de automatiska vävstolarna kom en gång i världen.

Jag såg inte programmet, jag får ta en titt p d för att se vad jag pratar om  😄

Och marslandaren är lika tyst som bob dylan.

Jupp.

Jäpp. Och en rätt bra en.

Naturligtvis. En kpd, helt klart!

Postat

r u high.mp3

Det där gick inget vidare hörru

Postat

😆

Livet är egentligen en räcka med misslyckanden man måste navigera kring. Ibland går man på grund.

Såg precis den senaste och sista president debatten från USA. En lugnare och vuxnare tillställning bitvis. Tycker nog att Hillary kommer genom som en seriösare kandidat även denna gången. Inte för att hon var bra utan mer för att Hr T var sämre. Hör och häpna... De pratade om...

POLITIK!!!! 😮

Postat

Pappas Flicka kl 20.00 i SVT ikväll. Kan vara intressant att se detta kaos inför kamerorna. Pappa bankrånare, Sveriges farligaste man. Dottern, PH deltagare, bloggare (men det är väl "alla" idag?), glamour och porrmodell (ärligt talat, inget vidare).

Vete tusan om något nytt kommer upp eller om jag ens orkar se eländet...

Kanske...

nej...

jo...

nej...

eller..?

Postat

I vilket sammanhang?

Ideell Verksamhet i stan, för ungdomar som är ensamma, mobbade etc. Trygg fritidsgård efter skolan kan man säga. 

Postat

Ideell Verksamhet i stan, för ungdomar som är ensamma, mobbade etc. Trygg fritidsgård efter skolan kan man säga. 

🥰 Du är sjukt bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.