Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Han borde väl få en renässans nu den där Manne. Vore han smart skulle han smida medans järnet är varmt. En ny TV-serie, Manne The Movie, böcker... näh, vad säger jag ingen läser längre... Spel och smink-set, kanske några sexleksaker.

😆 

Vadå? Manne goes psycho, typ?

Det har han redan gjort 😑

godmorning

ny avatar 🙂

😳 Han tittade djuuupt in i räva.

😆 :lol: 😳😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har aldrig sett denna mix på en pizzameny vilket jag finner besynnerligt.

Prescatore heter den på pizzerian här.  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

5 kg!

Oj! Bra jobbat. Hur länga har du krigat då? 

k9 (oregistrerad)
Postat

Skulle köpa 45x45 reglar idag. Men de hade inga fina inne bara krokiga och böjda så jag får köpa dem för halva priset.  😄 

Spela roll när jag ändå ska kapa dem i så korta bitar.  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Hade dessutom en massa möbeltyg som jag köpt men glömt hos min mor. Var där och hämtade en säck för någon månade sedan men nu hittade hon mer som jag köpt efter branden. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Så möbeltyget kan jag klä fällorna med. Så då behöver jag bara skaffa isoleringen och reglarna för att bygga basfällor. 

Postat

Och så kan du klä fläktarna med fanstyget..  😳

Nej men vahettere blir bra det där k9 släng upp bilder sedan som alla andra!   🙂

Veckans Bråck med Läif GeeVee är tillbaka 🙂

D ska ja C! 

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag struntar i om jag inte följer alla lagar med akustiken. Nöjer mig med att det blir bättre. Blir det inte bättre så har jag en massa trä att värma bastun med hos morsan en kväll eller två.  😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Funderar på en IRL nu till sommaren. Men jag kommer nog att fega ur igen. Blir lite nojig med min sömnstörning som gör att jag kan vara så ojämn i humöret.  😐 

Men eftersom så många har husbil så kan ju några campa och några slagga här hos mig i så fall. Går att hitta folk som kör om man vill dricka något här men åka till campingen och sova.  🙂

Postat

Funderar på en IRL nu till sommaren. Men jag kommer nog att fega ur igen. Blir lite nojig med min sömnstörning som gör att jag kan vara så ojämn i humöret.  😐 

Men eftersom så många har husbil så kan ju några campa och några slagga här hos mig i så fall. Går att hitta folk som kör om man vill dricka något här men åka till campingen och sova.  🙂

Det är väl om nån åker förbi och plockar upp en. Det går på minst en tusing tor.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är väl om nån åker förbi och plockar upp en. Det går på minst en tusing tor.

Får du sjukersättning så kan du åka lite billigare med SJ med.  🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

De e d 🥰

A d e d d e  🥰

Pescatore brukar vara med skaldjur, men utan tonfisk.

Jo det kan stämma nu när jag tänker efter. Men jag kan ju inte tänka så du har nog fel ändå.  🤪

k9 (oregistrerad)
Postat

De skickade ingen gurka idag.  😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Ja d e d han kan. D e så d e, d e d! ☺️

A c d e d d e. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Ninja 😳

Kiiiiaaaaaiiiiii!  😱  😱  😱  😱  😱  😱  😱  😱  😱

Postat

Får du sjukersättning så kan du åka lite billigare med SJ med.  🙂

Får man pensionärsrabatt då? Håller på att räkna på detta med handikappersättning. Om det är nåt man kan snika till sig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.