Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sådär! Då var en ny planka beställd. Blir spännande då jag valde att köpa "fel" gurka i sista sekunden.  😲  😄 

Får gå ut och leta burkar nu och se om man har råd att äta denna månad nu.  😑

Du kanske har en stor frys? Vad beställde du?

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Blev en Yamaha RGX A2. Bara för att de börjar ta slut i butikerna nu. Kan ju hända att det är en ny modell på väg. Men jag ville ha en för att jag tycker denna modell är lite fulsnygg och gillar gitarrer som ser lite annorlunda ut. Den byggs ju på ett annorlunda sätt med. 

Redigerat av k9
Postat

Han borde väl få en renässans nu den där Manne. Vore han smart skulle han smida medans järnet är varmt. En ny TV-serie, Manne The Movie, böcker... näh, vad säger jag ingen läser längre... Spel och smink-set, kanske några sexleksaker.

Postat

Vadå? Manne goes psycho, typ?

Ja, varför inte!? Det ligger ju i tiden.

PlayStation VR var en sjukt häftig upplevelse. Känns verkligen som ett naturligt nästa steg för gaming.

VR är en speciell upplevelse. Hur det slår vet man aldrig. Lite som hembränt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Snygg! Yamaha är bra grejs 🙂

Vad kostar den?

4 507 gav jag för den. Tänkte köpa en mera metal gurka för att det är ju den typen av musik jag skrivit mest av och skulle kunna spela in. Den guran är nersatt över 1 500kr på många ställen då även den är tagen ur produktion. Men A2an kändes mera udda och kanske kan leda till ett nytt sound för mig. Låter den illa så får jag väl låta Neo och Slej komma hit och spela den, så låter den bra ändå.  😛 

Den RGX A2 som jag köpte har två dioder som är lite störande men lite snygga ändå nå de lyser. Man kan ta ut batterier så slipper man att de lyser.  😑

Postat

PlayStation VR var en sjukt häftig upplevelse. Känns verkligen som ett naturligt nästa steg för gaming.

Kan man ha den med sig ut på stan och sitta på nåt fik eller så?

Postat

4 507 gav jag för den. Tänkte köpa en mera metal gurka för att det är ju den typen av musik jag skrivit mest av och skulle kunna spela in. Den guran är nersatt över 1 500kr på många ställen då även den är tagen ur produktion. Men A2an kändes mera udda och kanske kan leda till ett nytt sound för mig. Låter den illa så får jag väl låta Neo och Slej komma hit och spela den, så låter den bra ändå.  😛 

Den RGX A2 som jag köpte har två dioder som är lite störande men lite snygga ändå nå de lyser. Man kan ta ut batterier så slipper man att de lyser.  😑

Vad står dioderna för? Det låter som en typisk technogura. Så då då har du fortfarande ingen metalgitarr?

Postat (redigerat)

Kan man ha den med sig ut på stan och sitta på nåt fik eller så?

Nej, den måste kopplas till ditt PlayStation4.

Eller ja, inget hindrar dig från att koppla loss den och sitta och chilla på ett cafe med den på iofs, om du vill se lite extra cool ut när du sörplar på din latte.

Redigerat av Micke H
Postat

Nej, den måste kopplas till ditt PlayStation4.

Eller ja, inget hindrar dig från att koppla loss den och sitta och chilla på ett cafe med den på iofs, om du vill se lite extra cool ut när du sörplar på din latte.

Man kan inte se cool ut när man sörplar på en latte.

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad står dioderna för? Det låter som en typisk technogura. Så då då har du fortfarande ingen metalgitarr?

De visar vilket läge man har mickväljaren i. Känns lite onödigt tycker jag. 

Postat

Med sugrör?

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm om jag har räknat rätt så kan man bygga 2st såna där stavdiffar med 45 mm reglar för ungefär 250 spänn. Det är vad limmet och träet kostar.  😲 

Postat

Jag kunde fått VR glasögon till min S7:a om jag hade förhandsbokat den då när det begav sig. Men naaaaaeh. 

Har du en sån där självmordstelefon?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.