Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Din variant av 4.33? Det händer inget här.

Jo nu gick den igång, men hackigt som fan om det nu inte är nån avsedd stuttereffekt. Jag och modern musik....

Har haft problem med bredbandet hela dan. Får gå ner till ICA och skälla på dom.

Annons
Postat

Din variant av 4.33? Det händer inget här.

Det strulade ju för dig sist gång med, men sen fick du det att funka. 

Postat

Mickeh, detta va fett! DT cover

Coolt! 😮 Ska lyssna på hela sen.

Fan, hade glömt hur jävla bra den låten var, har inte lyssnat på den på ett tag.

k9 (oregistrerad)
Postat

Din musik hade ju passat mycket bättre på de bilderna märker jag nu när jag kollar på videon men lyssnar på det du postade här förut.  😲  😆

Postat

Det strulade ju för dig sist gång med, men sen fick du det att funka. 

Jäpp. Jag får lyssna sen. Men vill du köra nån blandning av filmmoodmusik och dubstep så ska ju inte jag döma. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vad mycket inlägg det dök upp som jag inte fick se först. Haha! Blev ju super ninjad... 

Postat

Detta är en film de gjort för att locka företag till denna internationella företagas grupp som råkar vara förankrade just i Ludvika. 

Tittade på den förut när du länkade sidan faktiskt. ☺️ Dom är duktiga. 

Postat

Din musik hade ju passat mycket bättre på de bilderna märker jag nu när jag kollar på videon men lyssnar på det du postade här förut.  😲  😆

🥰

Postat

Jag har nog aldrig klätt ut mig på Halloween. Har väl knappt klätt ut mig alls, utom när man va liten. Är ju bara sjukt obekvämt och weird. xD Alla kan ju inte tycka om allt. 

Den enda jag skulle kunna tänka mig isåfall är det här:

b0c514d701eecc55eb035599062976a3ab171e24

Postat

Vill minnas att vi snuddat vid ämnet, mannen! Alltså, gillar båda på sina sätt. AR är ett kul vapen ( 😛 ) på sitt sätt, nästintill rekylfri och känns lätt pga konstruktion och kaliber (i sin ursprungsform). AK väger mer, ammon likaså (den gamla AK 47:an tänker jag på nu). AK 74 väger något mindre med ammon i åtanke. AKn går allt att dressa upp minst lika fint nuförtiden som en AR så jag säger AK. Mest pga pålitligheten och enkelheten i konstruktionen som man vinner på i fält. (Har på känns att diskussionen blir kort 😎 ).

Agreed! Skulle också välja AK:n (74) alla dagar i veckan. Men att klä ut en AK med rails och skit? Näää det är helgerån 😛
Postat (redigerat)

Agreed! Skulle också välja AK:n (74) alla dagar i veckan. Men att klä ut en AK med rails och skit? Näää det är helgerån 😛

Joo... lite men jag gillar helgerån 🙂 Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

@ Memph och Slej; Hey guys 😄🥰

Tjo breh!  🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Sådär! Då var en ny planka beställd. Blir spännande då jag valde att köpa "fel" gurka i sista sekunden.  😲  😄 

Får gå ut och leta burkar nu och se om man har råd att äta denna månad nu.  😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.