Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Pluttade ihop ett skönt filmiskt soundtrack inatt. Förhoppningsvis kommer den användas i en svensk film jag skickat den till.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kan man inte fixa en app för det?

Haha! Det enda man man bör göra är att använda ögonen så tränar man dem. 

Bara genom att titta runt i rummet så kan man träna dem. Det bästa är om man kan kolla ut genom ett fönster ibland för att få lite extremare avstånds växlingar. 

Postat

Pluttade ihop ett skönt filmiskt soundtrack inatt. Förhoppningsvis kommer den användas i en svensk film jag skickat den till.

Shit vad mycket coola grejor du har gjort på senaste tiden. 😮

Jag gillade filnamnet förresten. xD 

k9 (oregistrerad)
Postat

Förr i tiden så var det "livsfarligt" att sitta för nära televisionen.. Nu är det farligt att sitta för nära alla dessa telefoner och datarorer.. 

Jag är skeptisk!  ☺️

Fast det är väl ändå bevisat att just ögonen tar stryk om de inte används? På samma sätt som muskler och leder som inte används finns det flera organ i kroppen som måste aktiveras och användas för att funka på rätt sätt. 

Testa själv att stirra länge på en skärm och försök sedan att flytta blicken och fästa den på något som är längre bort. Lek lite med denna övning och försök att snabbt hitta den minsta saken du kan se därifrån där du sitter. Gör det regelbundet i minst en vecka så kommer du märka att din syn blir lite bättre. 

Postat

Shit vad mycket coola grejor du har gjort på senaste tiden. 😮

Jag gillade filnamnet förresten. xD 

Jag e bäst på filnamn xD

Tack 😮 Jo har lite flow nu faktiskt, jäkligt kul. ☺️

Postat

Fast det är väl ändå bevisat att just ögonen tar stryk om de inte används? På samma sätt som muskler och leder som inte används finns det flera organ i kroppen som måste aktiveras och användas för att funka på rätt sätt.

Testa själv att stirra länge på en skärm och försök sedan att flytta blicken och fästa den på något som är längre bort. Lek lite med denna övning och försök att snabbt hitta den minsta saken du kan se därifrån där du sitter. Gör det regelbundet i minst en vecka så kommer du märka att din syn blir lite bättre.

Håller med! Märker själv att synen blir sämre när jag ändrar fokus... och tittar på datarorer!

Postat

Håller med! Märker själv att synen blir sämre när jag ändrar fokus... och tittar på datarorer!

Postat

Jag brukar ha en dator bakom datorn jag kan kolla på då och då. Och blir det jobbigt så sätter jag en ny dator bakom datorn bakom datorn.

Postat

Jag brukar ha en dator bakom datorn jag kan kolla på då och då. Och blir det jobbigt så sätter jag en ny dator bakom datorn bakom datorn.

giphy-facebook_s.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Du borde prata med Wizworks Studios här i Ludvika. Tror att ni skulle kunna jobba ihop nu när de börjar få allt större filmuppdrag. Kan ju höra mig för där om de fortfarande söker musik folk. 

http://wizworks.se/

k9 (oregistrerad)
Postat

Det roliga är att jag gör så när jag ligger i soffan. Har laptopen igång och kollar på den skärmen emellanåt och kollar på min TV som står en bit längre bort ibland. Fast jag kollar ju mer på TVn än på laptopen såklart. Men mina hundar gillar att ställa sig i vägen så jag får glo på laptopens skärm mellan varven.  😠

Postat (redigerat)

Det roliga är att jag gör så när jag ligger i soffan. Har laptopen igång och kollar på den skärmen emellanåt och kollar på min TV som står en bit längre bort ibland. Fast jag kollar ju mer på TVn än på laptopen såklart. Men mina hundar gillar att ställa sig i vägen så jag får glo på laptopens skärm mellan varven.  😠

Där har du ju din synträning! Perfekt skulle jag vilja säga.

Minns när hårdrock var farligt, det var strax efter TVn var farlig WASP.

Innan det var det svordomar, onani och icke fullbordad konfirmation. Allt är OK i lagom doser.

Snyggt där Memphis!!! ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Din variant av 4.33? Det händer inget här.

k9 (oregistrerad)
Postat

Du borde prata med Wizworks Studios här i Ludvika. Tror att ni skulle kunna jobba ihop nu när de börjar få allt större filmuppdrag. Kan ju höra mig för där om de fortfarande söker musik folk. 

http://wizworks.se/

Fast det känns som att jag redan skrivit detta en gång förut. 😕 Ringer dem nu och hör om de ens behöver folk.  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Inget svar. Ringer när de slutat jobba för dagen istället. Känner dem ju sen långt innan de startade film och foto firman. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Mickeh, detta va fett! DT cover

Jo det var phett!  😎

Postat

Fast det känns som att jag redan skrivit detta en gång förut. 😕 Ringer dem nu och hör om de ens behöver folk.  ☺️

😮

Va schysst! ☺️ Jo du nämnde dem för ett bra tag sedan minns jag, hade inte mycket tid till musiken vid det tillfället. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Saknar min 12:a som brann upp nu när jag hörde detta. 

Postat

Inget svar. Ringer när de slutat jobba för dagen istället. Känner dem ju sen långt innan de startade film och foto firman. 

Jättesnällt verkligen.  ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Detta är en film de gjort för att locka företag till denna internationella företagas grupp som råkar vara förankrade just i Ludvika. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.