slejnard Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Vad står i kontraktet Bluddrik? Ingår inte varmvatten och uppvärmning?
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Vad står i kontraktet Bluddrik? Ingår inte varmvatten och uppvärmning? Inte uppvärmning. Det är elelement. Byggt på 70-talet när elen var gratis i stort sett.
Dark Of Light Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Jösses vilken seg läsning det blir om någon vill läsa ikapp i denna tråd nu. 😉 Så jag skriver kika snöpp bara för att göra någon stackare lite gladare. ☺️ 🥰 Idol? Va e de? 😑 Ursprungs idén till programmet var ju en dokumentär om mig men sedan ändrade de sig. 😠
Dark Of Light Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Det blir allt en liten, liten kpd. Sedan kommer det besök. ☺️
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Ursprungs idén till programmet var ju en dokumentär om mig men sedan ändrade de sig. 😠 Det hade varit intressant att se dig bli skrutiniserad av alexander bard.
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Det blir allt en liten, liten kpd. Sedan kommer det besök. ☺️ Så du ska inte bjuda på kaffe?
Dark Of Light Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Det hade varit intressant att se dig bli skrutiniserad av alexander bard. Verkligen! Det hade nog varit avseende musiken en kort process och därefter en verbal avrättning men annars finner jag honom väldigt intressant. Han verkar ha ett och annat innanför pallet även om jag verkligen inte håller med om allt. Nå, har det här eländet hittat till er ännu? Så du ska inte bjuda på kaffe? Hon är inte så väldigt kaffe intresserad och då ska du veta att jag försökt 😛
Neosus Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Verkligen! Det hade nog varit avseende musiken en kort process och därefter en verbal avrättning men annars finner jag honom väldigt intressant. Han verkar ha ett och annat innanför pallet även om jag verkligen inte håller med om allt. Nå, har det här eländet hittat till er ännu? Hon är inte så väldigt kaffe intresserad och då ska du veta att jag försökt 😛 Inte ens kaffe med "dopp"?
Dark Of Light Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Inte ens kaffe med "dopp"? Nej, bara dopp. Dessutom är det ett helvete med att tvätta sängkläder efteråt, så lika bra det... En vipp mugg kanske..?
Dark Of Light Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 ☺️ En hel del sevärda filmer i telwitzioonapparaaten ikväll. American Gangster 21.00 i 3:an med Denzel, bygger dessutom på en sann historia, mycket bra film. Ondskans Spår (Fallen) i 4:an 23.35 även den med Denzel Washington... undrar om jag sett den? Den episka Baksmällan i 7:an kl. 20.00 mycket skoj. Påminner lite om mina yngre år. Frågan är om något av dessa faller Pluttrix på läppen? Imorgon lär man bli förbannad om man tittar på Dokument Utifrån i SVT2 22...
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Det får bli American Gangster, fast jag har sett den förut.
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Nu har gangstern blivit rik på knark och köpt ett stort hus åt hela sin stora familj och släkt att bo i. Det kan inte sluta väl.
k9 (oregistrerad) Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Skulle inte göra något idag men nu är jag på väg och småfesta en smula. Ett x som råkar vara i stan. Får se om det är en bra idé till att börja med. Funderar på om jag ska lura henne att vi borde flytta till huset jag länkade till här om dagen. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Huset var ju snyggt, men uppruttet tror jag. Det är delvis sant. Men det är den tillbyggnad som man gjorde senare som är problemet. Tänker att om man bygger om den delen till bostadsdelen så slår man två flugor i en smäll. Men jag skulle inte kunna flytta dit själv och ändå ha råd att renovera hela det huset. Tomten ensam är värd vad huset kostar dock. Tror det kommer bli budgivning som skenar eller att huset slumpas bort.
k9 (oregistrerad) Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Loggade in en sväng men ska nog ta en öl eller två till. Drack lite sånt som Beck dricker i filmerna, gott men inte något jag är jätte förtjust i. Men vad heter det?
k9 (oregistrerad) Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 De sa på nyheterna att elpriserna förmodligen kommer att öka då det finns för lite vatten i vattenkrafts magasinen. Känns ju som att man inte kommer kunna ha råd med el alls snart. 😠 😠 😠
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Det är delvis sant. Men det är den tillbyggnad som man gjorde senare som är problemet. Tänker att om man bygger om den delen till bostadsdelen så slår man två flugor i en smäll. Huset ser väldigt speciellt ut och är förmodligen ritat av någon skaplig arkitekt. Det finns en del såna hus här på orten som är riktigt snygga.
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 De sa på nyheterna att elpriserna förmodligen kommer att öka då det finns för lite vatten i vattenkrafts magasinen. Känns ju som att man inte kommer kunna ha råd med el alls snart. 😠 😠 😠 Här är det gott om vatten. Sprinklersystemet har gått igång igen. Fortsätter dom så lär det bli att gräva fram hockeyrören framöver.
Bluddrik Postat 15 oktober 2016 Postat 15 oktober 2016 Varför dyker det inte upp några nya buktalare?
Dark Of Light Postat 16 oktober 2016 Postat 16 oktober 2016 (redigerat) Nu har gangstern blivit rik på knark och köpt ett stort hus åt hela sin stora familj och släkt att bo i. Det kan inte sluta väl. Huset var ju snyggt, men uppruttet tror jag. Det är delvis sant. Men det är den tillbyggnad som man gjorde senare som är problemet. Tänker att om man bygger om den delen till bostadsdelen så slår man två flugor i en smäll. Men jag skulle inte kunna flytta dit själv och ändå ha råd att renovera hela det huset. Tomten ensam är värd vad huset kostar dock. Tror det kommer bli budgivning som skenar eller att huset slumpas bort. 😳 Vilken djävla film... Loggade in en sväng men ska nog ta en öl eller två till. Drack lite sånt som Beck dricker i filmerna, gott men inte något jag är jätte förtjust i. Men vad heter det? En stänkare? Kan det vara en ? ... vatten? 😑 Ähum... Står det något speciellt på flaskans etikett? 🙂 Redigerat 16 oktober 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 16 oktober 2016 Postat 16 oktober 2016 Byta däck på bil 2 står på agendan 😑 och sen rep
Dark Of Light Postat 16 oktober 2016 Postat 16 oktober 2016 (redigerat) Byta däck på bil 2 står på agendan 😑 och sen rep ☺️ Redigerat 16 oktober 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 16 oktober 2016 Postat 16 oktober 2016 Calvados heter det ja. Tack Bluddrix den vise.
Recommended Posts