Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

För att folk knullar lite? Jag bodde under ett par som körde hårt och hade en gammal resårsäng som måste ha hörts till grannarna på andra sidan gatan. Jag brukade dra på klockradion och spela lite musik för att slippa höra eländet.

Då ringde dom hyresvärden och klagade på att jag spelade på stereon på nätterna, vilket fick mig att replikera att dom höll på att knulla ut mig ur lägenheten och att det var något jag såg fram mot att ta upp om vi skulle hamna i någon slags nämnd eller liknande. Jag tror att jag sa något om att jag hade förlustelserna inspelade också. Jag hörde aldrig något från hyresvärden efter det, och det blev betydligt tystare en trappa upp.

😆 Cockblocker...

Postat

Vet en tjej som är ett stort Harry Potter fan. Hon har en samling Harry Potter prylar värd att se. Vad hon heter behåller jag för mig själv men hennes bröst heter Anna och Karin. Ett trevligt sällskap. Jag trollar henne med min stav ibland.

Postat

Va kul nay med karriären.

Jo har man inte sett LOTR eller star wars har man missat nåt.

Hur som haver så har mitt UR44 kommit. Dessutom inget strul vid installationen 😄 Bara spelat upp musik än dock men ska spela in nåt senare...

"Fiffi" måste vara ett av de fulare smeknamnen för fittan.

😊

Postat (redigerat)

Hur som haver så har mitt UR44 kommit. Dessutom inget strul vid installationen  😄 Bara spelat upp musik än dock men ska spela in nåt senare...

Ur-roligt. 😄

Redigerat av Micke H
k9 (oregistrerad)
Postat

Jo har man inte sett LOTR eller star wars har man missat nåt.

Hur som haver så har mitt UR44 kommit. Dessutom inget strul vid installationen 😄 Bara spelat upp musik än dock men ska spela in nåt senare...

😊

Såg just sista delen av Bilbo med. Älskar LOTR både böckerna och filmerna tycker att de gjort om filmerna på ett bra sätt så att det passar som just film istället för bok.

Är fortfarande nyförälskad i mitt Steinberg kort.  🥰

Grattis Nay och rätt åt dig! 

Grattis Nay och rätt åt dig! 

Postat

Fan va jag ogillar Native Instruments och hela Kontakt grejen. 

Dels är det ju jätterörigt upplägg med skillnaden mellan Full Kontakt och Kontakt Player. Eftersom Playern är gratis så tänkte jag att när jag köpte Komplete 11 Select för tvåtusen, så fick jag en full-version eftersom det stod "Full Price for Full version" men nej, så va det ju inte. Det va ju bara gratis-Kontakt Player man fick, så jag kan inte använda en plugg jag köpt som kräver Full-versionen. Vilseledande marknadsföring tycker jag. 

Sen är deras Support arrogant och oförstående. Rörig GUI också. 

Jobbigt jox, Memph 🙁

Åt helvete me allihop.

Väääldigt sällan jag är upprörd. 😛

Faktiskt! 😮

KPD?

k9 (oregistrerad)
Postat

Har bara 25kr kvar på pensionen nu. Så vad ska jag göra med dem? Köpa chips eller aktier?  😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Köp en 1 öres kola! 

OK! Får jag låna din tidsmaskin så kan göra det? Du kan få en kola eller två av mig i så fall. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Hoppas frysen är full. När får du pengar.

Det är den. Har mat för minst en och en halv månad framåt. Måste bunkra upp inför vintern då det blir dyra värme och elkostnader. Samt att jag vill ha råd med en elgurka denna månad. Blir det inte pengar över nu så får jag nog vänta till våren istället. 

Och pensionen kommer på tisdag. Så jag hoppas på få räkningar just denna månad. Man har inte så mycket pengar att röra sig med som förtidspensionerad. Tur att man inte har så många lån dock. Ett CSN lån som är kraftigt avbetalat bara.  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Mailar en stek!

Oj! Glömde skicka skruven. Kan göra det i morgon så kan du skicka pedalen. Enligt skriven överenskommelse tidigare i denna tråd.  😑 

😛  😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.