Bluddrik Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Han är spektakulärt dålig på gitarr och munspel, men han sjunger mycket bättre än längre fram i livet.
k9 (oregistrerad) Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Om man bara ska klappa i den är det inte värt det. 😑 Tänkte knäppa med fingrarna ibland med. 😑
Dark Of Light Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 (redigerat) Bob Dylan sover visst fortfarande. Det här börjar bli komiskt. Det kanske är som när Stalin låg och dog. Det är ingen som vågar gå in i hans rum. Nån dokumentär om han nu Han är spektakulärt dålig på gitarr och munspel, men han sjunger mycket bättre än längre fram i livet. Stalin? 😳 Redigerat 14 oktober 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Harry Potter and the Cursed Child kommer på svenska att heta...Harry Potter och det fördömda barnet... Vad fan är det för jäkla titel? Tänk om man skulle översätta det tillbaka, då skulle det bli Harry Potter and that fucking kid. Eller om man än en gång översatte, så blir det Harry Potter och den knullande ungen. Harry Potter and the Child who had Sex.
slejnard Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Visste inte ens att en ny Potter var på G. Ja ibland översätter dom konstigt. Jaja jag ska då spela barnsånger på bibblo idag ☺️
Micke H Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Visste inte ens att en ny Potter var på G. Ja ibland översätter dom konstigt. Jaja jag ska då spela barnsånger på bibblo idag ☺️ Det är väl snarare pjäser som dom håller på med nu, och dom släpper manuscripten till dom som fullfjädrade böcker. Allt för lite extra ca$h antar jag.
slejnard Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Det är väl snarare pjäser som dom håller på med nu, och dom släpper manuscripten till dom som fullfjädrade böcker. Allt för lite extra ca$h antar jag. Jå det ska tjänas cash på jävlat allt.
Bluddrik Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Harry Potter and the Cursed Child kommer på svenska att heta...Harry Potter och det fördömda barnet... Vad fan är det för jäkla titel? Vad tycker du att den borde heta?
Micke H Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Harry Potter: Våra pengar börjar ta slut Harry Potter spöar upp en död kossa Harry Potter: börjar folk glömma bort mig? Harry Potter: the never ending story
Bluddrik Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Jag tänkte väl lite i riktningen som din första titel. Hon har tydligen tagit in hjälpförfattare nu. Undrar hur mycket hon har skrivit själv?
Naymari Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Jå det ska tjänas cash på jävlat allt. Cash is king.
Bluddrik Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Cash is king. Apropå ingenting, hur går det med karriären?
Memphis Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Mina grannar ovanför ha högljutt stönande sex. 😐 Klara nu. 😑
Dark Of Light Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 ☺️ Stöna tillbaka. Jag har inte sett en enda Potter film... inte heller Sagan om Ringen eller de senaste Starr Varsch. Har jag missat något? 😐
Bluddrik Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 ☺️ Stöna tillbaka. Jag har inte sett en enda Potter film... inte heller Sagan om Ringen eller de senaste Starr Varsch. Har jag missat något? 😐 Jag trodde att jag var ensam om detta. Jag har väldigt svårt för fantasy, och tycker att SF bara ytterst sällan blir bra på film. För nåt halvår sen skulle dom visa alla Sagan om ringen-filmerna på nån kanal så jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Det höll en kvart.
Naymari Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Apropå ingenting, hur går det med karriären? Jodå, session med en ny artist på ett majorbolag med start i eftermiddag fram till söndag. Fortsätter det i denna takten är det min primära inkomst i början av nästa år.
Memphis Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 ☺️ Stöna tillbaka. Jag har inte sett en enda Potter film... inte heller Sagan om Ringen eller de senaste Starr Varsch. Har jag missat något? 😐 Well, skulle säga att man klarar sig utan Potter, och Hobbit men Sagan om Ringen däremot, där missar du något IMHO. 😑
Memphis Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Jodå, session med en ny artist på ett majorbolag med start i eftermiddag fram till söndag. Fortsätter det i denna takten är det min primära inkomst i början av nästa år. Wow häftlgt! Va kul att höra Nay ☺️
Memphis Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 (redigerat) Fan va jag ogillar Native Instruments och hela Kontakt grejen. Dels är det ju jätterörigt upplägg med skillnaden mellan Full Kontakt och Kontakt Player. Eftersom Playern är gratis så tänkte jag att när jag köpte Komplete 11 Select för tvåtusen, så fick jag en full-version eftersom det stod "Full Price for Full version" men nej, så va det ju inte. Det va ju bara gratis-Kontakt Player man fick, så jag kan inte använda en plugg jag köpt som kräver Full-versionen. Vilseledande marknadsföring tycker jag. Sen är deras Support arrogant och oförstående. Rörig GUI också. Redigerat 14 oktober 2016 av Memphis
Memphis Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Åt helvete me allihop. Väääldigt sällan jag är upprörd. 😛
Bluddrik Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Fan va jag ogillar Native Instruments och hela Kontakt grejen. Dels är det ju jätterörigt upplägg med skillnaden mellan Full Kontakt och Kontakt Player. Eftersom Playern är gratis så tänkte jag att när jag köpte Komplete 11 Select för tvåtusen, så fick jag en full-version eftersom det stod "Full Price for Full version" men nej, så va det ju inte. Det va ju bara gratis-Kontakt Player man fick, så jag kan inte använda en plugg jag köpt som kräver Full-versionen. Vilseledande marknadsföring tycker jag. Sen är deras Support arrogant och oförstående. Rörig GUI också. Japp. Och deras hemsida är som en överdesignad julgran Och man måste hålla på och registrera allting i evighet på något helt obegripligt sätt. Jag har också funderat på Select, så det var bra att man fick veta detta.
Bluddrik Postat 14 oktober 2016 Postat 14 oktober 2016 Mina grannar ovanför ha högljutt stönande sex. 😐 Klara nu. 😑 Åt helvete me allihop. Väääldigt sällan jag är upprörd. 😛 För att folk knullar lite? Jag bodde under ett par som körde hårt och hade en gammal resårsäng som måste ha hörts till grannarna på andra sidan gatan. Jag brukade dra på klockradion och spela lite musik för att slippa höra eländet. Då ringde dom hyresvärden och klagade på att jag spelade på stereon på nätterna, vilket fick mig att replikera att dom höll på att knulla ut mig ur lägenheten och att det var något jag såg fram mot att ta upp om vi skulle hamna i någon slags nämnd eller liknande. Jag tror att jag sa något om att jag hade förlustelserna inspelade också. Jag hörde aldrig något från hyresvärden efter det, och det blev betydligt tystare en trappa upp.
Recommended Posts