Micke H Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Köpte Rise of the Tomb Raider igår, som nu ÄNTLIGEN har släppts till PS4. Riktigt jäkla bra, det jag sett hittills. Sen när jag köpt PlayStation VR ska det bli kul att prova extraläget som utnyttjar det också.
slejnard Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Kul Micke h. Japp dol, Elin sjunger riktigt bra. Har ett par låtar till inspelade här på forat med henne. Nu stundar kaffegörning o göra upp en eld i spisen!
Bluddrik Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Carol Kaye såklart. Hur kan du missa det? 😏 Ja, hur har man kunnat missa henne? Hon har en helt enorm meritlista. Spelar bl a på "Wichita Lineman" med Glenn Glen Campbell. Där hör man tydligt att hon spelar med plektrum, vilket tydligen var hennes vanliga stil. Hon är också en bra gitarrist, och spelar gitarr på t ex "La Bamba" med Richie Valens och "You've Lost That Lovin' Feeling" med The Righteous Brothers. Hon spelade även gitarr på Frank Zappas platta "Freak Out!" Hon slutade dock spela med honom eftersom hon tyckte att texterna var lite för snuskiga. De förblev dock vänner.
Micke H Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Ser ut som om Neal Morses nya skiva kommer bli nice. ☺️
Neosus Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Ser ut som om Neal Morses nya skiva kommer bli nice. ☺️ Det är lite Queen över det! Vagott!
Dark Of Light Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Det är mycket nu... Norges skidanseende har fått sig ytterligare en buckla. Inte så viktigt tycker jag, dock intressant. EU konstrar till det ordentligt på alla fronter. Nya giv om tobakshandel över gränserna omöjliggör för mig att köpa t ex piptobak från Riket. Ja, och sedan har vi ju den här grejen. Detta är desto viktigare ämnen för mig, mer av ren principiell betydelse. Skulle inte EU befrämja handel över gränserna som egentligen inte skulle finnas..? Desto viktigare känns polisgri... krisen, detta gamla ämne... Dagens VAH!? Ja, just det. Bobban vann visst Nobelpriset. Kpd.
Bluddrik Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Dylan får priset samma dag som Dario Fo, som är en av de mest kontroversiella pristagarna förut, avlider. Tänkte faktiskt på Dylan när jag läste om Fo, men det är det väl ingen som tror på.
Bluddrik Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Det verkar inte som om nån har fått tag på Dylan än. Frågan är om han dyker upp i Stockholm? Undrar vad dom 10-15 stora amerikanska författare som stod i kö för priset tycker om saken?
Neosus Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Det är mycket nu... Norges skidanseende har fått sig ytterligare en buckla. Inte så viktigt tycker jag, dock intressant. EU konstrar till det ordentligt på alla fronter. Nya giv om tobakshandel över gränserna omöjliggör för mig att köpa t ex piptobak från Riket. Ja, och sedan har vi ju den här grejen. Detta är desto viktigare ämnen för mig, mer av ren principiell betydelse. Skulle inte EU befrämja handel över gränserna som egentligen inte skulle finnas..? Desto viktigare känns polisgri... krisen, detta gamla ämne... Dagens VAH!? Ja, just det. Bobban vann visst Nobelpriset. Kpd. Jo de E som de e de e De!
Dark Of Light Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 (redigerat) Nä, d e d. De säger att Bob Dylan är en stor poet. Hur faen får de honom till det? Han är ju en rätt så spenig figur och 1,71m i strumplästen. Redigerat 13 oktober 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Japp åsså SMÄKK café på d! ☺️ Börjar om en kvart!
Dark Of Light Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Hur kommer det sig att Miss Universum tävlingar endast vinns av jordbor?
k9 (oregistrerad) Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Åklagaren ifrån våldtäkten i Visby hoppar av jobbet då Nordfront hotat honom och några har tagit sig in i hans hem. Blir intressant att se hur det går i det fallet. Nu har ju Nordfront lagt sig i polisens arbete och de misstänkta är redan dömda av många innan någon utredning är färdig. Skrämmande utveckling om det kommer bli flera fall där åklagare hotas och skräms till tystnad eller att utreda på ett sätt som passar Nordfront. Blir lite som MC ligorna när de var som störst.
k9 (oregistrerad) Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 (redigerat) Hur kommer det sig att Miss Universum tävlingar endast vinns av jordbor? Haha! Den var bra! 😆 😆 Har du sett någon miss Universe som faktiskt ser mänsklig ut? De flesta är ju så trådsmala att de snarare ter sig som maskar med ben än som människor. 😛 Redigerat 13 oktober 2016 av k9
Bluddrik Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Åklagaren ifrån våldtäkten i Visby hoppar av jobbet då Nordfront hotat honom och några har tagit sig in i hans hem. Blir intressant att se hur det går i det fallet. Nu har ju Nordfront lagt sig i polisens arbete och de misstänkta är redan dömda av många innan någon utredning är färdig. Skrämmande utveckling om det kommer bli flera fall där åklagare hotas och skräms till tystnad eller att utreda på ett sätt som passar Nordfront. Blir lite som MC ligorna när de var som störst. Åklagaren är inte skrämd till tystnad, utan utbytt. Något jag tycker är en bra idé fö.
k9 (oregistrerad) Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Åklagaren är inte skrämd till tystnad, utan utbytt. Något jag tycker är en bra idé fö. Han blev hotat och valde att sluta. Det var ju folk som tog sig in till honom i hans hem. Fur fan kan det vara bra? Nordfront är ju dessutom en nazigrupp som ju hatar alla som inte inte hör till de "germanska stammarna". De hotar ju t ex jugoslaver och turkar titt som tätt med.
k9 (oregistrerad) Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 Nordfront har ju kommit med så grova hot att Visbypolisen kallat in förstärkningar just för att dessa hot var så allvarliga mot både polis och åklagare att alla poliser och åklagare i Visby var hotade på riktigt.
k9 (oregistrerad) Postat 13 oktober 2016 Postat 13 oktober 2016 http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article23706536.ab
Recommended Posts