Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jahapp, inte ett ord om Ryan, bara hur dummelidum Hillary är och hur fantastiskt förträfflig han själv är. Det som är så märkligt att det kvittar vad han säger så praktiskt taget äter folk upp allt som han serverar. Han kunde göra succe hos McDonken. Väldans fanatiska följare.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har nog länkat denna video här förut. Men kolla de första 5 minuterna på den om ni inte sätt det. Intressant att Alliansen och SD inte fått mera skit bara baserat på de 5 minuterna. 

Postat (redigerat)

Jag håller med.

jocke_zpsfdrtyxv8.jpg

misef_zpsfyusclqu.jpg

Den där bilden som är tagen i toaletten, är den tagen "mitt i krystet" eller är det i "neutralläge"? Jag kan tycka att ansiktsuttrycket ser lite ansträngt ut? En annan följdfråga är ju varför man tar en selfie på toaletten? För att ingen annan fotograf fick plats där inne eller togs den ursprungligen i rent redovisningssyfte på t ex Facebook?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Den där bilden som är tagen i toaletten, är den tagen "mitt i krystet" eller är det i "neutralläge"? Jag kan tycka att ansiktsuttrycket ser lite ansträngt ut? En annan följdfråga är ju varför man tar en selfie på toaletten? För att ingen annan fotograf fick plats där inne eller togs den ursprungligen i rent redovisningssyfte på t ex Facebook?

Han har alltid den där minen när han avslutar något. Ett bassolo eller vad som helst.

Postat

Nu kollar jag på andra debatten me Trump och Clinton. Blir ju helt tokig på honom. Är ju vansinnigt irriterande att höra och se honom. Svarar inte på frågor, är oförskämd, ljuger, pratar när han inte ska. Alltså whaaat. Hur hamnade den mannen där. Kommer ju gå åt helvete för Usa om det blir fel där. 

Jaja, ni har redan diskuterat det här i tråden så ska inte fortsätta. 

Postat

😑

Vilken förändring! Är det till det bättre låter jag vara osagt... ☺️

Nu kollar jag på andra debatten me Trump och Clinton. Blir ju helt tokig på honom. Är ju vansinnigt irriterande att höra och se honom. Svarar inte på frågor, är oförskämd, ljuger, pratar när han inte ska. Alltså whaaat. Hur hamnade den mannen där. Kommer ju gå åt helvete för Usa om det blir fel där. 

Jaja, ni har redan diskuterat det här i tråden så ska inte fortsätta. 

Jah, han är... speciell. Fanatiska anhängare accepterar vad han än säger och gör. Påminner inte så lite om 30-talets Hitler kult. Illa... 😏

Postat

Har nog länkat denna video här förut. Men kolla de första 5 minuterna på den om ni inte sätt det. Intressant att Alliansen och SD inte fått mera skit bara baserat på de 5 minuterna. 

Och lyssnar man där vid 23:50 har man nog med information att be hela jävla packet (vissa är röda, andra är blå men tillsammans är de en bunt jävla clowner) att dra käpprätt åt helvete.

Wow, känns som helg... eller näe, nu skojade jag. Men postade ett inlägg gjorde jag lik förbannat. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.