Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle gärna se dessa debatter men jag tycker någonstans att både Åkesson och Trump är sjukt obehagliga. 😑 Hade det inte varit för båda dessa herrar skulle jag kunna ha sett det.

760.jpg

Jag håller med DoLle, hon är rätt söt.

Hela hennes personlighet är så motbjudande tycker jag. Vidrig och dålig retorik med en obehaglig röst på det. Tycker hon ser frö maskulin ut. Nästan som en transa som har ett ovanligt feminint utseende, ser jag när jag ser på henne. Fanatiskt blick och ett så kallt ovälkommnande falskt leende. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att det är samma läge i USA som det är här ändå. Demokrat som ska styra landet i minoritet med republikaner som röstar ner alla reformer som föreslås. Har inte tänkt på att det är så där med. 

Postat

Yo 😎

Hur står det till? 🙂

Det är fint! 🙂

Går i 2:an på högskolan nu så det är fullt upp 🙂

Hur är det själv, slej?

k9 (oregistrerad)
Postat

Går i 2:an på högskolan nu så det är fullt upp 🙂

Vad pluggar du? 

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man ska äta något idag med. I så fall vad?  😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Blodpudding?

Gott! Skulle nog köpt det om jag läste här innan jag handlade. Men det går ju att köpa det nu med... hmmm 

k9 (oregistrerad)
Postat

Gör en gröt k9!

Vore gott det med. Men det blir nog ravioli och en skiva bacon istället. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Iliza Shlesinger. 

Just sayin.  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Hon är både rolig, smart och snygg. Iliza altså. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Skulle KD Ebba se ut så här så skulle jag nästan kunna tänka mig att rösta på henne: emmaetu3009VP_ur.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Hoppas Emma Kimiläinen kör STCC nästa år. Gillar att hon blivit så tuff i sin körning nu mera. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.