k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Samma käbbel som vanligt! Fast Åkesson blev mera tilltufsad än vanligt. Såg ju ut att vara på väg att börja lipa ett tag där. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Kul! En av mina bästa vänner har fått hjälpt med crowdfunding för att få till ett studio bås så att han kan börja med en skiva. 😎 😎
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Fast Åkesson blev mera tilltufsad än vanligt. Såg ju ut att vara på väg att börja lipa ett tag där. 😑 Han har inte varit sig lik sen slutdebatten inför valet. Då gjorde han en riktigt slät figur, och sen kom sjukskrivningen. Efter den har han inte heller varit bra i debatter.
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Har handlat en sån här! Bra va? En sån skulle jag kunna göra mycket skada med. Vad ska du ha den till?
Bluddrik Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Tänkte se debatten i usa men vek ner mig klockan två.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Jag tycker att hon är så sjukt osexig så jag tänkte inte så. 😑 Mmm... Det finns något fulsnyggt över henne. Hur ser det egentligen ut bakom den där fasaden av kristet utseende? Är hon villig att fläcka den? Vi har ju tidigare kommit fram till att du föredrar lite mer... mörat kött om man säger så... eller ska det vara... hängmörat? Lite ruffigare image där med skinnjackan. Rebelliskt. Tänkte slänga ut en bild på Mona Sahlin också men sedan kom jag på att Pluttrix inte önskade fler äckelpäckel bilder. ☺️ Tänkte se debatten i usa men vek ner mig klockan två. Ska strax se den, hörde dock recensionerna om debatten och det verkade vara som befarat. H verkade få aningens bättre betyg än T. Men skillnaderna verkade inte vara så stora denna gång gentemot den förra debatten. Då ska man komma ihåg att de tillfrågar även demokrater. Klart är att T slår desperat ut slag i luften från underläge, å andra sidan han har sina anhängare som i ren protest mot allt kommer att rösta på honom alldeles oavsett vad han hittar (eller har hittat) på. Spännande på något perverst vis. Mer så än den inhemska debatten här som än så länge låter "som vanligt", å andra sidan, politik är lite som musikbranschen. Det mesta är redan gjort, svårt att hitta på någon nytt epok avgörande... Smink kanske? Ja, svetsarn´ slängde ju ur sig något om att SD är ett nazistiskt part, det blev tydligen anmält. Frågan är hur mycket Löfvén tjänade på den? De som lutar åt SD håll får mer vatten på sin politiker förakts kvarn. Unge Hr Åkesson kontrade med en rullista med S övertramp från förr, fair shot men den försvann liksom i debatten, inte bara för att han tappade den. Annars var det sig likt tycker jag... Men vad har hon under, den unga Thoor?
Micke H Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Jag skulle gärna se dessa debatter men jag tycker någonstans att både Åkesson och Trump är sjukt obehagliga. 😑 Hade det inte varit för båda dessa herrar skulle jag kunna ha sett det. Jag håller med DoLle, hon är rätt söt.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 (redigerat) Jag skulle gärna se dessa debatter men jag tycker någonstans att både Åkesson och Trump är sjukt obehagliga. 😑 Hade det inte varit för båda dessa herrar skulle jag kunna ha sett det. Jag håller med DoLle, hon är rätt söt. Ja, visst är de obehagliga men just därför måste man bemöta dem sakligt och effektivt. Aldrig blunda eller ducka för då... Mjah... det är något fulsnyggt över henne. Är det ögonen? Eller de höga kindbenen? Kanske är det den obefläckade imagen? I vissa vinklar så... Jag ser framför mig som vaktmästare i regeringskansliet. Jag går in i hennes kontor för att "lufta elementen", kanske "byta lysrören" måhända "rensa pennvässaren"... Hon får hålla i mina verktyg, hjälpa till lite. Känna sig nyttig och behövd. Det vore säkert kul så länge det varade men sedan... Vilka rubriker, det är så Mona S kom på skam. Nåja, jag går tillbaka till den amerikanska debatten nu. Redigerat 10 oktober 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Ja, visst är de obehagliga men just därför måste man bemöta dem sakligt och effektivt. Aldrig blunda eller ducka för då... Absolut måste man det och det är vad man har politiker för! Men jag personligen har ingen lust att se Åkesson stå och förneka partiets nazistiska ursprung eller Trump försvara sina sexistiska uttalanden. Det finns andra sätt att föra kampen för egen del. 🙂
Dark Of Light Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Absolut måste man det och det är vad man har politiker för! Men jag personligen har ingen lust att se Åkesson stå och förneka partiets nazistiska ursprung eller Trump försvara sina sexistiska uttalanden. Det finns andra sätt att föra kampen för egen del. 🙂 Själv tycker jag det är intressant att både se och höra nyanserna. Vad de egentligen säger, hur de säger det. Är saker sagda i stridens hetta eller tycker de verkligen vad de säger. Dessutom tycker jag det är mer ofiltrerat och direkt att se och höra själv än genom någon tidning eller annan media som ofta är färgat. 🙂 Så, nu har jag sett den amerikanska debatten. En intressant observation var att det inte var något handskakande initialt. Bara där en skiljelinje de tu emellan, samt en slags markering att det börjar dra ihop sig. Det var en betydligt allvarligare T den här gången. Borta var hånleendena och de menande blickarna till stor del och ersatta av ett slags försök att se statsmannamässig ut... Gick väl sådär. H däremot utstrålade värme och med sina äppelkindade leenden gav hon ett avslappnat intryck. Initialt kom frågan upp om den senaste videoskandalen med T. Han hade inte så mycket att säga om det mer än det vanliga, det var länge sedan och något om oskyldigt omklädningsrums snack. Sedan gick han mitt i förklaringen kvickt på att IS ska bekämpas och att det Bill Clinton gjorde var värre. Han insåg att vad han än sade i frågan så gick det hela i diket. Där H var mer självsäker, gav T ett mer skakigt intryck, ofta upprepade han sina kommentarer som han precis sagt på ett nervöst sätt. Han avbröt också i vanlig ordning en del och hade synpunkter på att H fick minsann tala lite längre än han. Mycket snack om vad som ska göras, men inte hur. T försvann snabbt efter debatten utan att svara på frågor från pressen. Han inser nog att han har tagit mycket skada tack vare sin stora mun. 😑 Det blir en kpd. Minst.
Bluddrik Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Det mest intressanta tyckte jag var när Trump sa att Clinton skulle sitta i fängelse om han var president. Där hade hon ett gyllene läge att sätta in ett generalangrepp.
Bluddrik Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Och nu över till något helt annat. Joan Marie Johnson, en av originalmedlemmarna i The Dixie Cups är död, 72 år gammal. Deras största hit var “Chapel of Love”. Nu har nån sjuk jävel skrivit om texten: Goin' to the chapel and we'reGonna get bu-hu-huriedGoin' to the chapel and we'reGonna get bu-hu-huriedGee, I really smell you and we'reGonna get bu-u-uriedGoin' to the chapel of death ...
Neosus Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 En sån skulle jag kunna göra mycket skada med. Vad ska du ha den till? Mutterdragare! Perfekt att ha när man är lat som jag! ☺️
Micke H Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Tänk om Robert Wells och Mark Levengood skulle byta frisyrer för en dag.
Bluddrik Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Det vore mycket roligare om Micke och Memphis bytte frisyr.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Mutterdragare! Perfekt att ha när man är lat som jag! ☺️ Vore det inte behändigare att dra dem i en liten, liten vagn? 😑 Tänk om Robert Wells och Mark Levengood skulle byta frisyrer för en dag. Tänk om de fick barn? 😮
Micke H Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Det vore mycket roligare om Micke och Memphis bytte frisyr. Jag håller med.
Recommended Posts