k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 http://www.traileraddict.com/city-40/trailer
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Det är en helt sluten stad som man inte kommer in i om man inte bor eller ska flytta dit. En stad som är helt upp bygd kring kärnbränslen och atombombsutveckling. Vet inte varför men jag tänkte att du kunde tycka det var en intressant stad. Sådana städer fanns det många av under Sovjeteran. Städer som bara hade nummer som namn och som inte fanns på officiella kartor. Visste inte att det fortfarande finns sådana kvar.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Det är en helt sluten stad som man inte kommer in i om man inte bor eller ska flytta dit. En stad som är helt upp bygd kring kärnbränslen och atombombsutveckling. Vet inte varför men jag tänkte att du kunde tycka det var en intressant stad.Hur länge har det varit så? Man börjar ju ana en viss problematik med inavel i en underbar kombo med strålning. Spännande med sådana där isolerade platser.
k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Hur länge har det varit så? Man börjar ju ana en viss problematik med inavel i en underbar kombo med strålning. Spännande med sådana där isolerade platser. Strålningen är ett problem som sopas under mattan. Nya familjer flyttar dit i en strid ström. Många forskare verkar bli mer eller mindre tvingade att flytta dit om de är för obekväma eller för viktiga för att inte flyttas dit. Sedan så är det andra familjer som flyttar dit bara för att få en högre livskvalité, om än ett kortare liv.
k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Staden grundades senast 1945 men det kan var då den blev känd bara.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Filmtime nu efter gårdagens gratäng rester. Lovelace, ett tragiskt livsöde sägs det.
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Filmtime nu efter gårdagens gratäng rester. Lovelace, ett tragiskt livsöde sägs det. Den skulle malin åkerman ha haft huvudrollen i sägs det.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 (redigerat) Den skulle malin åkerman ha haft huvudrollen i sägs det. Tror att Malin hade varit för snygg för rollen. Klassisk porrstjärnehistoria, som tagen ur skolboken. Ung flicka blir lurad av otäck knarkare, blir mer eller mindre lurad in i branschen. Ett kluvet ämne det där med porr. Den gör nytta, men det är alltid någons dotter eller son som är där och agerar. Redigerat 9 oktober 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Pluttrix, du ska inte ta och sparka upp den där burken och...
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 A hot dog... Du kan ju bjuda grannarna på korvfest.
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 A hot dog... Du kan ju bjuda grannarna på korvfest. Jag bildgooglade på schweinerei.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Partiledardebatt ikväll... orkar man ens titta? Jag tror de kommer tycka olika, en del kommer säga att något som hänt är orsakat av någon annan. Själva har de dem rätta svaren och resten har fel. 😳
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Sen är det trump/clinton i natt. Den skulle jag faktiskt gärna vilja se. Du kan inte tänka dig att dra ner på äckelpäcklet?
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Jag tror att AB och Expressen sänder direkt från US debatten. Annars kan man se debatten imorgon på You Tube. Så gjorde jag sist då slapp jag gå upp i ottan. Absolut ska jag dra ner på det. Den där sista var från ngn obegriplig japansk gameshow... otroligt.
k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Tror att debatten kan bli intressant. Alla partier krisar ju i varierande grad just nu. Inget parti kan vara nöjd med hur läget för dem ser ut just nu. Många partier ser ju ut att riskera att åka ur riksdagen. Då blir det ju helt andra förhållanden helt och hållet i riksdagen om det skulle bli så nästa val.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Den går på svt. Japp och TV4.se och SVT.se. Men jag kollar nog en eftersändning, så pigg är jag inte på att gå upp för att se det hela 03.00. Det var inte så förskräckligt underhållande sist men den här gången så har ju Trumpen lite att stå till svars för. Nåja, jag får nog ta och titta på våra lokala höns som drabbar samman typ nu.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Det måste vara något fel med en politisk debatt när man mest sitter och funderar på hur Eva Busch Thor skulle se ut naken. För mig är det väl inget fel på? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Intressant att det var helt OK för kvinnorna att bara fortsätta prata och kräva svar när de fick ett svar. Skulle någon av herrarna betett sig så så skulle det bli ramaskri i alla media. Det måste vara något fel med en politisk debatt när man mest sitter och funderar på hur Eva Busch Thor skulle se ut naken.För mig är det väl inget fel på? 😕 Jag tycker att hon är så sjukt osexig så jag tänkte inte så. 😑
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Farlig förbindelse sen i kanal 5 med kaninkokerskan Glenn Close.
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Är lite förvånad över att mp använder Fridolin i debatten.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Ja käbbligt var det. Det ska vara ordning o reda på finanserna.
Bluddrik Postat 9 oktober 2016 Postat 9 oktober 2016 Sista avsnittet av happey valley. Det verkar som dom siktar på en tredje säsong.
Recommended Posts