k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Hybris. Men det är ändå skillnad på uttalanden och att stoppa snorren i munnen på en praktikant. Men dessa uttalanden säger ju lite om personens tankesätt med. Det är ju det som är poängen. Undrar dessutom hur många som skulle våga prata om det när det väl skulle kunna hända. Undrar vad de skulle få för hot. Eller hur mycket pengar han skulle slänga på dem för att vara tysta med. Slängde in lite kyckling och potatis i ugnen. Gott! Själv har jag inte ätit något idag. Insåg jag just. 😲
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 DoL kommer säkert med nåt snuskinlägg så jag inte kan äta upp det. Han är redan skyldig mig 30 spänn från igår.
Dark Of Light Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Hybris. Men det är ändå skillnad på uttalanden och att stoppa snorren i munnen på en praktikant.Nu är du bara avundsjuk 😑
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Skumt läge jag hamnat i nu igen. Är trött på musik men nu har jag alla prylar jag "behöver" så jag får hoppas på att glöden faller på snart igen. Men inget jag spelar eller gör låter bra alls just nu.
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Men dessa uttalanden säger ju lite om personens tankesätt med. Det är ju det som är poängen. Undrar dessutom hur många som skulle våga prata om det när det väl skulle kunna hända. Undrar vad de skulle få för hot. Eller hur mycket pengar han skulle slänga på dem för att vara tysta med. Men det är hypotetiskt. Vad Bill Clinton gjorde vet vi.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Nu är du bara avundsjuk 😑 Tror inte han vill vara praktikant alls... 😑
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Men det är hypotetiskt. Vad Bill Clinton gjorde vet vi. Jo men jag säger ju att det är just hypotetiskt. Skulle det sedan komma fram att det är sant med, så skulle ju ingen höja ett ögonbryn. Just med tanke på hur han redan uttalat sig.
Dark Of Light Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Har hört rykten om att det är flera källor som försöker knäcka anonyma källor där just nu. Bland annat så ska polisen ha intresse av många trådar och användare där. Men det är bara rykten som sagt. Hoppla hej! Nu blev man ju nyfiken, vad kan det vara för skoj då? 😳 DoL kommer säkert med nåt snuskinlägg så jag inte kan äta upp det. Han är redan skyldig mig 30 spänn från igår.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Får nog bli en banan och en påse chips idag till kvällsmat. ☺️
Dark Of Light Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Tror inte han vill vara praktikant alls... 😑 Det där vet vi inget om. 😑
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Jo men jag säger ju att det är just hypotetiskt. Skulle det sedan komma fram att det är sant med, så skulle ju ingen höja ett ögonbryn. Just med tanke på hur han redan uttalat sig. Jo, men här går vi varvet runt. Jag menar att om han hade betett sig så hade det kommit fram nu när alla letar efter skandaler.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Undrar om man skulle se på världensbarngalan i repris? Sågade inte på den igår. Sågade inte Idol heller iofs.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Jo, men här går vi varvet runt. Jag menar att om han hade betett sig så hade det kommit fram nu när alla letar efter skandaler. Tror att det skulle tystas ner med hot och/eller pengar i Trumps fall. Det är ju det som var hela min poäng hela tiden.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Skulle Trump visat sig ha köpt prostituerade så skulle nog få bry sig heller. Tror att det skulle vara ett mindre problem för alla republikaner än det vore för demokraterna i stora drag med.
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Nu är du bara avundsjuk 😑 Njae. Tycker rätt synd om henne dock. Hon förstod nog inte vad som hände.
slejnard Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Vilken god buffé he vart! Mätt som ett spätt! Kl 22 börjar coverbandet. Få se om man orkar kolla
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Tror att det skulle tystas ner med hot och/eller pengar i Trumps fall. Det är ju det som var hela min poäng hela tiden. Man ska inte diskutera med dig.
Dark Of Light Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Njae. Tycker rätt synd om henne dock. Hon förstod nog inte vad som hände. Hon begrep säkert inte vad hon gav sig in i och lite ironiskt nog visste nog inte Bill det heller. Nåja, saftiga rubriker blev det samt dessa klipp som för evigt finns ute för allmän beskådan. Det måste vara jobbigt, allra mest för deras barn. Bill har överlevt han också och gått vidare med sina föreläsningsturnéer. Lewinsky verkar ha landat på fötterna till slut, hon turnérar också runt med föreläsningar. I Trumps fall får vi vänta och se ifall det finns mer som kommer fram. Vilken god buffé he vart! Mätt som ett spätt! Kl 22 börjar coverbandet. Få se om man orkar kolla Vagottva!? 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Man ska inte diskutera med dig. Varför inte då? Jag har ju bara sagt att jag tror att Trump kan muta och hota sig till tystnad. Det är väl inget jätte konstigt uttalande och heller inget att diskutera egentligen.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Skulle ju inte bli förvånad om det skulle visa sig att Trump faktiskt gjort värre saker än Clinton men att det inte kommit ut än bara. Blir intressant att se hur detta uttalande från trumpeten kommer att straffa sig, om det nu gör det. Skrev jag ju. Det är ju inte så att jag säger att det har hänt, eller kommet att hända. Jag skrev bara att jag inte skulle bli förvånad om det har hänt och kommer ut. Detta baserat på hur Trump uttalat sig tidigare.
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Hon begrep säkert inte vad hon gav sig in i och lite ironiskt nog visste nog inte Bill det heller. Nåja, saftiga rubriker blev det samt dessa klipp som för evigt finns ute för allmän beskådan. Det måste vara jobbigt, allra mest för deras barn. Bill har överlevt han också och gått vidare med sina föreläsningsturnéer. Lewinsky verkar ha landat på fötterna till slut, hon turnérar också runt med föreläsningar. I Trumps fall får vi vänta och se ifall det finns mer som kommer fram. Vagottva!? 🙂 Clinton hade väl en dotter som dansade nästan naken på youtube förut med? Eller var det någon annan presidents dotter som gjorde det?
slejnard Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Ser inte ut som vi orkar se bandet! Husbilssoffan å längstar istället ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Ser inte ut som vi orkar se bandet! Husbilssoffan å längstar istället ☺️ Stackars bandet. Tänk vad de missar om ni inte är där... ☺️
slejnard Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Länkade videon där jag spelar KISS going blind i gitarrklubbens sida på FB. Ett svar: Och! Är det bra? Vad svarar man på det? 🙁😄 Jaja jag gör så gott jag kan Inte svarat nåt än
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Länkade videon där jag spelar KISS going blind i gitarrklubbens sida på FB. Ett svar: Och! Är det bra? Vad svarar man på det? 🙁😄 Jaja jag gör så gott jag kan Inte svarat nåt än Jag vet vad jag skulle ha svarat.
Bluddrik Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Nu gick sprinklersystemet igång på gräsmattorna utanför. Lite sent på året kanske?
k9 (oregistrerad) Postat 8 oktober 2016 Postat 8 oktober 2016 Nu gick sprinklersystemet igång på gräsmattorna utanför. Lite sent på året kanske? Jo det är ju mera skadligt än nyttigt kan man tycka.
Recommended Posts