Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kul med gig för er som gillar att giga. 

Postat

Idag blir det fläskfilégratäng med ris. Har nog det mesta hemma filén, purjolök, gullök, chili, chilisås, soya, Västerbottenost, grädde, köttbuljong och vatten i kran...

Det blir nog smarrigt 😑

Har du sänkt korvburken ännu Pluttrix? 😳

ab224ec89d9ace7f0854cbcdfc7bcbbd.gif

Mata inte fåglarna 😑

Postat

Har du sänkt korvburken ännu Pluttrix? 😳

Nä. Den ska jag ha som nödmat när pengarna tar slut.

Apropå ingenting så har väl ändå Trump en poäng när han säger att han inte gjort något som kommer i närheten av Bill Clinton? Frågan är hur många såna här "händelser" Hillary har varit med om att mörklägga?

k9 (oregistrerad)
Postat

Skulle ju inte bli förvånad om det skulle visa sig att Trump faktiskt gjort värre saker än Clinton men att det inte kommit ut än bara. Blir intressant att se hur detta uttalande från trumpeten kommer att straffa sig, om det nu gör det. 

Apropå ingenting så har väl ändå Trump en poäng när han säger att han inte gjort något som kommer i närheten av Bill Clinton? Frågan är hur många såna här "händelser" Hillary har varit med om att mörklägga?

Postat

Skulle ju inte bli förvånad om det skulle visa sig att Trump faktiskt gjort värre saker än Clinton men att det inte kommit ut än bara. Blir intressant att se hur detta uttalande från trumpeten kommer att straffa sig, om det nu gör det. 

Borde det inte ha kommit ut vid det här laget? Har läst flera vittnesmål om att han behandlat kvinnor som jobbat för honom på ett bra sått.

Han är väl hur som helst rätt rökt numera?

Postat (redigerat)

Internätet är fyllt av info ang. Bills fruntimmersaffärer. Visst kan jag tycka att det är roligt att skoja med flickorna men har man ett förhållande så har man och då... Lewinsky grejen var ju väldigt pinsam inte bara för Hr Clinton och hans familj utan partiet, ämbetet och landet i stort. Tänk om vår kung t ex skulle ha... hrm...

Jag tror vi vänder blad här och...

Borde det inte ha kommit ut vid det här laget? Har läst flera vittnesmål om att han behandlat kvinnor som jobbat för honom på ett bra sått.

Detta kändes som om de hållit på ett tag. Rent taktiskt är det ju suveränt, strax innan nästa debatt att avslöja pikanta detaljer om sin motståndare. Så där hade jag också gjort om jag suttit i Hillarys knä. Fokus flyttas från hans rätt så tunna politiska agenda till att tvingas försvara sig.

Vad tvingas Trumpen ta till nu? Små tomma argument om Bills otrohet? Men det är ju inte någon nyhet, alla vet om det och kommer inte påverka Hillary alls. Dessutom så försökte ju Trumpen ligga med någon donna enl. honom själv i videon, man ska inte kasta sten...

Kommer det mer grejer (precis som om det mesta han redan tryckt ur sig inte skulle räcka), ja tror jag att det blir svårt för honom att övertyga de mer tveksamma väljarna om sin förträfflighet. Han är ju ändå inte Björn Ranelid trots en antigravitations frisyr.

Nu är det faen matlagning som gäller.

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Jo men samtidigt så har han ju den sjuhelvetes massa sexistiska uttalanden i bagaget med. Han påstod ju att alla kvinnor vill bli tafsade på, till och med mellan benen, så länge det är en kändis som tafsar. Samtidigt så har ju sagt att han skulle kunna skjuta någon på stan utan att tappa väljare, och dessutom komma undan med det, just för att han är en rik kändis. 

Tror att få skulle våga klaga på honom om det väl vore något som hände. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Flashback har haft stora problem sen i går em.

Har hört rykten om att det är flera källor som försöker knäcka anonyma källor där just nu. Bland annat så ska polisen ha intresse av många trådar och användare där. Men det är bara rykten som sagt. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att jag bara skulle byta bromsar på en hoj. Började vid 12 idag och är inte klar än. Blir inte klar heller då jag just konstaterade att det fattades saker som ska vara fästa på hojen.  😏  😠 

Lite ironiskt att hon jag skulle laga hojen åt faktiskt köpte en ännu trasigare hoj som hon nu vill att jag ska fixa istället....  🤪  😠

Postat

Jo men samtidigt så har han ju den sjuhelvetes massa sexistiska uttalanden i bagaget med. Han påstod ju att alla kvinnor vill bli tafsade på, till och med mellan benen, så länge det är en kändis som tafsar. Samtidigt så har ju sagt att han skulle kunna skjuta någon på stan utan att tappa väljare, och dessutom komma undan med det, just för att han är en rik kändis. 

Tror att få skulle våga klaga på honom om det väl vore något som hände. 

Hybris. Men det är ändå skillnad på uttalanden och att stoppa snorren i munnen på en praktikant.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.