Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Haha! Fattar inte hur många "enskilda händelser" det partiet ska behöva för att deras väljare ska se vad de faktiskt är för muppar. INGET annat parti skulle kunna ha så många skandaler utan att det sågs som en partikultur. Man blir ju bara så trött på allt ibland..... 

Fördelen den har som vill göra det idag har är att det händer så mycket och att det blåser förbi så snabbt. Det gäller inte riktigt för posten dock. Den retar sig folk på hela tiden.

Försvarar inte alls SD och DGs svar ovan är ju på mitt inlägg om PostNords duckande, men en del av sanningen har vi just här. Det händer så mycket som kommer till ytan pga den snabbare nyhetsförmedlingen idag så man blir luttrad, "glömmer" bort och distraheras. Visst har andra partiers medlemmar klantat till det också, den senast "glömda" är ju Sahlins penga fippel med sin kära Hernando. Diesel Åsas selektiva miljövurm i Miljöpartiet. Och jag minns även tillbaka när M tog makten, det var rätt många ministerhopp som trampade i minor och fick lämna initialt. Däremot både förvånas jag och inte, på dessa idiotier från just SD håll. Så infantilt och barnsligt, sådant där man förväntar sig från berusade och omogna pojkar utan omdöme i yngre tonåren. Hittills har inte mycket bemötande kommit än "det ser inte bra ut".

Äh, kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat (redigerat)

Woah, dina PTs varierar verkligen i seriositet.

Ja, djävlar! Det blidde en sådan igen ☺️

Mina PTs är väl alltid seriösa??? 😑

Postat

Mike Portnoy spelar på ett Hello Kitty-trumset:

Häromdagen kom en uppföljare: Mike Portnoy spelar på ett Pokemon-trumset:

😆

Kul med lite självironi. 2 minuter in med Hello Kitty-trumsetet blir det helt hysteriskt.  😆 

Postat

😆

Ska ha spelning me coverbandet ikväll, fyfan är rätt nervös. 

Det där har du väl inte pratat om på ett par år? Har ni hållit på kontinuerligt?

Postat

Det där har du väl inte pratat om på ett par år? Har ni hållit på kontinuerligt?

Vi har nog inte giggat på 2 år men repat på ändå. Slött band me låga ambitionsnivåer. xD

Blir min sista spelning me dom, och de vet dom. 

Postat

Vi har nog inte giggat på 2 år men repat på ändå. Slött band me låga ambitionsnivåer. xD

Blir min sista spelning me dom, och de vet dom. 

Har du aldrig funderat på att starta ett eget band och skriva låtarna?

Postat

Samma med mitt band!Fast vi har inte gigat på 100 år!  😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Försvarar inte alls SD och DGs svar ovan är ju på mitt inlägg om PostNords duckande, men en del av sanningen har vi just här. Det händer så mycket som kommer till ytan pga den snabbare nyhetsförmedlingen idag så man blir luttrad, "glömmer" bort och distraheras. Visst har andra partiers medlemmar klantat till det också, den senast "glömda" är ju Sahlins penga fippel med sin kära Hernando. Diesel Åsas selektiva miljövurm i Miljöpartiet. Och jag minns även tillbaka när M tog makten, det var rätt många ministerhopp som trampade i minor och fick lämna initialt. Däremot både förvånas jag och inte, på dessa idiotier från just SD håll. Så infantilt och barnsligt, sådant där man förväntar sig från berusade och omogna pojkar utan omdöme i yngre tonåren. Hittills har inte mycket bemötande kommit än "det ser inte bra ut".

Äh, kpd.

Det är ju mera prat så fort någon som inte är från SD gör bort sig. Att SD gör det flera gånger i månaden är tydligen till deras fördel, just för att de händer så ofta så slutar folk att reagera. Men när politiker från andra partier ofta får höra bittra kommentarer från SD-svansen långt efter media slutat prata om det hela. Sedan så känns det ju värre när någon S-politiker klantar sig än när någon M-politiker gör det samma. Vet inte varför men jag tänker så jag själv, det är värre med S.politiker som borde veta bättre. M står ju för att de bara är ute efter pengar. Egentligen så är ju Carl Bildt den största råttan i vår riksdag på sätt och vis. 

Framme! 😮

Grattis k9! 😄

Tack! 

k9 (oregistrerad)
Postat

Tack ni andra med.

Är fortfarande k9. Falsk marknadsförning kanske? Började ju kalla mig k9 i slutet på 90-talet. Undrar vilken siffra jag egentligen borde ha nu. 

Postat (redigerat)

Tack ni andra med.

Är fortfarande k9. Falsk marknadsförning kanske? Började ju kalla mig k9 i slutet på 90-talet. Undrar vilken siffra jag egentligen borde ha nu. 

K666?

Redigerat av Bluddrik
Postat (redigerat)

Sedan så känns det ju värre när någon S-politiker klantar sig än när någon M-politiker gör det samma. Vet inte varför men jag tänker så jag själv, det är värre med S.politiker som borde veta bättre. M står ju för att de bara är ute efter pengar. Egentligen så är ju Carl Bildt den största råttan i vår riksdag på sätt och vis. 

Det största felet i vår upprördhet är väl egentligen att vi på något sätt upphöjer politiker, poliser, läkare, präster eller allmänt myndighetsfolk till någon slags ofelbara halvgudar. Precis som om de skulle veta bättre eller ha mindre fel än "andra". Historien visar ju gång på gång att alla är vi lika goda kålsupare. Samma sorts värdelösa skitar som utnyttjar allt och alla så fort tillfälle ges och frestelserna blir för stora. Makt korrumperar. Speciellt politiker eller höga näringslivs toppar har ju den gräddfilen att de kan lätt få jobb annanstans efter att de blivit påkomna med fingrarna i... det som fingrarna nu var i. Illa är det alldeles oavsett förstås. Ja, ett sent grattis mannen och en kpd!

k9 (oregistrerad)
Postat

Det största felet i vår upprördhet är väl egentligen att vi på något sätt upphöjer politiker, poliser, läkare, präster eller allmänt myndighetsfolk till någon slags ofelbara halvgudar. Precis som om de skulle veta bättre eller ha mindre fel än "andra". Historien visar ju gång på gång att alla är vi lika goda kålsupare. Samma sorts värdelösa skitar som utnyttjar allt och alla så fort tillfälle ges och frestelserna blir för stora. Makt korrumperar. Speciellt politiker eller höga näringslivs toppar har ju den gräddfilen att de kan lätt få jobb annanstans efter att de blivit påkomna med fingrarna i... det som fingrarna nu var i. Illa är det alldeles oavsett förstås. Ja, ett sent grattis mannen och en kpd!

Vist är det så. Men samtidigt så är det ju större press på en S-politiker att sköta sig än på en M-politiker. 

Sedan så förundras man över att de gör så korkade misstag trots att de vet att det kommer få så stora ringar på vattnet. 

Och SD som å andra sidan kan göra vad fan som helst hur många gånger som helst och komma undan bara genom att påstå att det är isolerade händelser det handlar om. Trots att det är samma typ av misstag som begås om och om igen. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska iväg och kolla på bygg material nu. Funderar på att bygga ett litet studiorum här nere nu. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.