Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad dött det var här nu då.  😠  🙁  😕  🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Drack just en 3,5a och känner att ja söp omkull... spännande va?  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Har vist gott upp lite i vikt igen. Men bara 2kg så det är en lagom extra vikt att hålla såhär över vintern, eller hur?  😲

Postat

Har vist gott upp lite i vikt igen. Men bara 2kg så det är en lagom extra vikt att hålla såhär över vintern, eller hur?  😲

Hur kan du göra det om du cyklar och lyfter vikter osv? Jag är upp i 107 nu men jag gör ingenting.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har inte tränat så flitigt ett tag nu. Blev övertränad och får vila ett tag. Sliter ju mycket på kroppen att träna hårt med. Nu behöver jag längre återhämtningsperioder än förr, tydligen. Så nu lyfter jag tunga vikter men inte lika ofta som jag egentligen vill. Tror att jag ska skaffa badkortet så att jag kan dra till simhallen under vintern för att träna simning där. Har ju egentligen anlag för just simningen. 

Postat (redigerat)

Skulle nog bara bli yr i huvet.

Nä, det e inte alls farligt. Väldigt mjuk och rund rök, inte stark alls. Får en lätt behaglig känsla i skallen o kroppen bara. 

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Nä, det e inte alls farligt. Väldigt mjuk och rund rök, inte stark alls. Får en lätt behaglig känsla i skallen o kroppen bara. 

Men har inte vattenpipa visat sig vara mycket mera cancer framkallande än vanliga cigg till och med? 

k9 (oregistrerad)
Postat

Eller det var nog så att man röker mer med en vattenpipa och får därför i sig mera skit också. Om jag tänker efter lite. 

Haha! Joy killer nr k9.  😊  😊

Postat

Var det dags nu igen?

haha, nepp. Ger mig inte in i sånt på en lång tid nu. 

Bara för er skull, så ni slipper mina draman. 

Postat

haha, nepp. Ger mig inte in i sånt på en lång tid nu. 

Bara för er skull, så ni slipper mina draman. 

Jag undrade, hade du tänkt plugga i tre år? Får du tjänstledigt så länge?

Postat

Jag undrade, hade du tänkt plugga i tre år? Får du tjänstledigt så länge?

Nä, utan får säga upp mig. 

Vill inte tillbaka just dit i vilket fall. Så mycket bittra människor som bara klagar hela dagarna. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Hoppla hej. Björklund i ballefjong partiet kan tänka sig att samarbeta med sossarna och Miljöpartiet i framtiden.

Jo och de har nog inget annat val om de vill klara sig kvar i riksdagen alls. Tror att även C kommer att få tänka om, men då måste de göra sig av med Margaret Thatch... ömmm Annie Lööf... först

Postat (redigerat)

Ser på opinion live och debatten kring PostNord men de deras VD är inte där och bemöter kritiken, märkligt. Det blir en ganska ensidig debatt då.

Ser också i TV4 nyheterna SDs senaste klavertramp. Jisses...

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Fattar inte hur många "enskilda händelser" det partiet ska behöva för att deras väljare ska se vad de faktiskt är för muppar. INGET annat parti skulle kunna ha så många skandaler utan att det sågs som en partikultur. Man blir ju bara så trött på allt ibland..... 

Postat

Kpd!

Såg i Nyhetsmorgon i 4:an PostNords number two man (vart number one är vet ingen) försöka förvara kritiken. "Vi har vissa prob... ähum... vi står inför utmaningar...", "det är digitaliseringen som gör att vi måste låta folk gå och i omställningsfasen så...",  "Det är givetvis inte bra men..." 

Det vill säga dem gamla vanliga media coachade politiker/VD/slips underfundigheterna där man undviker negativa ord som "problem" eller "dåligt" och istället förstärker positiva ord som "utmaningar" och "ska lösas" för att få folk att förstå att problemen inte finns...

Eller åtminstone inte så mycket. Kritiken kan också bemötas med något om "enskilda fall" och "bättre än snittet".

Man adderar något kvasi intellektuellt svammel om "stå beredda inför framtiden" samt "vi arbetar hårt" och något om "ökat förtroende", ja då är väl saken biff.

Det där fungerade för att dupera folk förr, frågan är om det fungerar än? I mina ögon stod han där i TV-studion med byxorna nere, det var ingen vacker syn och inget han sa kunde förändra läget.

Pinsamt...

Postat

Det där fungerade för att dupera folk förr, frågan är om det fungerar än? I mina ögon stod han där i TV-studion med byxorna nere, det var ingen vacker syn och inget han sa kunde förändra läget.

Pinsamt...

Fördelen den har som vill göra det idag har är att det händer så mycket och att det blåser förbi så snabbt. Det gäller inte riktigt för posten dock. Den retar sig folk på hela tiden.

Postat

Mike Portnoy spelar på ett Hello Kitty-trumset:

Häromdagen kom en uppföljare: Mike Portnoy spelar på ett Pokemon-trumset:

😆 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.