Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Köpte en vinylspelare på tradera häromdagen. Hoppas den funkar...

Har du några vinylplattor.

Hp-35_1972.jpg

Redigerat av Den Gode
Annons
Postat (redigerat)

Till den här videon hör ett av mina tidigaste minnen. Jag minns att man uppmärksammade Minnie Small i Aktuellt, som var ett väldigt strikt program på den här tiden. Man sände bilder på hur hon klev av flygplanet och spelade låten som inte låt som något man hört tidigare. Jag var fem år.

https://www.youtube.com/watch?v=ZYj9J4UH8ck

Edit - Jag glömde att skriva att jag tycker att videon är förtjusande. Ett ord som ingem använder längre.

Redigerat av Den Gode
Postat

Är det någon som har spelat Couronne? Det spelade vi mycket hemma när jag var grabb.

En hel del på fritidsgården som jag hängde på i mina yngre dagar.

Det och labyrintspel.

labyrint-spel-2443249.jpg

Postat

En hel del på fritidsgården som jag hängde på i mina yngre dagar.

Det och labyrintspel.

labyrint-spel-2443249.jpg

Labyrintspel blir jag för nervös av, men Couronne tyckte jag var kul Det tycks ha försvunnit helt.

Postat

Är det någon som har spelat Couronne? Det spelade vi mycket hemma när jag var grabb.

couronnespel.jpg

JOdå det spelade man när man va en liten man!

De gjorde man!

Postat (redigerat)

Labyrintspel blir jag för nervös av, men Couronne tyckte jag var kul Det tycks ha försvunnit helt.

Är det hålen? Vi är något spåret här. Hålfobi? Du har slukhålsskräck och vägrar konsekvent att nuppa. Hur blir det om man presenterar en Grevé ost framför dig? ☺️

Vete tusan om det försvunnit. Det antar en annan form bara, på nätet givetvis som allt annat.

Idag slabbar jag ihop en potatisgratäng o fläskfilé till d. Gotti.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Är det hålen? Vi är något spåret här. Hålfobi? Du har slukhålsskräck och vägrar konsekvent att nuppa. Hur blir det om man presenterar en Grevé ost framför dig? ☺️

Vete tusan om det försvunnit. Det antar en annan form bara, på nätet givetvis som allt annat.

Nä. Det är bara för nervöst. Ungefär som många dataspel. Hål finns det ju för övrig i Couronne också.

Jag försökte hitta det på nätet, men kunde inte hitta nåt bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.