Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Problemet med Willys här i Ludvika är ju att man vill stå och se på kassörsko... stå och köa för att det är så trevlig miljö att titta i... vistas i..  😊

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kom vist inte iväg ändå. Råkade dra igång några ASMR videos och blev helt hypnotiserad.  😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad fel det känns att Sverige är Europas 5.e största land i storlek. Känns ju som att vi har ett så litet och lagomt land. 

Ja kassakossor är trevliga! 

Bra kossor är bättre än kassa kossor dock.  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Men av alla länder totalt så ligger vi bara på 57:e plats och det känns tryggt. 

Postat

För mig så skiljer det 4-5 tusen mellan sommar och vinter. Blir det riktigt kallt så kan det bli fråga om att inte handla all mat man behöver. Fyller därför förråden redan nu. Hade hoppats på att få råd att köpa en gura nu innan det blir kallt men det ser ut som att jag inte kommer kunna det. Surt eftersom de slutade tillverka just den gurkan jag vill ha... 

Hur mycket har du i månaden?

Postat

Gillar inte så veganska gurkor. Vill ha en rockigare gurka. En elgurka. Inte en sådan som man använder i bostongurka utan en sån som Boston använder på sina plattor. 

Postat

Ah, naturligtvis. Såg en bit och började skriva ☺️ silly me. Ja fan, en del behöver elförstärkning till sina penisfodral. Kanske en affärsidé där DG? Pluttrix PowerPenis?

Postat

UG ikväll ska tydligen handla om hur funktionshindrade tiggare utnyttjades som livegna för att tjäna ihop pengar åt dem som kallas "bossar".

Det är sånt som svensk press har ägnat åratal åt att skriva inte existerar.

Postat

Det händer inte ofta, men ibland blir jag bara mållös... 😮

Det händer inte ofta, men ibland blir jag bara mållös 2 🙁 :( 🙁

Här är ett utdrag ur en av Anna Hagwalls andra motioner:

"Sjukvården måste reformeras så att alternativmedicin blir möjligt att bedriva i Sverige. Skolmedicinen måste på så vis få konkurrens från andra aktörer och med en annan inriktning än det nu rådande. Patienterna måste kunna få välja vilken behandling och vård man vill ha. Idag måste man resa utomlands för att kunna få alternativ vård och det med pengar ur egen ficka. Alternativvård och skolmedicin skall ha lika status. "

Det borde väl få tyst på dig resten av kvällen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Weee! Tack you! Precis vad jag var ute efter....  😏

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Här är ett utdrag ur en av Anna Hagwalls andra motioner:

"Sjukvården måste reformeras så att alternativmedicin blir möjligt att bedriva i Sverige. Skolmedicinen måste på så vis få konkurrens från andra aktörer och med en annan inriktning än det nu rådande. Patienterna måste kunna få välja vilken behandling och vård man vill ha. Idag måste man resa utomlands för att kunna få alternativ vård och det med pengar ur egen ficka. Alternativvård och skolmedicin skall ha lika status. "

Öhhhmmm! Alternativmedicin är väl inget vi vill ha här? Hur kan SD vilja ha sådant hokus pokus? 😲  

Finns ju för mycket flum som exorcism, basiskföda som botar allt, energitrianglar, currykors, en massa hittepå preparat som olika företag vill kränga osv osv osv... 

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Mitt paket är i Danmark nu. Borde kanske bett det köpa med sig lite Tuborg på vägen....  😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu blev jag ju sugen på en öl....  😏

Mitt paket är där det ska va.

☺️

Får nog gå och köpa lite fegisar. Har ju 19 minuter på mig.  😑

Postat

Här är ett utdrag ur en av Anna Hagwalls andra motioner:

Ja djävlar...
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj börjar bli bråttom nu...  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

nu har jag 19 minuter på mig...  ☺️

Postat

Saru´tjacka lösplugg?

UG gav väl inget nytt direkt. Samma grejer som redan diskuterats och visats med andra aktörer.

Problemet är ju att man förnekat sanningen. Det är så det har gått till i Sverige under ett antal år. Även nu står det en svensk-rom i slutet av programmet och tycker att det är riskabelt att säga som det är eftersom det kan drabba romerna ofördelaktigt. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Burr! Nu är det minusbjörnar ute. Får dra på värmen och värma bastun dessutom.  🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.