Bluddrik Postat 4 oktober 2016 Postat 4 oktober 2016 Intelligenstest. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article23650236.ab
Dark Of Light Postat 4 oktober 2016 Postat 4 oktober 2016 Bra film di håller på och gör en tvåa med samma skådisar as we speak.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Men ååh vad trött man blir! Annie Lööf verkar ha missat att Ericsson gjort lika stora nedskärningar även med Alliansens och SDs gemensamma politik. Nu är det bara de sista få som finns kvar och riskerar att bli av med jobben. Skulle vi haft starkare skydd av LAS så skulle det ju se helt annorlunda ut. Dessutom så har ju Ericsson felsatsat helt och hållet på sina produkter och på sin produktutveckling. Problemet med Alliansens och SDs satningar är ju att de BARA inriktat sig på dessa stora bolag trots att dessa bolag har avvecklat istället för att anställa de senaste 10 - 15 åren. Puckat tycker jag.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 God morgon! Blir rotfrukts och köttfärssoppa till frukost här. Hade lite matvaror i kylen som det var dags att laga till eller kasta idag.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Sitter med en nybryggd kanna kaffe jag med. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Tre intressanta avsnitt där olika studioteknicker pratar om deras stora studios på SR. Kommer komma fler om ett atag. https://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=2960
Dark Of Light Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Såg precis vicepresident debatten mellan demokraten Tim Kaine och republikanernas kandidat Mike Pence. Tja jag vet inte vad jag ska säga om det. Samma käbbel som vanligt och samma undvikande duckningar från Trumps uttalanden. Kan det vara så att president debatten fortsätter spå söndag? Vi får se hur det fortlöper...
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Missade debatten som Jimmie Åkesson blev slaktad i. Undrar om den går att se igen.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Hittade den. Kul att Åkesson skyller på Bryssel medans de faktiskt uppmanar regeringen att stå upp för svenska löner i Sverige: https://www.youtube.com/watch?v=y7yMOwwOtnU
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Får nog dra på värmen i huset snart. Börjar bli lite väl kallt att snåla på den för att hålla kostnaden nere. Särskilt med tanke på att det är själva abonemanget som kostar mest och inte elen/fjärvärmen som man förbrukar.
Bluddrik Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Mina elräkningar varierar mellan under 500 på sommarn och uppemot 1500 på vintern.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 För mig så skiljer det 4-5 tusen mellan sommar och vinter. Blir det riktigt kallt så kan det bli fråga om att inte handla all mat man behöver. Fyller därför förråden redan nu. Hade hoppats på att få råd att köpa en gura nu innan det blir kallt men det ser ut som att jag inte kommer kunna det. Surt eftersom de slutade tillverka just den gurkan jag vill ha...
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Meh! Bägge grurkorna jag vill ha har slutat tillverkas.... Wut da feck! 😠 😠 😠
Neosus Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 🙁 Jag är då sugen på en Bugera 333XL Infinium topp! Det vore toppen att ha en sån!
Neosus Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 ...men det är inte så gott att suga på en Bugera! 😳 😲 😕
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 🙁 Jag är då sugen på en Bugera 333XL Infinium topp! Det vore toppen att ha en sån! Hmm fresta mig inte! 😛 Fast vad ska jag med en topp om jag inte har en gurka iofs. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Borde skaffa lådor till mina Marshall JMP1 och mitt 9200 steg. Eller sälja dem och köpa en gurka eller två.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Bax har förresten varit galet bra och trevliga i den kontakt jag haft med dem hittills. Blir nog till att handla mer därifrån senare. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Gillar inte så veganska gurkor. Vill ha en rockigare gurka. En elgurka. Inte en sådan som man använder i bostongurka utan en sån som Boston använder på sina plattor.
k9 (oregistrerad) Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Willys har börjar med självskanning här så att man ska slippa köa. Men gamma farbror som man är så har man ju inte vågat testa hur och om det funkar. 😊 Fixade kortet som man behöver för att låna en skannings apparat så jag kanske testar idag ändå. 😑 Sådär! Nu blir nog DoL nöjd när han fick veta det.. 😉
Neosus Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Hmm fresta mig inte! 😛 Fast vad ska jag med en topp om jag inte har en gurka iofs. ☺️ Gurka är godare att suga på! x2
Neosus Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Hmm fresta mig inte! 😛 Fast vad ska jag med en topp om jag inte har en gurka iofs. ☺️ Gurka är godare att suga på! x2
Dark Of Light Postat 5 oktober 2016 Postat 5 oktober 2016 Bax har förresten varit galet bra och trevliga i den kontakt jag haft med dem hittills. Blir nog till att handla mer därifrån senare. 😄 Så du ska till... BAX!!! 😆 :lol: 😆MUAAAHAHAHAHA-HAHAHA... till bax va... hehe... till bax... hihi... joråsåatte.. 😳 Willys har börjar med självskanning här så att man ska slippa köa. Men gamma farbror som man är så har man ju inte vågat testa hur och om det funkar. Fixade kortet som man behöver för att låna en skannings apparat så jag kanske testar idag ändå. Sådär! Nu blir nog DoL nöjd när han fick veta det.. 😉 Vi har haft självskanning här i flera år. Årets bluff... jag skannar mig själv och skannar mig själv och ändå får jag knulla mig ut i kassorna varje gång. 😛😳😱 Näh, smidigt som fan faktiskt. Inga köer, inget tjafs. Har man tur behöver man inte prata med någon alls. Ytterst sällan är det en avstämning 😑
Recommended Posts