Dark Of Light Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 (redigerat) Jo. Man är en rolig jävul. Är bara lte förvånad att man kan röka med någon njutning när man inte gör det dagligdags. Får man inte hosta? Men du kanske gör som bill clinton sa när dom kom på att han rökt hasch i sin ungdom; "I didn't inhale"? Om du visste hur rätt du har, mannen! Man inhalerar inte vid piprökning och jag pratar om tobak nu. Röken är basisk och homogen till sin uppbyggnad, således är inhalering onödig. Dessutom är det smärtsamt ity det ofta handlar om starka grejer. Samma sak gäller med cigarrer. Nikotinet tas upp via munnens slemhinnor, precis som vid den lägre stående cigarettens, tas upp via lungornas. Ännu lägre ner stående individer nere på nikotintrappans statusstege befinner sig munblossande cigarettnyttjare. Dessa drar inga halsbloss av det enkla skälet att det inte kan för de är nybörjare. Dessa kan iakttas i grupper, ofta ojämna till antalet i div. högstadierökrutor. Vattenpipa har jag aldrig provat, skumt lär det bli om man blåser i den. Ingen skäggväxt??? Ingen pipa?? Hur står du ut? Så olika livets lotter falla... 🙁 Kpd. Sade jag att jag fick en PT? Förmodligen inte då jag är så blygsam av mig. 😑 Redigerat 3 oktober 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Men du kanske gör som bill clinton sa när dom kom på att han rökt hasch i sin ungdom; "I didn't inhale"? Bara han inte röker cigarr som Bill Clinton...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Bara han inte röker cigarr som Bill Clinton... Han rökte väl cigarr som man ska. Att sedan hans lilla medhjälpare råkade stoppa in ett cigarrfodral i musslan kunde ju inte han hjälpa? ☺️
Memphis Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Mina grannar ovanför grälar väldigt ofta. Varför gör dom bara inte slut? Varför klamra sig fast i något så destruktivt, de mår ju knappast bra av varandra.
Bluddrik Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Ingen skäggväxt??? Hur står du ut? Man får väl försöka leva med det faktum att man befinner sig i evolutionens framkant.
Micke H Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Mina grannar ovanför grälar väldigt ofta. Varför gör dom bara inte slut? Varför klamra sig fast i något så destruktivt, de mår ju knappast bra av varandra. Fler människor borde skilja sig. Många människor skulle kunna bli så mycket lyckligare. Säger han som klamrar sig fast vid varenda relation han någonsin haft iofs. xD Man får väl försöka leva med det faktum att man befinner sig i evolutionens framkant. Du har ju skägg i avataren... 😮
Memphis Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Fler människor borde skilja sig. Många människor skulle kunna bli så mycket lyckligare. Säger han som klamrar sig fast vid varenda relation han någonsin haft iofs. xD Du har ju skägg i avataren... 😮 xD Jag har iofs själv varit i e destruktiv relation förra året så jag ska väl inte säga nått xD Lyssnar uppmärksamt dock ifall mannen skulle få för sig att börja slå henne, man vet ju aldrig. Isåfall får man ju gripa in eller ringa polisen.
Neosus Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 xD Jag har iofs själv varit i e destruktiv relation förra året så jag ska väl inte säga nått xD Lyssnar uppmärksamt dock ifall mannen skulle få för sig att börja slå henne, man vet ju aldrig. Isåfall får man ju gripa in eller ringa polisen. Du kan ju börja med att be dom sluta störa grannarna och sedan vänder du dig till hyresvärden. Det är inte trevligt att bo när det är livat I know! 😏 Kaffe på det? Kaffe på det?
Dark Of Light Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Mina grannar ovanför grälar väldigt ofta. Varför gör dom bara inte slut? Varför klamra sig fast i något så destruktivt, de mår ju knappast bra av varandra. Aj faen. Ja sådana där svåra att förstå sig på men du svarade ju själv p d lite längre ner. Klaga hos hyresvärden, det är det säkraste. Ingripa vete faen, det är ett smalt snöre det där att balansera på om det hettar till... Man får väl försöka leva med det faktum att man befinner sig i evolutionens framkant. Är du där alltså? Du menar att vi alla kommer till slut vara som du både psykiskt och fysiskt när vi kommer ikapp? 😮 Fler människor borde skilja sig. Många människor skulle kunna bli så mycket lyckligare. Säger han som klamrar sig fast vid varenda relation han någonsin haft iofs. xD Du har ju skägg i avataren... 😮 Hur sjukt det än låter så saknar jag dina Systembolagsäventyr. 🙁 Du kan ju börja med att be dom sluta störa grannarna och sedan vänder du dig till hyresvärden. Det är inte trevligt att bo när det är livat I know! 😏 Kaffe på det? Kaffe på det? Hade inte du problem med skällande hundar för ett tag sedan? Hur blev det med d? KPD!!!
Bluddrik Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Du har ju skägg i avataren... 😮 Kan inte spela banjo heller.
Bluddrik Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Lyssnar uppmärksamt dock ifall mannen skulle få för sig att börja slå henne, man vet ju aldrig. Isåfall får man ju gripa in eller ringa polisen. Det är väl bara att du ger dig en trappa upp och gör ett envarsgripande. Annars har du väl ett skapligt högtalarsystem som du kan dra igång om du blir störd?
Neosus Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Hade inte du problem med skällande hundar för ett tag sedan? Hur blev det med d? Det är mycket bättre nu!
Bluddrik Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Är du där alltså? Du menar att vi alla kommer till slut vara som du både psykiskt och fysiskt när vi kommer ikapp? 😮 Det vill man ju inte hoppas.
Micke H Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Hur sjukt det än låter så saknar jag dina Systembolagsäventyr. 🙁 Det gör nog inte hon... 😑 Det har dock inte saknats små "äventyr", bara för att jag inte nämnt några här. xD Livet som dejtande singel är fan inte lätt alla gånger.
Micke H Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Imorse på pendeln var det en snubbe som satt och åt chips. 😳 07:15 måndagsmorgon lixom. Jag vet inte vad som var värst - hans avspända attityd till frukost eller min avundsjuka.
Memphis Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Imorse på pendeln var det en snubbe som satt och åt chips. 😳 07:15 måndagsmorgon lixom. Jag vet inte vad som var värst - hans avspända attityd till frukost eller min avundsjuka. 😆
CHAE Postat 3 oktober 2016 Trådstartare Postat 3 oktober 2016 (redigerat) 😆 Memphans nya polare har jävlar i mig ett episkt skägg 😄🥰 Avis vart jag 😠 Redigerat 3 oktober 2016 av CHAE
Memphis Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 (redigerat) För en massa år sedan såg jag en man på en teknikmässa som gick och åt på en enorm ost. Har fortfarande inte riktigt hämtat mig från den händelsen. Redigerat 3 oktober 2016 av Memphis
Dark Of Light Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 (redigerat) Varför heter det "Hushållsost"? En ost att ha i hushållet alltså? Till skillnad i från andra ostar som man inte kan/bör ha i hushållet? Vad gör man med en Hushållsost i hushållet? Har den som dörrstopp? Som fotpall? Som ett bord vid compact living? Stövelknekt? Man kanske kan trigga den och ha som trumma? Om den flyter, ha den som tvålhållare i badet? Dessutom smakar de plastfolie ifall man till äventyrs skulle få för sig att äta av den. Redigerat 3 oktober 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 För en massa år sedan såg jag en man på en teknikmässa som gick och åt på en enorm ost. Har fortfarande inte riktigt hämtat mig från den händelsen. Sånt där är traumatiskt. Jag blir fortfarande förbannad när jag tänker på chips.
Micke H Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Alltså, nya Opeth-skivan är ju förbaskat jävla bra. Till Opeth har jag bara en sak att säga:
Recommended Posts