Memphis Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Jag och min nya polare från igår på pub, så jävla skön e han 😆 😄
Bluddrik Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Kollar stefan holm i ett släktforskningsprogram. Han verkar bara ha förbrytare i släkten.
Memphis Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Är det en sån där hipster, eller vad det heter? Definiera Hipster.
Bluddrik Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Definiera Hipster. Ingen aning. Jag har hört att dom har skägg.
Dark Of Light Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Är det en sån där hipster, eller vad det heter? Definiera Hipster. Ingen aning. Jag har hört att dom har skägg. Hipster. Du har väl också ett på g ser det ut som? Han som ligger underst har skägg, Memphan har mer generande hårväxt. Men det kanske tar sig? ☺️
Bluddrik Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Hipster. Det där blev man snarare mer förvirrad av.
Bluddrik Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Jag har kommit fram till två saker. En riktig hipster har skägg, och röker pipa.
Dark Of Light Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Jag har kommit fram till två saker. Jag är dålig på matte. 😳
Bluddrik Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Nyrepad! Vad har du repat? Har inte varit med om mycket sånt själv, men en gång i världen var det en kille som spelade gitarr och sjöng som hade en studio och som ville att jag skulle spela lite keyboard, och han var helt insnöad på black magic woman. Jag försökte få igång andra låtar, men det slutade alltid med att vi spelade bmw i ett par timmar.
slejnard Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Vi repar för det är kul. Roligt att spela tillsammans med andra. Kör gängse covers
Memphis Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Var ni överens att du skulle överst? 😆 Har faktiskt inte en blekaste varför bilden lade sig så, såg rätt ut i mobilen och även i datorn på dropbox. YES THAT IS WEIRD Jag har kommit fram till två saker. En riktig hipster har skägg, och röker pipa. Jag ska röka vattenpipa i veckan, men du åsyftar vanlig pipa förmodar jag? Har visserligen en sån med men den används inte.
Memphis Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Det där med vattenpipa verkar skumt. Du måste bli lite mer öppensinnad.
Bluddrik Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Jag har bara spret. Efter fjorton dar ser jag ut som ett psykedeliskt krusbär. Jag har aldrig fixat detta med tobak heller i någon form. Jag blir bara yr i huvet på ett obehagligt sätt. Är du en van rökare?
Memphis Postat 2 oktober 2016 Postat 2 oktober 2016 Nä är jag inte alls. Händer nån gång ibland sådär i goa festsammanshang, eller när flickvänner gör slut. Psykadeliskt krusbär. Det gillade jag 😆
Bluddrik Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Jo. Man är en rolig jävul. Är bara lte förvånad att man kan röka med någon njutning när man inte gör det dagligdags. Får man inte hosta? Men du kanske gör som bill clinton sa när dom kom på att han rökt hasch i sin ungdom; "I didn't inhale"?
Recommended Posts