slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Varje gitarrist bör ha iallafall 1 strata i samlingen annars är man ingen gitarrist! Därför måste jag handla en! 😳 Jo de måst du! 😊 Blir två kokta ägg å en morot till lunch ☺️
Dark Of Light Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Blir två kokta ägg å en morot till lunch ☺️ 😳 Vadan denna svält diet?
slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 😳 Vadan denna svält diet? På tok för tjock ☺️ Men till middag blir det flödigare! Älgstek potatis å svampsås tänkte jag göra. Ca 5kg på två veckor Har jag gått ner
Memphis Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Va gott! 😄 Eller vänta nu, jag e ju vegetarian.. 😕 Ska käka indiskt här. FAN VA GOTT 😄
Dark Of Light Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 På tok för tjock ☺️ Men till middag blir det flödigare! Älgstek potatis å svampsås tänkte jag göra. Ca 5kg på två veckor Har jag gått ner Vagottvah! ☺️ Men sedan när du gått ner alla kilon hur blir det dår´å? Man går ju ofta upp snabbt igen. 🙁 Testade lchf för många år sedan och det gick ju förvånansvärt bra men sedan när man vill tillbaka igen till en mänskligare diet... För att hålla det hela gäller det att göra förändringar i livsstilen. Luriga saker. De där fettcellerna har ett bra minne 😛
slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Japp har pendlat jag också. Svårt å hålla vikten
Dark Of Light Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 😳 Tänk om vi alla kollektivt och samtidigt tog sådana där magic mushrooms! Undrar om man skulle kunna se skillnad på våra inlägg?
Memphis Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Har vänner som testat på sånna där magiska svampar, verkar va kraftiga grejer xD
Dark Of Light Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 (redigerat) Hursken slutten, härja dutten... Men jäman? 😑 Redigerat 30 september 2016 av Dark Of Light
Memphis Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Ska man till bolaget eller inte, det e stora frågan just nu 😮
slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Ok jag ger er slejnards svampsås!: Hacka rödlök å Skogschampinjon Stek i smör/Bregott lite vitlökspulver salt svartpeppar grönpeppar Sätt över i en kastrull. Slå på lite mjölk å en trea matlagningsgrädde ( enbart vispgrädde om man vill ha fetare! ) Viltfond och soja samt en kluns mögelost + ca en matsked outspädd svartvinbärssaft. Reducera. Red med maizena till önskad konsistens ☺️ Längsta inlägget någonsin men såsen vart så god alltså 😄
slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Ska man till bolaget eller inte, det e stora frågan just nu 😮 Där var längesen man var! 😮 Ingen längtan dit heller 😑 ... köper skogssvamp för pengarna 😑
Memphis Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Lät riktigt gött det där slejj! Skall testa. ☺️ Ja svampsåsen alltså, inte att sluta gå till bolaget 😆 Jo, försöker inte dricka varje helg. Går hyfsat ändå.
Memphis Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 (redigerat) Pluttrik, här har du mer om Synestesi: Redigerat 30 september 2016 av Memphis
slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Ja testa såsen memf. Funkar ju även för er som är veggisar. Sallad istället för köttet kanske, eller quorn.
Dark Of Light Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Ok jag ger er slejnards svampsås!: Hacka rödlök å Skogschampinjon Stek i smör/Bregott lite vitlökspulver salt svartpeppar grönpeppar Sätt över i en kastrull. Slå på lite mjölk å en trea matlagningsgrädde ( enbart vispgrädde om man vill ha fetare! ) Viltfond och soja samt en kluns mögelost + ca en matsked outspädd svartvinbärssaft. Reducera. Red med maizena till önskad konsistens ☺️ Längsta inlägget någonsin men såsen vart så god alltså 😄 Låter bra det där. Allt utom Bregotten ☺️
slejnard Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Åtgärdat! ☺️😎 Ser nu en film som heter whiplash om en trumelev o en elak lärare. Verkar grymt sevärd!
Pico Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Satan i gatan... Så läser jag något "Inte rasist, men..."-inlägg på fejjan och en person som kommenterade framstod som spektakulärt korkad. Jag blir nyfiken och kikar på hans fejjanprofil... Är det bara jag eller är han möjligen en smula inkompatibel med verkligheten? Kanske är det bara jag som är gubbe... Jag fick en gång i tiden lära mig att det mest basala i livet är sömn, mat och motion. Mobiltelefonräkning eller körkortstillstånd måste ha tillkommit på senare år. Stycket "Vad jag vet, så brukar flera få hjälp med sånt. Jag och min morsa lever inte så gott däremot" var korkat på ett lite så där gulligt vis. 😆 Jag är väldigt glad för att jag får studiebidrag. Utan det skulle jag aldrig haft råd med körkortstillståndet, mobilen, mobilräkningen, Spotify, Netflix o sånt. Vad jag vet, så brukar flera få hjälp med sånt. Jag och min morsa lever inte så gott däremot. Medan 2 av dom sakerna går att leva utan, resten är livsviktigt. Det finns de som har det värre däremot, så ni som får gott om hjälp på ekonomisk väg (eller ni som bara får studiebidrag och inget mer), se till att nyttja det väl och använd det varsamt på de saker som verkligen spelar roll. Det kan avgöra skillnaden mellan ett gott liv i framtiden och att leva på bidrag i arbetslöshet efter skolan. Nu tog jag förvisso bara för givet att det var Spotify och Netflix kisen ansåg inte vara livsnödvändiga men det vet jag egentligen ingenting om...
Bluddrik Postat 30 september 2016 Postat 30 september 2016 Yo pico! 😎 Hur går kneget då? Han gör ett inlägg varje fredagskväll. Om du har nån fråga eller nåt kan det va lämligt att ställa den runt nittontiden nästa fredag.
Recommended Posts