Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Men det ska nog gå att gå ut med kortbrallor fram på dan.
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Men det ska nog gå att gå ut med kortbrallor fram på dan. Eller en hund 😑 schuuu 😑 ☺️
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Om och fick barn... Allvarligt skämtat, vilka sjukdomar det finns... 🙁
Memphis Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Om hon tittar i en kalender, eller vad? Tror det va när hon hör en veckodag så upplever hon en färg.
Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Tror det va när hon hör en veckodag så upplever hon en färg. Intressant det där. Jag hade aldrig hört talas om det. Det är tydligen vanligare hos folk som har autism eller aspergers.
Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Ska inte moderna frysar frosta av sig själva?
Micke H Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Ja, annars blir det lätt en kylig stämning i rummet... 😑
Micke H Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Det blir det ändå cool som man är. Eller hur! Let's kick some ice!
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Det var precis så där som IS började. 😑
Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Det var precis så där som IS började. 😑 Snubben trodde han va cool, för han hade en pistol!
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Bytte du 40 korv för den alltså!? 😮 Vad ska du ha i burken då? 😑
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Ditt huvud. 😆 Då får du fånga mig först. Run Forrest, RUUUUUUN!
Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Det lär inte bli lätt. Du är nog snabbare än jag.
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Man kunde ju tänka sig ett scenario där jag helt enkelt ger Pluttrix lite försprång, typ en 50m eller så. Men sedan kom jag ju på att det är ju han som ska jaga mig. Det blir ju djävligt märkligt om han ska springa först och sedan jag efter. Då får han ju försöka ta mig precis när jag springer om. En annan grej är hur vi gör med burken? Ska Pluttrix medföra den under färd så att säga? Ska huvudet vid en ev. fångst i sann jihad anda avlägsnas på plats eller ska han släpa hela mig till sitt Penthouse och göra det där. Då kan ju burken vara där menar jag. Ja, fy fan.... frågor... frågor...
CHAE Postat 29 september 2016 Trådstartare Postat 29 september 2016 Man kunde ju tänka sig ett scenario där jag helt enkelt ger Pluttrix lite försprång, typ en 50m eller så. Men sedan kom jag ju på att det är ju han som ska jaga mig. Det blir ju djävligt märkligt om han ska springa först och sedan jag efter. Då får han ju försöka ta mig precis när jag springer om. En annan grej är hur vi gör med burken? Ska Pluttrix medföra den under färd så att säga? Ska huvudet vid en ev. fångst i sann jihad anda avlägsnas på plats eller ska han släpa hela mig till sitt Penthouse och göra det där. Då kan ju burken vara där menar jag. Ja, fy fan.... frågor... frågor... 😆 :lol:
Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Jag hade nog tänkt nöja mig med att du får gå omkring med den där burken resten av livet. Nåja, det löser sig.
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 En annan viktig sak är detta. Såg ni onsdagens Aktuellt? En för djävla knepig debatt om... öhh ja. Den är initierad av historien med Nya Tider, och bokmässans aningen knepiga svängar som ironiskt dessutom hade temat yttrandefrihet.
Bluddrik Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 En annan viktig sak är detta. Såg ni onsdagens Aktuellt? En för djävla knepig debatt om... öhh ja. Den är initierad av historien med Nya Tider, och bokmässans aningen knepiga svängar som ironiskt dessutom hade temat yttrandefrihet. Det där hade jag nog gått igång på i min ungdom, men nu vete fan.
Dark Of Light Postat 29 september 2016 Postat 29 september 2016 Det där hade jag nog gått igång på i min ungdom, men nu vete fan.Nåja, så gammal är du väl inte 🙂 Det är intressant med de kaotiska stämningen i studion. Nåjaaa. Vi får väl se vart det hela landar... kanske.
Recommended Posts