Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Blir det mycket fruntimmer tror du?

😆 Women in uniform.

https://www.youtube.com/watch?v=1Scn934CwsM

Det fanns några enstaka redan på min tid. Men de flesta riktigt goa befann sig utanför murarna och trånade. 🥰

Ja, det intressanta är ju hur trenderna böljar fram och tillbaka och hur dyra alla dessa experiment blir. Nu ska försvaret rustas upp igen efter att ha monterats ner på ett kostsamt sätt. Det kommer att ta en sisådär 10 år om vi siktar mot ung. den kapaciteten som fanns när jag gjorde lumpen. Undrar hur många politiker kommer "pga omvärldsläget" lägga locket på över dessa beslut innan vi är där? Folk (läs ungdomar) på extrema vänsterkanten kommer bli vansinniga inför ord som tvång och plikt. 

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Såg det. Lite våld och pennalism har ingen dött av. Nu kanske det blir ordning på den söndercurlade ungdomen en gång för alla när ett gäng baskerprydda ynglingar med mindervärdeskomplex får gasta av sig... 😛  😉 

Postat

Dagens ord jag lärt mig. Synestesi. Har alltid varit fascinerad av fenomenet. Är tydligen så många som 1 av 200 som har det. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.