Bluddrik Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Oerhört underskattad. En briljant låtskrivare.
Dark Of Light Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Häfta eller rännsketa. 😳 Oerhört underskattad. En briljant låtskrivare. Japp, milsvida från vad jag lyssnar på, när jag väl lyssnar på något. Men kommer ihåg hans alster från DDR radion då staten dikterade vad som gick skulle gillas. Han har ju en helt voluminös produktion karln. Som sagt, underskattad i sina genrer. Han hade ju många. Gluggen har jag aldrig underskattat heller. Voluminös. Jobbade ihop med en man som var (och är fortfarande) väldigt lik honom, kallade honom för Thore i mina sämre stunder. Det gillade han inte.
slejnard Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Tacos idag. Gott! går stadigt neråt i vikt. känner mig lättare också.
Dark Of Light Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Det är en serie som fullständigt gått mig förbi. Orange is the New Black blir det snart istället. Eller kanske lite vapenvård... Val, val alla dessa val man har i livet.... Slut giffat för ikväll va? ☺️
slejnard Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Fick visst *16000 😮 Har Claes slutat skriva på forat 🙁
Bluddrik Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Det är där vikings går Nu Jäpp. Jag har suttit och slötittat samtidigt som jag hållit på med datorn, men det är väldigt mycket intriger och olika fraktioner av folk att hålla reda på.
slejnard Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Jo det är ju tredje eller fjärde säsongen. Gäller att hänga med från början. Man vill gärna inte missa nåt avsnitt
Bluddrik Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Nu har ju högste chefen gått och blivit kristen också efter att Skarsgård slog ihjäl hans kristne kompis. Såg att Skarsgård satt i nån slags skampåle ett tag men han är tydligen släppt nu. Det är mycket på g.
Memphis Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 (redigerat) Orange e la okej, men blev snabbt uttråkad, samma sorts intriger varje avsnitt typ 😛 Men smaken baken osv. Bra serier jag sett på senaste: Orphane Black - Sju kloner som försöker ta reda på vad dom e för nått, alla spelas av samma skådespelare. Under the Dome - Rätt spännande som bygger på en Stephan King bok. Inte bästa effekterna och skådespelarna men helt ok, man blir ändå hooked. Sense8 - Åtta personer som kan typ telepatera sig till varandra och hjälper varandra, då de blir jagade av en ond mäktig organisation. Stranger Things - Antar jag att ni sett vid det här laget? 😄 Typ bästa serien jag sett, parallella universem, pojke som kommer bort, en flicka med superkrafter, läskiga monster som hoppar mellan universeum. The 100 - Den jag följer nu, jorden har blivit obebolig och man har bosatt sig på en rymdstation, efter några generationer börjar syret ta slut och man skickar ner hundra ungdomar som ska se om jorden är bebolig igen. Riktigt spännande! Redigerat 27 september 2016 av Memphis
Bluddrik Postat 27 september 2016 Postat 27 september 2016 Under the Dome - Rätt spännande som bygger på en Stephan King bok. Inte bästa effekterna och skådespelarna men helt ok, man blir ändå hooked. Det är den enda jag har sett. Följde första serien i alla fall. Det var verkligen sanslöst dåliga skådisar i den.
Dark Of Light Postat 28 september 2016 Postat 28 september 2016 (redigerat) Orange e la okej, men blev snabbt uttråkad, samma sorts intriger varje avsnitt typ 😛 Men smaken baken osv. Bra serier jag sett på senaste: ... ... Sense8 - Åtta personer som kan typ telepatera sig till varandra och hjälper varandra, då de blir jagade av en ond mäktig organisation. ... ... Skatteverket? Försäkringskassan? Jehovas? Alla serier blir tradiga i längden. Det är få som inte möter den kreativa väggen till slut. Ser på dina förslag att du gillar mystiska ting varvat med lite science fiction..? Är inte riktigt med på det tåget, möjligtvis SF men de är få som är bra. Det närmaste jag kommer sådant just nu är original serien av Star Trek från -66 och min brandvarnare som tyckte att det här med batteribyte, det ska ske typ nu. Kl 02.17. Jag har en rätt så ansträngd historia med brandvarnare... US versionen av Shameless är guld samt givetvis Homeland. Gamla The Wire likaså. Redigerat 28 september 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 28 september 2016 Postat 28 september 2016 Jag gillar SF, men det blir sällan bra på film.
Recommended Posts