Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hehe, flumpelle! Det där börjar likna nåt jag gillar på riktigt. MEW är husgudar och du är där och touchar deras domän. 🙂

Va kul att det gick hem hos syntharen!  😄 Tack Loopis. Ja det påminde lite om dom faktiskt, åtminstone sista delen i min låt. 

Annons
Postat

Jo det blev bra. Gillar all småplottrig pärkussion som ligger i bakgrunden och mikropauserna som du lägger in ibland. Hmm....

Tack, jo det håller uppe intresset med sånt däringa, det upplevs mer varierat även om låtgrunden fortsätter detsamma. 

Postat

Tack, jo det håller uppe intresset med sånt däringa, det upplevs mer varierat även om låtgrunden fortsätter detsamma. 

Jag fick ingen kommentar på den där donald fagen key changen. Den är.....lärorik.

Postat

Tack memf ☺️

Ja, en go´ cover. Håller med DG med återhållsamheten där. Att välja ut covers som kan göra om en smula till något enkelt är en konstform. Under min tid i coverband så blev det med åren en rent automatisk process. Alla i bandet lade till sina egna små stråk i låten, jag Petrifierade sången (låter bättre på engelska 😛 ). Därmed inte sagt att det det vi gjorde blev bra, det får andra bedöma, men väl något eget.

Att välja covers som passar musikernas och/eller sångaren perfekt är en genväg som sällan leder till storverk. Det blir allt för likt originalet för att bli unikt. För att klargöra: Covern är bra! Bra spelat, bra sjunget men mina nackhår reser sig inte. Ni är båda så talangfulla att ni kan nog göra det. Något att sikta på? Ta ut svängarna lite. Så svårt att förklara, hoppas du förstår vad jag menar, mannen.

Kpd och en pipa på balkongen, typ nu.

Postat

Var och klippte mig. Det är en ny kille från Armenien som har tagit över stället. Han tyckte han skulle klippa mig i stil med George Clooney. Vet inte om jag blev lik honom, men det blev ok.

Vi kanske skulle ha en skönhetstävling här. Vem är snyggast, typ. Pico är säkert snygg.

Postat

Var och klippte mig. Det är en ny kille från Armenien som har tagit över stället. Han tyckte han skulle klippa mig i stil med George Clooney. Vet inte om jag blev lik honom, men det blev ok.

Vi kanske skulle ha en skönhetstävling här. Vem är snyggast, typ. Pico är säkert snygg.

Du får väl smälla upp en bild, vi andra har ju visat oss vid det här laget, Mr Clooney.

Postat (redigerat)

Det har jag. Har du?

Ja, hela min SoundCloud är fullt av pics av en demaskerad DoL. Nå, Mr Clooney...

LSD pd. Det är tydligen på g igen enligt vetenskapens värld.

Ja, jag tänkte kolla på det nu. Hela drogen har ju en oerhört intressant historia som går att läsa sig till här och var. Så är det med de flesta droger. Användningsområdet var ju rent medicinska från början förstås, som cola eller morfinpreparat mot mens eller huvudvärk eller heroin mot depressioner mm, mm. Sedan kom de på bättre tankar men då hade ju rätt många torskat på det hela.

Rätt hissnande tanke att utprovningar av dessa droger inte var så seriösa. Tjipptjopp så gjorde man en mirakeldrog mot något trivialt och vips hade man narkotikum i händerna på folk som fastnade i träsket. Idag är det inte lika lättvindigt men vi har ju å andra sidan TV

och Pokémon Go.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Intressant program.

Blev intresserad av det om hur det ökar kommunikationen i hjärnan som inte kommunicerar mycket annars. Annars har jag alltid tyckt att detta med hallucinationer mm verkar alldeles för skrämmande för att testa.

Postat

Blev intresserad av det om hur det ökar kommunikationen i hjärnan som inte kommunicerar mycket annars. Annars har jag alltid tyckt att detta med hallucinationer mm verkar alldeles för skrämmande för att testa.

Blev intresserad av det om hur det ökar kommunikationen mellan delar i hjärnan som inte kommunicerar mycket annars. Annars har jag alltid tyckt att detta med hallucinationer mm verkar alldeles för skrämmande för att testa.

Blev lite fel där.

Postat

Men ser du så där nu? Med håret, och skägget, och.......blicken?

Japp, visst är det sug i den? 😛 Nåja, jag väntar fortfarande på DG Clooney. ☺️

Fick ju en spritpsykos av nåt slag där för många år sen. Rekommenderas inte! Fy vad obehagligt det var.

😕 Åh fy djävlar.. Låter inte kul!? Kan du beskriva vad som hände och hur du kände dig under tiden och efteråt?

Jag är så oskuldsfull att jag inte provat på några droger. Alkohol i mängder som "alla andra" och nikotin men absolut inget annat i berusande syfte. Nej har inte ens rökt gräs, behovet av att domna bort på det där viset har inte funnits. Alkohol har ju den förmågan men det är också det enda. Erbjudanden har ju funnits förstås, speciellt vid knutteklubbs gig men icke. Har aldrig ens druckit innan ett gig. Efteråt, ja det är en annan sak 😛😎

Postat

Dröm å verklighet blev ett. Både ljuva o mardrömmar. Vanföreställningar. Trodde ömsom att jag var Gud o djävulen. Hade även goda filosofiska tankar

Ja där fick jag ju lite svar. Var du kontaktbar under tiden eller helt väck?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.