Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Blir det på distans hela tiden? Har du tagit studielån eller cad?

Iallafall under höst och vår, sen får man se. Förmodligen bara distans, vill lägga mest tid på att försöka få igång en verksamhet. Kör studielån.

Nu e låten klar; tycker slutet blev fett. 

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat

Iallafall under höst och vår, sen får man se. Förmodligen bara distans, vill lägga mest tid på att försöka få igång en verksamhet. Kör studielån.

Hehe, flumpelle! Det där börjar likna nåt jag gillar på riktigt. MEW är husgudar och du är där och touchar deras domän. 🙂 

Postat

Jo det blev bra. Gillar all småplottrig pärkussion som ligger i bakgrunden och mikropauserna som du lägger in ibland. Hmm....

Postat (redigerat)

Jaha. Gör mig lite nervös det där Får mig att tänka på en sittning på Säter. Thomas Quick avslöjar ännu ett mord han begått. 

Me like! Bra skit det där juh! 🙂  Har inte suttit på Säter så jag vet inte men tyckte videon och musiken passade briljant ihop. Quick (eller Bergwall som han heter numer i ett fåfängt försök att distansera sig från sitt "forna jag") är ju mysgubbe och idol numera, som du kunde läsa i Schulmans krönika. Det är ovanligt att händelser vänder sig åt det där hållet. Oftast brukar folk förstöra sitt rykte och sin renommé snabbt och lätt, inte reparera dem. Men det är ju inte försent än att vindarna vänder än en gång...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Så här varte! 🙂

Gillar inte Patti Smith nåt vidare, men den här låten är skaplig. Gitarrerna och instrumenten är bra, men jag hade gärna sett lite mera attityd i alltihop. I sången och rubbet egentligen. Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men lite mer hårdrock helt enkelt.

Postat

Gillar inte Patti Smith nåt vidare, men den här låten är skaplig. Gitarrerna och instrumenten är bra, men jag hade gärna sett lite mera attityd i alltihop. I sången och rubbet egentligen. Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men lite mer hårdrock helt enkelt.

Tack att du tog dig tid att lyssna Bluddrik! Vi får jobba på attityden! Hårdrock är gott och tycker ändå denna är rockigare än originalet men förstår vad du menar 🙂

Postat

Tack att du tog dig tid att lyssna Bluddrik! Vi får jobba på attityden! Hårdrock är gott och tycker ändå denna är rockigare än originalet men förstår vad du menar 🙂

Jo. Den är helt klart rockigare än originalet, men den låter lite......återhållen.

Postat

Ok. Roligt iaf att göra såna där småprojekt. Får se vad nästa blir så ska vi inte hålla tillbaka.

Jag skulle hitta riktigt stora hits som man kunde fixa till.

Annars skulle jag ta den här låten och göra den mycket rockigare. 

Men det är bara ett förslag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.