Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fantasifulla befäl inget annat.

Hamnade en gång i ett smärre handgemäng med ett fyllo i Danmark i en Lidl affär, utöver det nej. ☺️

Jag vann.

PT p d!!!!

Har du varit yrkesmilitär?

Postat

Har ni värme än? Ovanligt?

Snart eliiiiiiit ☺️

Vi har ca 17 grader om det är det du undrar över. På måndag ska det bli 20. Då ska jag gå och klippa mig.

Vad betyder det där  eliiiiiiit ? Salig Fidden brukade köra med det där.

Postat

Har du varit yrkesmilitär?

Nej men hade tankar på det ett tag direkt efter militärtjänsten. Hade en sejour i hemvärnet något år senare men det var inte mer än ett år typ. Jobbade så mycket då. Det var där och i lumpen som intresset för överlevnads övningar kom igång men det har trappat av det också som så mycket annat genom ett tufft äktenskap med allt som hörde till + ränta. Ja, förutom min lilla resa i fjol då. Det var roligt, man kanske skulle gå igång lite med det där igen. Verkar vettigt i dessa tider...

Postat

Vi har ca 17 grader om det är det du undrar över. På måndag ska det bli 20. Då ska jag gå och klippa mig.

Vad betyder det där  eliiiiiiit ? Salig Fidden brukade köra med det där.

Postat

Flyguppvisning med en gammal Lansen och Viggen här i Skövde.... man blir tårfylld av nostalgi.. 🥰 Viggen det var grejer det. För man i med skägg och hår i rävah.

Postat

Gick upp tre kilo under veckan i Cypern men har deffat och lyckats gå ner 3,5 kg på en vecka. Bara köra på den inslagna vägen. Äter mycket morötter gröna äpplen ägg och knäckebröd

Sen när går det att gå ner 3,5 på en vecka? Max är väl 1 kg fett... Fast det kanske är vatten då?...

Postat

Har jobbat vidare me min soundtrack-låt också, det tar sig! 😄

Nu gick den igång. Det låter bra. Vad är den tänkt till?

Postat

Äter mycket morötter gröna äpplen ägg och knäckebröd

Blir det inte mycket fjärtande av det där?

Sen när går det att gå ner 3,5 på en vecka? Max är väl 1 kg fett... Fast det kanske är vatten då?...

Funkar datorn?

Postat

Funkar datorn?

Joda. Den var billig. Och integrerade grafikkort har gått framåt i utvecklingen de senaste åren (för ingen extra kostnad). Många spel funkar.

Enda dåliga är att den låter mycket, så jag har lagt för ett täcke på den.

Postat

Joda. Den var billig. Och integrerade grafikkort har gått framåt i utvecklingen de senaste åren (för ingen extra kostnad). Många spel funkar.

Enda dåliga är att den låter mycket, så jag har lagt för ett täcke på den.

Jo. Det är irriterande. Min dator var knäpptyst när jag köpte den men nu låter den en hel del.

Postat

Ptjaa så visar vågen iaf.

Det är nog alla gaser du får av grönsakerna som gör att du verkar lättare.

Nu är det snart hockey. Kanada är storfavoriter att gå till final.

Kanada -Ryssland  1,43 5,60 5,40

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.