Dark Of Light Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Intressant diagnosmetod. Undrar vad motsvarigheten skulle bli för en kvinnlig läkare. Mm... Man kanske skulle prova och bli undersökt av en... ☺️ Nä jag läser på distans! Långsynt? 😳 Jag hämtade mina nya glasögon flickor, nu ser man både med och utan linser. ☺️ Blir det kpd? 😕
Dark Of Light Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Verkligen inte ok. Fucking jävla män. Vete faen om det hade varit så mycket bättre med en kvi... eller jo.. 🥰
Bluddrik Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Nä jag läser på distans! Har glömt var det är du bor. Sorsele? Har du bott där hela ditt liv?
Bluddrik Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Oxfilé å bakpotatis vankas 😊 Här blir det kyckling och ugnsstekt potatis. Hur fan har du råd med oxfilé?
Neosus Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Har glömt var det är du bor. Sorsele? Har du bott där hela ditt liv? Nä jag bor i Sollefteå! 2010 flyttade jag dit! Jorå såatte! Det blir korv här! ☺️
Bluddrik Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Nä jag bor i Sollefteå! 2010 flyttade jag dit! Jorå såatte! Det blir korv här! ☺️ Just det. Var bodde du förut? Själv har jag bott i Åtvid, Norrköping, Linköping, Katrineholm, Mölnlycke, Linköping och Åtvid igen. Flyttade runt en hel del i Linköping också.
Neosus Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Har mest bott inne i Västerbottens inland! Och sedan tog jag klivet över gränsen till Västernorrland!
Neosus Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Jag gillar det kuperade landskapet här omkring och skulle vilja ha ett mindre hus i utkanten! Det är mysigt!
Dark Of Light Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Här blir det kyckling och ugnsstekt potatis. Hur fan har du råd med oxfilé? 😆 Du har snart koll på allt om alla här mannen. Oxfilé tillhör sådant man gör råd till, så vagottvah är det. ☺️
Bluddrik Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Jag gillar det kuperade landskapet här omkring och skulle vilja ha ett mindre hus i utkanten! Det är mysigt! Jo. Det där landskapet finns ju inte söderöver. Finns det bär där?
Bluddrik Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 😆 Du har snart koll på allt om alla här mannen. Oxfilé tillhör sådant man gör råd till, så vagottvah är det. ☺️ Genom konserter antar jag? Han lever i sus och dus den där Slejnard tack vare sin musik.
Pico Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Jo. Det där landskapet finns ju inte söderöver. Finns det bär där? 😳
slejnard Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Här blir det kyckling och ugnsstekt potatis. Hur fan har du råd med oxfilé? Kanske blir två gånger/år? Dessutom köpt till ett hyfsat kilopris 😎
slejnard Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Genom konserter antar jag? Han lever i sus och dus den där Slejnard tack vare sin musik. Rekmakka å oxfilé var dag...
slejnard Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Jag gillar det kuperade landskapet här omkring och skulle vilja ha ett mindre hus i utkanten! Det är mysigt! Trivs riktigt bra här där jag bor i hus. Hus är trevligt. Bor billigare såklart nu när vi är sambos än när jag bodde själv i lägenhet. Vadårå? 😳
Pico Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Vadårå? Seriöst, finns inte bär i princip överallt i landet?
Bluddrik Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Seriöst, finns inte bär i princip överallt i landet? Ja, inte fan vet jag. Jag har inte plockat bär sen jag kunde försvara mig. Det enda jag skulle kunna tänka mig att plocka nuförtiden är vattenmeloner eller nåt annat som fyller ut lite. Trevligt att du tittar in fö.
slejnard Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 (redigerat) Jag Tom och Jonas spelade in denna KISS-låt för ca 5 år sen: SCHOCK ME! Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 23 september 2016 av slejnard
slejnard Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Tycker att midifilen vi hittade funkar riktigt bra! FETT! Och Jonas har plankat solot riktigt bra!
Recommended Posts