Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Intressant diagnosmetod. Undrar vad motsvarigheten skulle bli för en kvinnlig läkare.

Mm... Man kanske skulle prova och bli undersökt av en... ☺️

Nä jag läser på distans! 

Långsynt? 😳

Jag hämtade mina nya glasögon flickor, nu ser man både med och utan linser. ☺️

Blir det kpd? 😕

Annons
Postat

Har glömt var det är du bor. Sorsele? Har du bott där hela ditt liv?

Nä jag bor i Sollefteå! 

2010 flyttade jag dit! 

Jorå såatte! 

Det blir korv här! 

☺️

Postat

Nä jag bor i Sollefteå! 

2010 flyttade jag dit! 

Jorå såatte! 

Det blir korv här! 

☺️

Just det. Var bodde du förut? Själv har jag bott i Åtvid, Norrköping, Linköping, Katrineholm, Mölnlycke, Linköping och Åtvid igen.

Flyttade runt en hel del i Linköping också.

Postat

Här blir det kyckling och ugnsstekt potatis. Hur fan har du råd med oxfilé?

😆 Du har snart koll på allt om alla här mannen. Oxfilé tillhör sådant man gör råd till, så vagottvah är det. ☺️

Postat

Jag gillar det kuperade landskapet här omkring och skulle vilja ha ett mindre hus i utkanten! Det är mysigt! 

Jo. Det där landskapet finns ju inte söderöver. Finns det bär där?

Postat

😆 Du har snart koll på allt om alla här mannen. Oxfilé tillhör sådant man gör råd till, så vagottvah är det. ☺️

Genom konserter antar jag? Han lever i sus och dus den där Slejnard tack vare sin musik.

Postat

Jag gillar det kuperade landskapet här omkring och skulle vilja ha ett mindre hus i utkanten! Det är mysigt! 

Trivs riktigt bra här där jag bor i hus. Hus är trevligt. Bor billigare såklart nu när vi är sambos än när jag bodde själv i lägenhet.

Vadårå?

😳

Postat

Seriöst, finns inte bär i princip överallt i landet?

Ja, inte fan vet jag. Jag har inte plockat bär sen jag kunde försvara mig. Det enda jag skulle kunna tänka mig att plocka nuförtiden är vattenmeloner eller nåt annat som fyller ut lite.

Trevligt att du tittar in fö. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.