Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har linser (bara för syns skull 😱 ) och nappade på Specsavers erbjudande om att ta en synundersökning för 345:-. Då får man glasögonen. Hyfsat billigt för ett par att ha hemma eller slöa dagar utan linser.

Är dessa bilglasögon speciella på något vis?

PT pd.

Annons
Postat

Jag har linser (bara för syns skull 😱 ) och nappade på Specsavers erbjudande om att ta en synundersökning för 345:-. Då får man glasögonen. Hyfsat billigt för ett par att ha hemma eller slöa dagar utan linser.

Är dessa bilglasögon speciella på något vis?

PT pd.

Kör också på linser sen början på året. Sjukt skönt faktiskt, saknar inte glasögon som blir smutsiga eller blöta i regnet.

Postat

Kör också på linser sen början på året. Sjukt skönt faktiskt, saknar inte glasögon som blir smutsiga eller blöta i regnet.

Men dom var ju en del av din look.

Postat

Jag kör glasögon, då det ger mig mer struktur och symmetri i ansiktet. Samt att jag gillar hur jag ser ut i glasögon och gillar glasögon som en accessoar.

Postat

Jag fick glasögon för en 15 år sen men har aldrig använt dom. Det var när det var modernt med supersmala nazistglasögon så det enda man såg när man dom på sig var bågarna.

Funderar på att köpa läsglasögon på ica dock.

Postat

Jag kör glasögon, då det ger mig mer struktur och symmetri i ansiktet. Samt att jag gillar hur jag ser ut i glasögon och gillar glasögon som en accessoar.

Men du har 20/20, eller?

Postat

Hur går det med pluggandet, apropå ingenting?

Jo jag har pluggat in allmänna ämnen via FHSK klart nu så nästa grej blir att plugga lite om näthandel och sätta mig in i det... Och sedan efter nyår hoppas jag få börja plugga datavetenskap på högskola. 

Så ser min plan ut just nu. 

Postat

Ja, jag har haft linser sedan åratal tillbaka men det är gott att ha ett par glasögon i "reserv" utifall. Linser är väldans praktiskt just som du säger när det regnar eller om man ska sli... det regnar.

Postat

Jo jag har pluggat in allmänna ämnen via FHSK klart nu så nästa grej blir att plugga lite om näthandel och sätta mig in i det... Och sedan efter nyår hoppas jag få börja plugga datavetenskap på högskola. 

Så ser min plan ut just nu. 

Det låter ju bra. Finns det nåt jobb du siktar på?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.