Dark Of Light Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Ska du bli omskolad? Nej, har varit i detta sedan ett par år tillbaka. Det är bara förvaring, sk. FAS3 och tortyr verkar det som. Han kanske skulle kunna ha en öppning på Quantanamo-basen som en sådan där audio-torterare. 😆 De spelar ju black metal för fångarna för att bryta ner dem. Det här torde fungera bättre. ☺️ Att någon småsjunger eller nynnar lite för sig själv är rentav naturligt men detta handlar om 3-4 timmars uppträdande varje dag. Det känns som man hamnat mitt i en maratonmusikal. Som en abstrakt Sound of Music fast istället för alperna är vi i ett bostadsområde i Ryd (problemområde i Skövde) och i stället för Julie Andrews så vankar en överviktig, flintskallig, tondöv man fram med lätt hälta. Ska jag vara snäll (som jag brukar?) så skulle jag karaktärisera hans röst som "exotisk" samt "fylld med spännande och pittoreska inslag", samt hans taktkänsla som "spontan med överraskande fills". 😛 Förövrigt så gäller varningen om snedknulleriet. Ser man inte upp så blir det så här. 😑 Kpd.
Bluddrik Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Rätt bra idé. En musikal i FAS3-miljö. Är du där varje vardag alltså?
Dark Of Light Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Rätt bra idé. En musikal i FAS3-miljö. Är du där varje vardag alltså? Så är det, men jag har det ganska fritt. Kommer och går ibland, man har ju charmat in sig hos hon som har hand om det. ☺️ Det är trots allt bra att ha ett ställe att gå till. Spännande är att se vad som kommer efter när detta FASliga påhitt avslutas. Det mest intressanta med ovannämnda karl är, att trots sin utländska bakgrund så gillar han SD och tycker att Donald Trump ska vinna presidentvalet... Så jag kan med lätthet addera "spännande och oväntade åsikter" och "överraskande personlighet" till hans redan digra lista. Nåja... vi är alla olika... och en del är annorlunda.
Bluddrik Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 En sådan musikal skulle vara intressant eftersom det mest skulle vara äldre människor och tempot skulle bli lågt. Det skulle kunna bli många vackra melodiska sånger där människor berättade om sitt liv. Refrängen skulle kunna vara någon slags hang up i deras liv som har lett till att det gått snett för dem. Något de har gått och ältat i åratal.
slejnard Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Norrbotten big band med Amina amani ikväll kl 19!
Bluddrik Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Norrbotten big band med Amina amani ikväll kl 19! På tv eller vadå? Vad tycker du om min musicalidé?
Bluddrik Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Så är det, men jag har det ganska fritt. Kommer och går ibland, man har ju charmat in sig hos hon som har hand om det. ☺️ Det är trots allt bra att ha ett ställe att gå till. Spännande är att se vad som kommer efter när detta FASliga påhitt avslutas. Har du nån särskild sysselsättning där?
slejnard Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 På tv eller vadå? Vad tycker du om min musicalidé? Här i byn. Ska begrunda din idé 😑
slejnard Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Jo bra idé! Jag ska riva biljetter ikväll så då ska jag även se. Tror det blir bra konsert! Jazz med arabiska influenser.
Bluddrik Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Jo bra idé! Jag ska riva biljetter ikväll så då ska jag även se. Tror det blir bra konsert! Jazz med arabiska influenser. Låter kul Det är nån svensk som har gjort arrangemang av prefab sprouts låtar. Det är en konsert jag gärna skulle gå på. Har du sett "mannen".
Dark Of Light Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Har du nån särskild sysselsättning där? Oja! Tanken är att vi ska sitta och föra in gamla amerika emigranter i en databas från kyrkoböcker. Hur många som i praktiken verkligen gör det är en annan sak. Turk-Oidipus t ex har aldrig förevisats ens hur man gör. Han är inte så kompatibel med datorer. Väldigt intressant egentligen, snacka om förvaring. Nog skulle man kunna göra en musikal av det hela. FASliga Toner, det är ju det praktiskt taget redan. ☺️ Eller en dramatisk såpa för TV, FASan. Eller en Stefan och Krister-revy, Ett FASligt Liv. Eller en dokumentär, Livets FASer. Eller...
slejnard Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Oja! Tanken är att vi ska sitta och föra in gamla amerika emigranter i en databas från kyrkoböcker. Hur många som i praktiken verkligen gör det är en annan sak. Turk-Oidipus t ex har aldrig förevisats ens hur man gör. Han är inte så kompatibel med datorer. Väldigt intressant egentligen, snacka om förvaring. Nog skulle man kunna göra en musikal av det hela. FASliga Toner, det är ju det praktiskt taget redan. ☺️ Eller en dramatisk såpa för TV, FASan. Eller en Stefan och Krister-revy, Ett FASligt Liv. Eller en dokumentär, Livets FASer. Eller... ☺️
Bluddrik Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Oja! Tanken är att vi ska sitta och föra in gamla amerika emigranter i en databas från kyrkoböcker. Hur många som i praktiken verkligen gör det är en annan sak. Turk-Oidipus t ex har aldrig förevisats ens hur man gör. Han är inte så kompatibel med datorer. Väldigt intressant egentligen, snacka om förvaring. Det där har jag också gjort, men det handlade om några dagar där man skulle se om jag kunde utföra uppgifter och arbeta koncentrerat, Hon jag jobbade med var nån slags terapeut som talade mycket alla hjälpmedel man kunde få på arbetsträning. Detta var innan jag började min arbetsträning på Hermods om någon minns detta. Hon var särskilt intresserad av stolar. Man kunde få en specialanpassad stol för stora pengar. Min reaktion på detta var att jag helst ville ha så få hjälpmedel som möjligt, och att jag klarade mig med en vanlig kontorsstol. Hon skrev ett utlåtande till min arbetsförmedlare om att jag var svår att nå fram till. Alla övningar vi gick igenom klarade jag utan problem. Flera gjorde jag på halva den beräknade tiden. Hon var däremot besatt av sina jävla stolar. Det är sånt här Arbetsförmedlingen sysslar med i dag.
Dark Of Light Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 (redigerat) Ja, så är det. De har kapitulerat och på individnivå försöker de göra underverk och när de upptäcker att det inte går ja då blir det som med dina stolar DG. Fokus flyttas plötsligt till ovidkommande ting, Kom ihåg sneknullade individer är inget att sträva efter. Redigerat 22 september 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 (redigerat) Lite kaffe hos mor i väntan ☺️ Finns det något godare? Det skulle vara hennes köttbullar då... ☺️ 😳 Ja, inte din mors alltså utan min. Tycker jag utan att egentligen veta. Ja alltså, jag har ju smakat på min mors köttbullar och de var goda. Fast din mors köttbullar är goda också. 😕 Eller alltså, det vet ju inte jag men det borde de väl vara? De är väl alltid godast säger de... Hur vet de det förresten? Har de varit där och smakat? Ens mors köttbullar alltså... Kaffe är alltid gott. Redigerat 22 september 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Skrev just till kommunen att så länge häcken är stor så snubblar ingen på röret... 😳 😊 😊
Dark Of Light Postat 22 september 2016 Postat 22 september 2016 Sitter och tittar på hockeyn Fin-Rys och visst är matchen kul men blev intresserad av sargreklamen och hur den fungerade då den i vissa kameror tycktes se olika ut. Intressant teknologi! Undrar vad det skulle kosta att få in min sneknulls-rant där?
k9 (oregistrerad) Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Oj då! http://www.svd.se/sapo-foljer-stor-polisinsats-i-norr
Dark Of Light Postat 23 september 2016 Postat 23 september 2016 Piteå imorn å hämta bilkörarglasögon Vad är det för special? Är de dyra eller... billiga?
Recommended Posts