Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, hockeyn alltså... Det är fel lag, men det är faen så där man spelar spelet. Vilket djävla mål, fullständigt respektlöst och livsfarligt... På ett ben dessutom. ☺️

Jodå men ibland orkar jag inte kliva upp och skriva på den! 

Men nu skriver jag på den..  😳  😱  😊

Hur hög är din dator egentligen?

Postat

Undrar om inte du och jag skulle göra oss bra som panelmedlemmar i Fråga Lund, Neo? DG kunde vara programledare. En smärre succe om ni frågar mig... med betoning på smärre.

Postat

Undrar om inte du och jag skulle göra oss bra som panelmedlemmar i Fråga Lund, Neo? DG kunde vara programledare. En smärre succe om ni frågar mig... med betoning på smärre.

Skulle nog kunna göra en sån där rolig film som luuk gör om hur pinknödig man kan bli.

k9 (oregistrerad)
Postat

Om man skriver ett ontopic inlägg i en offtopic tråd, blir det då off-topic? Och i så fall är det då ok, dvs ontopic eftersom det är en offtopic tråd där offtopic inlägg är ontopic? När blir då ett inlägg ontopic i en offtopic tråd då offtopic inlägg är önskvärda, men för att åstadkomma just offtopic inlägg måste man vara offtopic så att det blir ontopic?

Var vänlig och posta det inlägger i rätt tråd istället. 

k9 (oregistrerad)
Postat

"Det är inte jag som är omogen. Det är du som är en bajskorv. " 

Den smartaste dissen jag någonsin hört.  ☺️

Postat

Sneknulla aldrig någonsin under några som helst omständigheter! Ska ni knulla skarpt i barnalstrande syfte vid avel, reproducering samt fortplantning, se för guds skull till att ligga rätt i våg!!! 

Vid sneknullning ökar risken för allvarliga psykiska sjukdomar för avkomman såsom; vanföreställningar av konstnärliga och/eller klärvoajanta talanger, schitzofreni, psykoser, samt imbecillitet med 1000%! Även fysiska avvikelser kan iakttas hos snedknullade exemplar. T ex primär mikrocefali är ofta förekommande.

Rent genetiskt för avkomman är resultatet utspätt (sk. "piss i tillverkningen"). Med men för resten av livet och arbetsamma följder även för andra i avkommans direkta/indirekta sociala sfär och/eller andra direkt från avkommans släkt utomstående såsom; klass/arbetskamrater, lärare, arbetsledning, sjukvårdspersonal, myndighetspersoner (såsom socialarbetare eller polis) grannar, brevbärare samt i förekommande fall, svärföräldrar. 

Även de kommande föräldrarnas arbetsbelastning ökar kraftigt. Vid WT-fall har dock det sistnämnda ingen relevans då föräldraskap i dessa kretsar är av underordnad betydelse, samt åratal av inavel redan spätt ut generna i en stor omfattning genom autosomalt recessiva anlag.

Vid oseriösare samlag såsom; slentrianknullande, nöjesåkning, sk. provåk/provkörning, sekundärligg, sexhandel, övning/repetition, barmhärtighetsknull i eller omedelbart utanför nöjesetablissemang med utskänkningstillstånd, filminspelning eller demo-nupp gäller inte samma regel då reproducering oftast i dylika fall inte efterfrågas. En mer återhållsam, rentav restriktiv hållning till motverkning av sneknull, kan då iakttagas.

Nedskrivet under affekt.

DoL 

Leg. Nuppolog.

Kpd.

Postat

Har du råkat ut för något?

Äh, sitter i en sk. arbetsmarknadspolitisk åtgärd och allt kunde vara lugnt om inte en överviktig samt tondöv äldre man med oidipuskomplex (han bor hos sin mor) envisades med att ständigt vandra fram och tillbaka i timmar samt "sjunga", vad som verkar vara gamla turkiska folksånger. Det låter som han har ont och fortsätter han kommer han få det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.