Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om man skriver ett ontopic inlägg i en offtopic tråd, blir det då off-topic? Och i så fall är det då ok, dvs ontopic eftersom det är en offtopic tråd där offtopic inlägg är ontopic? När blir då ett inlägg ontopic i en offtopic tråd då offtopic inlägg är önskvärda, men för att åstadkomma just offtopic inlägg måste man vara offtopic så att det blir ontopic?

Postat

Eftersom detta är allmänna snacktråden så borde det ju även innefatta ämnet musik men eftersom detta är ett musikforum så borde musik vara off-topic fast on-topic eftersom det står så... fast det står off-topic. 

Så slutsatsen är (som flickan sa...)....eh....vettefan!

😮

Postat (redigerat)

Borde man inte ha nån avdelning som var sig är on- eller off-topic där man kan publicera sådana inlägg?

Vilken bra ide! Frågan är vad en sådan avdelning skulle heta?

Eller vad är det för inlägg du menar..? 😳

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag vet inte vad jag menar heller. ☺️

Tittar på IDoL 😛 för första gången denna säsong. Får se hur det går för Nicole. Känner hennes mor något, hon har en av Skövdes bättre pizzerior och magiska ögon.

Postat

🙁 Nicoles röstproblem... inte bra. Nu när det liksom gäller. Tösen har visat upp sin röst här i trakterna många gånger och jag vet att hon har en stark pipa. Synd, tror att hon faller här.

Postat

Jag tror att det går bra för dom som det går bra för!

Det tror jag!

Jag tror att det går bra för dom som det går bra för!

Det tror jag!

Har du ingen dator?

Postat

🙁 Nicoles röstproblem... inte bra. Nu när det liksom gäller. Tösen har visat upp sin röst här i trakterna många gånger och jag vet att hon har en stark pipa. Synd, tror att hon faller här.

Man hör ändå att hon är bra. Tippar att hon går vidare ned Rebecka.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.