Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Gotta beat them at their own game. Vilka regler gällde när Haganissen röjde runt i buskarna? Finns således inga regler enligt mig. I go fullautobatmanmedievalstyleeboomshackalack. Jo, men jag ska nog inte outa honom, och du skriver ju bara i piptråden. Du kanske kunde röka ut honom iofs?
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Och ikväll är det hockey igen. I den andra gruppen är det klart vilka som går vidare, men Sverige kan missa trots två segrar.
Neosus Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 hm.. Cinesamples - Piano in Blue? Jag har även EastWest Pianos och Native Instruments Gentlemen Pianos. I den låten är det sistnämna plus ett från Omnisphere. Aha jag fick för mig att du köpte den där efter filmmusikskaparen. Men glömt vad han heter. 😕
Neosus Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Varför är det bara du som lider av bajsforum och inte vi andra? Är det bara för att du är Gud? Blir så när jag grejar med min ajFån! Så det kan vara min ajFån som är bajs. 😕
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Aha jag fick för mig att du köpte den där efter filmmusikskaparen. Men glömt vad han heter. 😕 Hans Florian Zimmer, född 12 september 1957 i Frankfurt am Main,
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Lekte me lite nya ackordföljder idag. Tonartbyten så man blir snurrig xD Your browser does not support the HTML5 audio tag Prefab Sprout håller på med sånt där i några låtar.
Neosus Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Hans Florian Zimmer, född 12 september 1957 i Frankfurt am Main, Så vare ja! Tackar! ☺️
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Citat om hagamannen från flashback: "Var han än befinner sig - tydligen i en liten håla just nu - så är han hatad och riskerar grov misshandel."
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Det blir mycket kyckling nu. Jag vet inte hur många kg kycklingklubbor jag har köpt. Hela frysen är full.
Dark Of Light Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Det blir mycket kyckling nu. Jag vet inte hur många kg kycklingklubbor jag har köpt. Hela frysen är full. Gillar du kyckling eller är det bara tvångstankar?
k9 (oregistrerad) Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Kyckling är bra mat tycker jag. Gott och nyttigt.
k9 (oregistrerad) Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Lekte me lite nya ackordföljder idag. Tonartbyten så man blir snurrig xD Your browser does not support the HTML5 audio tag Skön robotsång på den. Vill faktiskt höra mer av den låten så jobba, jobba, joo-oo-baaa klart på den. 😑
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Gillar du kyckling eller är det bara tvångstankar? Dom hade billigt. 2 kg för 20 spänn.
Gäst Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Citat om hagamannen från flashback: "Var han än befinner sig - tydligen i en liten håla just nu - så är han hatad och riskerar grov misshandel." Ja den där mannen är knäpp och förmodligen hotad. Jag bor i Umeå nära haga.
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Här är oddsen i kväll. Sverige - Nordamerika 2,27 4,60 2,47
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Ja den där mannen är knäpp och förmodligen hotad. Jag bor i Umeå nära haga. Dit kommer han nog inte.
Dark Of Light Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 (redigerat) Slej!? 😳 Redigerat 21 september 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Fasiken vikket härligt väder! Ute! Kaffe på det! Schuu! Jåh!
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Här är det 17 grader. Man borde gå ut bara för att det är kortbyxeväder.
Memphis Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Prefab Sprout håller på med sånt där i några låtar. Intressant, ja deras låt When love breaks down va rätt lik. Sen kände jag igen den låten oerhört och kunde inte placera den. Efter googlande kom jag fram till att jag bara hört en cover av den innan, och aldrig originalet. 😄 Det är Kate Walsh som gör en fin version av den. 😮 😎 😎 🥰 🥰 😮🥰
Memphis Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Skön robotsång på den. Vill faktiskt höra mer av den låten så jobba, jobba, joo-oo-baaa klart på den. 😑 Kul att höra, tack! 😄 Jo, jag har editerat sången rätt rejält för att det ska hålla jämn ton 😆 Så blir lite robot känsla, men tänkte hitta nån sångare för den sen, är bara skiss nu.
Memphis Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Logic har ju en "Melodyne"-funktion som fungerar fantastiskt bra.
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Intressant, ja deras låt When love breaks down va rätt lik. Sen kände jag igen den låten oerhört och kunde inte placera den. Efter googlande kom jag fram till att jag bara hört en cover av den innan, och aldrig originalet. 😄 Det är Kate Walsh som gör en fin version av den. Den var inte dum alls. Kunde faktiskt lyssna på den trots att originalet sitter som fastbränt i minnet på mig. PF är kommer tvåa på min lista tillsammans med en massa andra band och artister. Tror att jag har blandat ihop detta med PS och tonartsbyten. Det är något med Paddy McAloons sångteknik som har förvirrat mig. Kom dock på en annan låt med ett i mitt tycke märkligt tonartsbyte. Det kommer efter ca två minuter.
Recommended Posts