Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Hahahaaa!  😄  😄  😆  😆 

Man kan ju se hela serien Pulver på svt play nu.  🥰  🥰  🥰  🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

pulver är finkultur det. Med inslag som detta: 

Postat

Usch usch, det går rykte om att Hagamannen flyttat till byn. Såg en man komma ut från en hiss häromdan och han såg bekant ut. Kan ha varit han! Bläääääää!!!

Usch då! Hoppas han håller sig undan!

Postat

Usch usch, det går rykte om att Hagamannen flyttat till byn. Såg en man komma ut från en hiss häromdan och han såg bekant ut. Kan ha varit han! Bläääääää!!!

Usch då! Hoppas han håller sig undan!

Postat

Lekte me lite nya ackordföljder idag. Tonartbyten så man blir snurrig xD

Postat

hm.. Cinesamples - Piano in Blue? Jag har även EastWest Pianos och Native Instruments Gentlemen Pianos. I den låten är det sistnämna plus ett från Omnisphere. 

k9 (oregistrerad)
Postat

Lekte me lite nya ackordföljder idag. Tonartbyten så man blir snurrig xD

😮  😎  😎  🥰  🥰

Postat

Trodde det skulle stå nåt om Hagamannens nya bostadsort på Flashback men han flyger tydligen under radarn.

Jag vet inte om man får skriva ut såna uppgifter, men folk brukar inte bry sig om såna regler.

Postat (redigerat)

☺️

☺️

Varför är det bara du som lider av bajsforum och inte vi andra? Är det bara för att du är Gud?

Japp googlade bild och det stämmer. Tyckte han såg bekant ut när jag mötte han men gick inte placera. Döda?

Ja! Nån måste ta itu med dessa våldsmän. Kanske med oortodoxa metoder? Jag ser Vikings och där skar kvinnohövdingen av en dens genitala delar. Anamma!

Let it bleed 😑

Nu börjar du ju låta som jag 😛  och då brukar alltid någon vän av ordning och reda bryta in och säga att "han har ju sonat sitt straff" osv. Kanske har han det men hämnden så? Serveras bäst lååååååångsamt. Golfklubba någon? 😑

Trodde det skulle stå nåt om Hagamannens nya bostadsort på Flashback men han flyger tydligen under radarn.

Jag vet inte om man får skriva ut såna uppgifter, men folk brukar inte bry sig om såna regler.

Gotta beat them at their own game. Vilka regler gällde när Haganissen röjde runt i buskarna? Finns således inga regler enligt mig. I go fullautobatmanmedievalstyleeboomshackalack.

Börjar ana oråd...

Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.