Dark Of Light Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Får hoppas att dom inte rakar sig då.. x2 Får hoppas att dom inte rakar sig då.. x2 Bajsforum? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Hahahaaa! 😄 😄 😆 😆 Man kan ju se hela serien Pulver på svt play nu. 🥰 🥰 🥰 🥰
slejnard Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Vart svårt å sova så la mig i soffan. 1-0, lovande. Vad är Pulver?
k9 (oregistrerad) Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 pulver är finkultur det. Med inslag som detta:
slejnard Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Usch usch, det går rykte om att Hagamannen flyttat till byn. Såg en man komma ut från en hiss häromdan och han såg bekant ut. Kan ha varit han! Bläääääää!!!
slejnard Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Japp googlade bild och det stämmer. Tyckte han såg bekant ut när jag mötte han men gick inte placera. Döda?
Neosus Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Usch usch, det går rykte om att Hagamannen flyttat till byn. Såg en man komma ut från en hiss häromdan och han såg bekant ut. Kan ha varit han! Bläääääää!!! Usch då! Hoppas han håller sig undan!
Neosus Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Usch usch, det går rykte om att Hagamannen flyttat till byn. Såg en man komma ut från en hiss häromdan och han såg bekant ut. Kan ha varit han! Bläääääää!!! Usch då! Hoppas han håller sig undan!
Memphis Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Lekte me lite nya ackordföljder idag. Tonartbyten så man blir snurrig xD Your browser does not support the HTML5 audio tag
Bluddrik Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Japp googlade bild och det stämmer. Tyckte han såg bekant ut när jag mötte han men gick inte placera. Döda? Tvi vale.
Neosus Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Va vare för pianoplugg du köpte förr, Memphis? Jag kommer inte på.
Neosus Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Va vare för pianoplugg du köpte förr, Memphis? Jag kommer inte på.
Memphis Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 hm.. Cinesamples - Piano in Blue? Jag har även EastWest Pianos och Native Instruments Gentlemen Pianos. I den låten är det sistnämna plus ett från Omnisphere.
slejnard Postat 20 september 2016 Postat 20 september 2016 Tvi vale. Ja! Nån måste ta itu med dessa våldsmän. Kanske med oortodoxa metoder? Jag ser Vikings och där skar kvinnohövdingen av en dens genitala delar. Anamma!
k9 (oregistrerad) Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Lekte me lite nya ackordföljder idag. Tonartbyten så man blir snurrig xD Your browser does not support the HTML5 audio tag 😮 😎 😎 🥰 🥰
Bluddrik Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Trodde det skulle stå nåt om Hagamannens nya bostadsort på Flashback men han flyger tydligen under radarn. Jag vet inte om man får skriva ut såna uppgifter, men folk brukar inte bry sig om såna regler.
Dark Of Light Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 (redigerat) ☺️ ☺️ Varför är det bara du som lider av bajsforum och inte vi andra? Är det bara för att du är Gud? Japp googlade bild och det stämmer. Tyckte han såg bekant ut när jag mötte han men gick inte placera. Döda? Ja! Nån måste ta itu med dessa våldsmän. Kanske med oortodoxa metoder? Jag ser Vikings och där skar kvinnohövdingen av en dens genitala delar. Anamma! Let it bleed 😑 Nu börjar du ju låta som jag 😛 och då brukar alltid någon vän av ordning och reda bryta in och säga att "han har ju sonat sitt straff" osv. Kanske har han det men hämnden så? Serveras bäst lååååååångsamt. Golfklubba någon? 😑 Trodde det skulle stå nåt om Hagamannens nya bostadsort på Flashback men han flyger tydligen under radarn. Jag vet inte om man får skriva ut såna uppgifter, men folk brukar inte bry sig om såna regler. Gotta beat them at their own game. Vilka regler gällde när Haganissen röjde runt i buskarna? Finns således inga regler enligt mig. I go fullautobatmanmedievalstyleeboomshackalack. Börjar ana oråd... Kpd. Redigerat 21 september 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts