Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Hoppas på Europa!

Postat

Det glömde jag bort... 

Jag glömde bort att glömma ihåg det faktumet att du glömde av det hela... vad jag minns i alla fall, men jag kan minnas fel också men jag tror inte det. Vad jag kommer ihåg... Vem är du förresten?

Postat

Kollar idol. Nån bra men.

Kanske kolla lite hockey sen då.

Kul med dom bästa med och en PT pd!

Zeana var bra

k9 (oregistrerad)
Postat

Blir en fattig månad nu. Lite "lustigt" att det företaget som sköter VA för kommunen skickar tre räkningar samtidigt. Fick både orginalräkningen, påminnelsen, och inkassokravet samma dag i lådan.  😠  😠  😠 

Gissa om kommunen kommer få hantera en surgubbe imorgon.  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Och jo! Jag kommer att klaga hos kommunen då det är de som anlitat denna firma och inte jag. Dessutom så har de inte fixat asfalten som de rev upp här för 6-7 år sedan...  😠  😠  😠

Postat

Blir en fattig månad nu. Lite "lustigt" att det företaget som sköter VA för kommunen skickar tre räkningar samtidigt. Fick både orginalräkningen, påminnelsen, och inkassokravet samma dag i lådan.  😠  😠  😠 

nåt liknande hänt mig, jag fick typ 6-7 olika räkningar från ett psykologbesök, typ vissa påminnelser. lite svårt veta vad man ska betala ....

Postat (redigerat)

Det är ju rätt så praktiskt egentligen. Då har man ju klarat av allt på en gång.  😑

Stå på dig annars gör någon annan det!

x2

Stå på dig annars gör någon annan det!

x2

Vasadu?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Äter ni blodpudding?

😑 Inte just nu, min herre.

Inte till kaffet.

Öht.

FÖR FAN!

Postat

Jag brukar steka skivor i stekpannan. Ganska lätt stekt på båda sidor annars blir det som knäckebröd... Och sedan stekt bacon till och lingonsylt. Man kan även lägga dom stekta skivorna i en annan panna med lite mjölk och sirap på svag värme så kan det ligga där och gotta sig och sedan blir det som en god sås av sirap och mjölk.

Nam Nam!  ☺️

Postat (redigerat)

Stek på medelvärme i typ 3 minuter på varje sida i ganska mycket smör. Gör inget om dom inte blir helt genomstekt tycker jag! Blir bara gött då! 

☺️

Men andra gillar när dom är krispiga! Smaksak!

Såatte! 

Redigerat av Neosus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.