Bluddrik Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 Japp han är det! Grymt duktig! Ska ni göra nåt ihop?
Bluddrik Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 Upplever iOS 10 snabbare! Har du också blivit uppdaterad?
slejnard Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 Har du också blivit uppdaterad? 😲Köpte min 6s i våras. iOS är ett opsystem till iPhone
Bluddrik Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 😲 Köpte min 6s i våras. iOS är ett opsystem till iPhone Skit samma. Hockeyn går bra.
Dark Of Light Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 Upplever iOS 10 snabbare! Vad har du tagit? 😲 Skit samma. Hockeyn går bra. 😆 Moderniteter...
Bluddrik Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 2-0. Rättvist. Vet inte vad jag ska tycka om organisten som står för musiken. Retro?
Gäst Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 När ni redigerar musik - vad ljuger, högtalarna eller hörlurarna? Jag hör olika resultat nämligen...
Bluddrik Postat 18 september 2016 Postat 18 september 2016 Dom kan ju inte bli så värst trötta med alla dessa reklampauser.
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 När ni redigerar musik - vad ljuger, högtalarna eller hörlurarna? Jag hör olika resultat nämligen... Beror på vilka lurar och vilka högtalare du har, dessa kan skilja sig ljudmässigt. Men mest sannolikt är att ditt rum är påverkar mykcet och följden blir att när du lyssnar i högtalarna kan du få rejäla skillnader i vissa register pga akustiken. Gissar att du inte har akustik behandlat ditt rum? Har du högtalarna och dina öron på samma höjd? Dina öron bör finnas ungefär mellan bas och diskan elementen på högtalarna? Bildar du och högtalarna en liksidig triangel? 2-0. Rättvist. Vet inte vad jag ska tycka om organisten som står för musiken. Retro? Rysare på slutet.
Bluddrik Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Rysare på slutet. Jo. Men fram till dess var ryssarna förvånansvärt slaka. Finland fick stryk mot det amerikanska ungdomslaget.
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Jag pallade inte att vara uppe och kolla på Finlands match. Finland såg rätt uppsnurrade ut på sammandragen som jag sett. Ungdomslaget blir nog svårast att slå.
Dark Of Light Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 (redigerat) 😆 ... fantastiskt bra, det finns ju mängder av de där och i samma anda; Nå vad säger ni som köpte, väser den? ... annars finns ju det här alternativet. Redigerat 19 september 2016 av Dark Of Light
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Grymma båda två! Bossan är nog bäst. 🙂
Bluddrik Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 ... annars finns ju det här alternativet. Fattade inte om det blev billigare eller inte. Om det blir det och någon kräver att få köpa, har dom rätt att säga nej då? Och detta med iphone. En telefon för samma pris som man får en bra bil för.
Dark Of Light Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Fattade inte om det blev billigare eller inte. Om det blir det och någon kräver att få köpa, har dom rätt att säga nej då? Och detta med iphone. En telefon för samma pris som man får en bra bil för. Ja, visst är det något tragikomiskt över det hela. Jag fick en Samsung S7:a i 50 årspresent av min mor. Annars hade jag garanterat inte själv köpt en nalle för knappa 10 000 pluringar.... Hur kan moderna mobiler kosta så mycket? Inte kan det handla om utvecklingskostnader som måste garanteras komma tillbaka. Skillnaderna mellan förra och nyare modeller är ju inte astronomiskt direkt... Svaret lyder; vår fåfänga. Folk köper lurarna och tänker inte efter om priset verkligen är försvarligt mot det man egentligen får. Jag har ju t ex inte fått ligga mer för att jag har en S7:a. Bara tanken om så vore fallet är utmattande... 😎 Detta är ganska talande hur vi människor fungerar i vår vilsenhet och självbekräftelsebehov. Om några år kommer en ny Samsung och så småningom ett nytt äpple som är liiiiiiite plattare, har liiiiiiite mer rundade hörn. Kanske till och med är liiiiiiite snabbare och vem vet hur många kameralinser den har? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Fattade inte om det blev billigare eller inte. Om det blir det och någon kräver att få köpa, har dom rätt att säga nej då? Och detta med iphone. En telefon för samma pris som man får en bra bil för. Den skulle kosta 113kr om man betalade kilopriset. Eftersom den väger betydligt mindre än ett kilo så kostar den mu betydligt mindre än 799 kr. Skulle man köpt ett kilo av dessa telefoner så skulle man ju få sju stycken för 799kr istället.
Bluddrik Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Den skulle kosta 113kr om man betalade kilopriset. Eftersom den väger betydligt mindre än ett kilo så kostar den mu betydligt mindre än 799 kr. Skulle man köpt ett kilo av dessa telefoner så skulle man ju få sju stycken för 799kr istället. Var var det nånstans?
k9 (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Läste om ASMR och tyckte det var roligt hokuspokus. Men upptäckte att jag själv har ASMR...
k9 (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Var var det nånstans? ICA. Men det var ju ett uppenbart fel i den annonsen. Skulle ju stå styckes pris och inte kilopris bara.
k9 (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Kul att man inte ens behöver en dator, syntar eller trummaskiner för att göra elektronsisk musik om man kan låta såhär. Coolast är ju hur han lägger delay och ekon utan att ha effekt alls.http://https://www.youtube.com/watch?v=ccchaAMEfVc
Bluddrik Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Jag har en sån här. Det är den tredje mobilen jag har sen 97. Jag har inte betalt en spänn för nån av dom.
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 (redigerat) Har också en sådan Samsung men hittar inte laddaren... Den är lika dyr som att köpa en ny telefon... Och ett keyboard där vänster shift knapp funkar illa. Redigerat 19 september 2016 av drloop
k9 (oregistrerad) Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Tror att jag ska köpa en lur som inte är en smartphone nästa gång. Använder inte de funktionerna så ofta och då är de bara onödigt. Kameran är det ända jag använde rätt så ofta ifos.
Recommended Posts