Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det intressanta med det här inlägget är inte innehållet eller budskapet. Det intressanta är att inlägget är redigerat. Vad gick fel? Handlar det om en pinsam felstavning? Ändå börjar inlägget med en gemen bokstav. Måhända ett syftningsfel som inte skulle passera ostraffat under DoLs Argusögon? Ville skribenten förtydliga något eller kände han att han gick för hårt fram ity ironi försvinner ju ofta i inlägg? Ändrade skribenten ståndpunkt strax innan inlägget postades? Eller att inlägget inte var uttömmande nog för att på ett korrekt sätt markera skribentens agenda? Frågor, frågor... Kpd.

😆

Mariah Carey har nog svaret though 🙂

Postat

God morgon! Hur är läget?

Snart frukost i Lund. Solsken och väntande java.

Nån som orkat följa snackserien En kväll i New York? Verkade lovande först men blev för mycket kringsnack. Blev det nån sång o musik till slut?

Kpd

drloop (oregistrerad)
Postat

Sånt här trams gör jag med min lilla trumplatta.

drloop (oregistrerad)
Postat

21.30 tror jag

Grymt att Team Europe slog USA!

Postat

Sånt här trams gör jag med min lilla trumplatta.

Bra trams det där! ☺️

Efter ungskyckling med ris & currysås blev det en öl pd... så bara.

Strax F1 och senare hockey, det blir ju prima det.

k9 (oregistrerad)
Postat

God morgon! Hur är läget?

Snart frukost i Lund. Solsken och väntande java.

Nån som orkat följa snackserien En kväll i New York? Verkade lovande först men blev för mycket kringsnack. Blev det nån sång o musik till slut?

Kpd

Kollade på En kväll i New York och tyckte den var ok. Men det är ju mera prat än musik som sagt. Men alla låtarna var bra framförda i slutänden tycker jag. 

drloop (oregistrerad)
Postat

Vilken kanal?

Engelsk channel 4 som jag kollar på via FilmOn TV appen, fint får upp den på Tvn via Apple TVn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.