Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😆

Jag har blivit med iPhone 7 😮 Träääävli' prül 😑

Postat

Och så säger dom att uskorna tjänar dåligt.

Kör du garageband?

Jag tjänar bra mycket mer än mina (äldre) kollegor 🙂

Nix pix 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Synd att det sänds på TV3. Kan inte se det då. Vill inte betala för att streama den skitkanalen heller.  😑

Postat

Streama från nätet kan vara ett alternativ. Inte för att jag någonsin skulle promota några sådana olagligheter utan ville bara belysa ytterligare ett alternativ, så det så. Kpd.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag sa upp viasatplay när OS var slut. Finns inte så mycket i deras utbud som jag är intresserad av. 

Postat (redigerat)

Vad kör ni med för hörlurar? jag har philips fidelio x2. de kostade 3000 kr. osså har jag just fått hem en extra kabel till dem beställd från china via ebay. ifall kabeln skule börja glappa. i mitt fall har det alltid varit kabeln som går sönder med de hörlurar jag haft-

nu finns fidelio för 1800 kr bara att köpa

Redigerat av ewroL
Postat

Kollat bilder pluttrix? Ska lägga upp nån hör sen vid datorn 😑

Det såg trevligt ut. Det var en strandbild där. Var ni vid någon strand eller var det poolen? 

k9 (oregistrerad)
Postat

Mina lurar just nu är Audio Technica ATH M50x. 

Köpte dem för att de var bra i ljudisoleringen framför allt. En ok lur med flera olika kablar som man fick med på köpet. 

drloop (oregistrerad)
Postat

Vad kör ni med för hörlurar? jag har philips fidelio x2. de kostade 3000 kr. osså har jag just fått hem en extra kabel till dem beställd från china via ebay. ifall kabeln skule börja glappa. i mitt fall har det alltid varit kabeln som går sönder med de hörlurar jag haft-

AKG K601 vid mix. 

Beyer Dynamics DT220 för att tracka sång

Motörheadphönes Motörizer för lyssning när jag komponerar och ibland vid mix.

Postat

Focal Spirit Pro.

Postat (redigerat)

Det är nån film sen som heter Blackway eller Go with Me. Fattar inte riktigt. Den är regisserad av Daniel Alfredson. Är den bra?

Ingen aning, men det Hr Danielsson släppt ifrån sig i filmväg det senaste är bra skit. Är inte denna film för lång för dig? Btw så är det samma film, olika namn. Bra skådisar också men det är ju ingen garanti. Den har fått halvtaskig kritik bl a för att handlingen är förutsägbar och linjär, så jag är något skeptisk.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.