Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag instämmer, Plutonen ska man se innan man går hädan. Apocalypse Now är en annan Vietnamrulle man måste glutta på innan man går över till andra sidan. Hur är filmutbudet där tro?

Annons
Postat

Försökt frenetiskt hitta vilken kanaljävel filmen går på sen slår det mig att jag har den lagrad på disk... bara att dra igång skiten på TV:n. xD

Postat

Jag instämmer, Plutonen ska man se innan man går hädan. Apocalypse Now är en annan Vietnamrulle man måste glutta på innan man går över till andra sidan. Hur är filmutbudet där tro?

Gudomligt bra skulle jag tro..  😑

Postat

Jag instämmer, Plutonen ska man se innan man går hädan. Apocalypse Now är en annan Vietnamrulle man måste glutta på innan man går över till andra sidan. [....]

Vafan, du glömde Full Metal Jacket!! 😠

Postat

Med Vincent D’Onofrio. En av mina favoriter. Ingen är lika bra på att se halvpsykotisk ut som han.

Saddam var inte dålig på sin tid. Ja innan hans banjoperiod alltså.
Postat

Med Vincent D’Onofrio. En av mina favoriter. Ingen är lika bra på att se halvpsykotisk ut som han.

Jäpp, han är supergrüm i den rollen 😮 

Inte glömde, bara undanhöll för att släppa fram dig kära överlevnadskollega. 😑

🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Vafan, du glömde Full Metal Jacket!! 😠

Band of Brothers och Genaraton Kill måste med fast att de är serier och inte filmer. Så det så.  😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm tråkig trailer dock.  😲

Postat (redigerat)

Jag gillar den här filmen. Jag har aldrig var nån fan av brad pitt förut, men i den här filmen spelar han fullständig blåst på ett lysande sätt.

Redigerat av Bluddrik
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.