Dark Of Light Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Jag instämmer, Plutonen ska man se innan man går hädan. Apocalypse Now är en annan Vietnamrulle man måste glutta på innan man går över till andra sidan. Hur är filmutbudet där tro?
Pico Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Med charlie sheen? Inte bara han... även Dr. Cox!
Pico Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Försökt frenetiskt hitta vilken kanaljävel filmen går på sen slår det mig att jag har den lagrad på disk... bara att dra igång skiten på TV:n. xD
Neosus Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Jag instämmer, Plutonen ska man se innan man går hädan. Apocalypse Now är en annan Vietnamrulle man måste glutta på innan man går över till andra sidan. Hur är filmutbudet där tro? Gudomligt bra skulle jag tro.. 😑
CHAE Postat 15 september 2016 Trådstartare Postat 15 september 2016 Jag instämmer, Plutonen ska man se innan man går hädan. Apocalypse Now är en annan Vietnamrulle man måste glutta på innan man går över till andra sidan. [....] Vafan, du glömde Full Metal Jacket!! 😠
Bluddrik Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Vafan, du glömde Full Metal Jacket!! 😠 Med Vincent D’Onofrio. En av mina favoriter. Ingen är lika bra på att se halvpsykotisk ut som han.
Dark Of Light Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Vafan, du glömde Full Metal Jacket!! 😠Inte glömde, bara undanhöll för att släppa fram dig kära överlevnadskollega. 😑
Dark Of Light Postat 15 september 2016 Postat 15 september 2016 Med Vincent D’Onofrio. En av mina favoriter. Ingen är lika bra på att se halvpsykotisk ut som han.Saddam var inte dålig på sin tid. Ja innan hans banjoperiod alltså.
CHAE Postat 15 september 2016 Trådstartare Postat 15 september 2016 Med Vincent D’Onofrio. En av mina favoriter. Ingen är lika bra på att se halvpsykotisk ut som han. Jäpp, han är supergrüm i den rollen 😮 Inte glömde, bara undanhöll för att släppa fram dig kära överlevnadskollega. 😑 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 16 september 2016 Postat 16 september 2016 Vafan, du glömde Full Metal Jacket!! 😠 Band of Brothers och Genaraton Kill måste med fast att de är serier och inte filmer. Så det så. 😑
Bluddrik Postat 16 september 2016 Postat 16 september 2016 Plutonen var inget vidare. Brukar som sagt inte gilla krigsfilmer. Brukar inte gilla såna där episka/uppblåsta filmer som gudfadern heller.
Dark Of Light Postat 16 september 2016 Postat 16 september 2016 Plutonen var inget vidare. Brukar som sagt inte gilla krigsfilmer. Brukar inte gilla såna där episka/uppblåsta filmer som gudfadern heller.
Bluddrik Postat 16 september 2016 Postat 16 september 2016 Det är nåt fusk med den där. Molnen rör sig inte alls. Så vindstilla är det ju inte.
Dark Of Light Postat 16 september 2016 Postat 16 september 2016 Det är nåt fusk med den där. Molnen rör sig inte alls. Så vindstilla är det ju inte. ☺️ Vad gillar du för filmer egentligen?
Bluddrik Postat 16 september 2016 Postat 16 september 2016 (redigerat) Jag gillar den här filmen. Jag har aldrig var nån fan av brad pitt förut, men i den här filmen spelar han fullständig blåst på ett lysande sätt. Redigerat 16 september 2016 av Bluddrik
Recommended Posts