Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lite som Längstah ☺️

Det var en fråga om ifall man skulle kunna flytta sverige, och det drog iväg så jag kom att tänka på uppfinnarn från lorry.

Annons
Postat

Va?

Alltså vad jag menade var att en gång i tiden, när folk hölls i schack genom att all sanning kom från Sveriges Television eller Sveriges Radio, samt en handfull tidningar, fyllde ju programmet ett bildande syfte på Jan Öjvind Svahns tid. Idag kan man ju få svar på sina funderingar med en enkel googling något fortare. Kvar är ju dock det ev. underhållnings värdet som är rent subjektivt.

Hmmmm... Intressant. Behandlar du "stativet" med något flamsäkert så lär du vara good to go i alla fall 😮

Lite som Längstah ☺️

Mjah... Fast då ska det ju liksom förberedas, kanske med något kemiskt. Jag antar att om man "bara" har tillräckligt avstånd mellan stativen så klarar det sig. Kanske ha stenar runt som flamskydd... Jag skulle nog ändå ha det svårt att lita på detta helt, men som idé betraktat är det ju briljant. 

Fråga Längstah! Vilken program idé!!!

Postat

Alltså vad jag menade var att en gång i tiden, när folk hölls i schack genom att all sanning kom från Sveriges Television eller Sveriges Radio, samt en handfull tidningar, fyllde ju programmet ett bildande syfte på Jan Öjvind Svahns tid. Idag kan man ju få svar på sina funderingar med en enkel googling något fortare. Kvar är ju dock det ev. underhållnings värdet som är rent subjektivt.

Ja, igår var det inte så högt, om man inte är väldigt förtjust i att höra Luuk säga wow.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tycker fråga Lund är kul. Men det är ju inget de tagit upp som de inte redan tagit upp i QI känner jag. 

Postat

Ja djävulberg så varmt det är. En ren och skär värmebölja. Det blev ju lite höstiga vibbar men hoppade fram till högsommarvärme igen. Men det är bara att njuta, snart sitter vi här och gnäller över snö, salt och drivis... och julen.

Kpd.

drloop (oregistrerad)
Postat

En liten video jag gjorde igår. Tror det har kan gå viralt... eller inte...

drloop (oregistrerad)
Postat

Hehhee. Bra där drloop! 🙂 Undrar vad du kan göra av en deklarationsblankett? 😄

När den tiden kommer så...

Eller telefonkatalogen? Det blir många verser.

För gammal literatur och svår att få tag på numera så det blir nog ingen trippel Lp med den.

k9 (oregistrerad)
Postat

Donken i blåsväder. Ja, helvetes så klumpigt...

Var just påväg dit för att käka. Fast på Donken här i Ludvika då. Men nu blir det sibylla istället.  😑

drloop (oregistrerad)
Postat

Lokaldelen, sicka sköna rufflare. Ofattbart att dom finns kvar.

Postat

Sent imorn åker vi hem. Fin eld o dansshow efter buffén.

Det låter ju som det har varit lyckat, men du kanske bara hittar på. Några bilder har vi ju inte sett. Du kanske i själva verket har suttit hemma hela tiden?

Postat

Såg att det är plutonen på tv i kväll. Tror inte jag har sett den. Är den bra? Brukar inte gilla krigsfilmer.

En måste-film, lite som Gudfadern och Deer Hunter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.